Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 14 במאי, 2016

המירוץ לפסגה, בלקהאט: פירצה ברשת, סיפורים פרועים, כלים שלובים, הסר חבר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:00 המירוץ לפסגה McFarland, USA, ערוץ Hot גולד 

דרמה מרגשת, בבימויה של ניקי קארו ("לרכב על הלווייתן"). מבוסס על אירועים שהתרחשו במציאות. ג'ים ווייט, מאמן פוטבול בבית ספר תיכון, מסתבך בתקרית עם אחד התלמידים ומקבל הודעת פיטורים. תקופה ממושכת הוא אינו מוצא עבודה, ומחליט לעקור מאיידהו למקפרלנד הפשוטה שבקליפורניה עם אשתו ובנותיו. בעיירה חקלאית זו, שאוכלוסייתה היספנית בעיקרה, הוא מתקבל לעבודה כמורה. למרות קשיי ההתאקלמות הרבים המלווים אותו ואת משפחתו, ווייט יוצר קשר עמוק עם תלמידיו. כאשר הוא מבחין כיצד הם ממשיכים בריצה אל בית הספר מעבודת החקלאות, הוא רוקם תוכנית מזהירה: לצאת איתם למסע חוצה מדינות שיאתגר אותם כרצים למרחקים ארוכים ויוציא אותם מאלמוניותם, תוך שהם מתחרים בהצלחה בנערים מבתי ספר עשירים. שחקנים: קווין קוסטנר, מריה בלו,מורגן סיילור, רמירו רודריגז. ארה"ב, 2015. דרמה של דיסני מאוד טיפוסית וצפויה, אך בזכות הבימוי והמשחק החביב של קוסטנר – זה עובד. ציון: 

22:00 בלקהאט: פירצה ברשת | Blackhat, ערוץ Yes4

ניקולס הינו האקר שמורשע ונידון ל-15 שנות מאסר. בעקבות מתקפת סייבר מתוחכמת שמאיימת לפגוע בצורה הרסנית בעולם החופשי, מחליטים לשחרר אותו מהכלא, במטרה לעזור לרשויות החוק האמריקניות והסיניות להגיע אל האחראי על מתקפת הסייבר. אל המשימה מצטרפת גם סוכנת מיוחדת מה-FBI ויחד הם עושים הכל על מנת לתפוס אותו. שחקנים: כריס המסוורת' ("ת'ור", "הנוקמים"), ויולה דיוויס ("העזרה"). במאי: מייקל מאן ("היט", "אויבי הציבור"). ארה"ב, 2015. מבחינה טכנולוגית העלילה מתקדמת, מכל בחינה קולנועית ועלילתית: הסרט מפגר בעשרות שנות דור. ציון: 

22:00 סיפורים פרועים | Wild Tales, ערוץ Yes3 

קומדיה מצחיקה ופרועה, שזכתה בשלל פרסים, כולל מועמדות לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר. חמישה סיפורים וחצי, כולם סובבים סביב ההנאה, וגם הסכנה, המצויות בהליכה על הקצה. סדרת צירופי מקרים חשודה על מטוס, חתונה שלא הולכת כפי שתוכנן, עימות בין שני נהגים בכביש או מקרה של איש שרק רוצה לבטל דו"ח חניה – כולם ידחפו את גיבוריהם בהדרגה אל הגבולות שלהם, עד איבוד העשתונות, המתוק לעיתים וטרגי לפעמים – אך תמיד מצחיק וחכם. שחקנים: ריקארדו דארין, אוסקר מרטינז, ליאונדרדו זבארליה. במאי: דמיאן זיפרון. ארגנטינה, 2015. סרט מצחיק ומטורף באותה מידה, ומבדר מכל בחינה. ציון: 

22:00 כלים שלובים A Late Quartet, ערוץ לייפטיים 

דרמה. רביעיית נגני כלי מיתר מפורסמת מאוד בעולם מורכבת מארבעה בני 60. הם עומדים בפני פירוק הקבוצה בגלל מחלת אחד מהם, מריבות אגו ובגידות. הרביעייה נאבקת להישאר יחד על אף אתגרי החיים שעומדים בדרכם. שחקנים: פיליפ סימור הופמן, לירז צ'רכי, מארק איוואניר, כריסטופר ווקן, נעמי ווטס,קת'רין קינר. בימוי: ירון זילברמן. ארה"ב, 2012. משחק מצוין של כל צוות השחקנים, אך התסריט המלודרמטי די מדכא. ציון: 

23:50 הסר חבר Cybernatural Unfriended, ערוץ Hot גולד 

מותחן אימה, שהופק בתקציב צנוע והפך ללהיט מפתיע. הגימיק של הסרט הוא שכולו מצולם ממסך המחשב של נערה בשם בלייר (שלי הניג), כולל צ'אטים, שיחות סקייפ וחלונות שהיא פותחת בפייסבוק. הכל מתחיל כשבלייר משוחחת עם החבר שלה מיטש בסקייפ, כשלאחר מכן מצטרפים לשיחה שלושה חברים נוספים שלהם. החבורה משוחחת על יום השנה להתאבדותה של לורה, חברתם לכיתה, בעקבות סרטון וידאו משפיל שלה שפורסם ברשת החברתית והכה גלים. לפתע החבורה מגלה לחרדתה כי לשיחה שלהם פלשה ישות מסתורית המזדהה בשם… לורה. כולם חשים פחד ואימה ומנסים להיפטר מהאורח הבלתי רצוי, אך זה מבקש לשחק עמם במשחק רצחני של חשיפת סודות מהעבר. הצעירים מבינים כי אם יסרבו להשתתף במשחק הם ימותו, ומתחילים לילה ארוך וגורלי של וידויים, שבו הם יעמדו למבחן ועלולים לשלם על בריונות הרשת שלהם בדרכים לא נעימות. בימוי: לוואן גבריאדזה. ארה"ב, 2015. אימה קלישאתית, אם כי די מפחיד ולו בשביל המקוריות הטכנולוגית. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן