Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 13 במאי, 2016

בחזרה לעתיד 2, קצת יותר בריא 2, סיוט ברשת, מועדון הלקוחות של דאלאס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 בחזרה לעתיד 2 Back To The Future 2, ערוץ Yes5 

החלק השני של הטרילוגיה, ובה מגיעים מרטי מק'פליי (מייקל ג'יי פוקס) ודוק בראון לעתיד להציל את בנו העתידי של מרטי, אולם אויבם המושבע ביף מנצל את המצב להיהפך למיליונר ואף לרוץ לנשיאות ארה"ב. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1989. הסרט אינו טוב כמו קודמו בסדרה, אך בהחלט יש כאן רעיונות שנונים, והרבה ביקורת ומוסר השכל על החברה האמריקנית. ציון: 

17:00 קצת יותר בריא 2, ערוץ הבריאות 

בעונה זו אפרת אנזל מלמדת לא לוותר על הנאות החיים, אלא פשוט למצוא את הדרכים הקלות כדי להפוך את הארוחות שלנו לקצת יותר בריאות. בכל תכנית תארח אפרת אדם או משפחה עם התמודדויות שונות: משפחה בה אוכל מעובד הוא המוצא היחיד, סטודנטית צמחונית שמחפשת מתכונים לארוחה מהירה, אמא לילד החוגג יום הולדת ורוצה להרשים בקינוחים מקוריים ועוד. לצידה של אפרת צוות המורכב משף מפורסמים (ישראל אהרוני, ניר צוק, ויקטור גלוגר, עדי לוי, נוף עתנאל ועוד), ותזונאית שיעזרו למשפחה להתמודד עם הבעיה ולמצוא את הדרך לארוחות מאוזנות וקצת יותר בריאות.

21:30 סיוט ברשת | My Self Harm Nightmare, ערוץ הבריאות 

XXXXX

האם לבלוגים ולאתרי רשת תפקיד מכריע בשגשוגן של הפרעות אכילה ותופעות של פגיעה עצמית? הדוקומנטרי הסנסציוני הזה יחשוף קהילות וירטואליות המעודדות אנורקסיה ומספקות טיפים לאלו המעוניינים לפגוע בעצמם בדרך היעילה ביותר. שידורו של הסרט בערוץ 4 הבריטי עורר סערה ציבורית גדולה. צופים נזעמים טענו כי הסרט עצמו מעודד את התופעות אותן הוא מבקש לבחון, וכי הוא משמש טריגר בהצגתו תמונות עירום פרובוקטיביות של חולות אנורקסיה ובולימיה.

22:00 מועדון הלקוחות של דאלאס | Dallas Buyers Club, ערוץ Hot גולד

מבוסס על סיפור חייו האמיתי של רון וודרוף כאשר בבדיקה שגרתית בבית החולים מתגלה כנשא נגיף ה- HIV והרופאים מודיעים לו שנותרו לו 30 יום לחיות. באותה שנה אישר הממשל האמריקני רק תרופה אחת לטיפול במחלה ורון מחליט לחצות את הגבול למקסיקו שם קיים טיפול אלטרנטיבי מציל חיים. רון, שחייו ניצלים תודות לטיפול האלטרנטיבי מחליט להתחיל להבריח את התרופה ובכך להילחם בקהילה הרפואית והמדעית האמריקנית ובשלטון החוק שנשלח לעצור את היבוא הלא חוקי, כולל הרופאה המודאגת שלו, ד"ר איב זאקס. בכדי להימנע מסנקציות ממשלתיות עקב מכירת תרופות ותוספי מזון לא מאושרים, רון מקים 'מועדון לקוחות', בו נשאי HIV משלמים דמי מנוי תמורת גישה לאספקה חדשה. חוג החברים והלקוחות של רון הולך וגדל והוא מוצא את עצמו נלחם לחיים ולמוות כדי להציל חיים ולשפר את חיי החולים וכבודם. בשנים שאחרי האבחון, הזאב הבודד חי את החיים עד תום, כפי שלא חי אותם מעולם. שחקנים: מת'יו מקונוהי, ג'ניפר גארנר, ג'ארד לטו. במאי: ז'אן מארק וואלה. הסרט פועם בעיקר בזכות ההופעות העוצמתיות של שני הכוכבים הראשיים, והתוצאה היא זיווג מוצק של כישרון טהור. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן