Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 20 במאי, 2016

בחזרה לעתיד 3, מג'יק מייק 2, ערים של נייר, השורד האחרון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 בחזרה לעתיד 3 | Back To The Future 3, ערוץ Yes5 

החלק האחרון של טרילוגיית המסע בזמן, ובה מרטי מגיע לעבר הרחוק כדי להציל את הממציא דוק בראון, שהחליט להתיישב במערב הפרוע. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1990. הסרט יותר טוב מחלקו השני בסדרה, אך פחות מהראשון. מחווה נאה למערבונים ובעיקר לקומדיות סלפסטיק. ציון: 

21:30 לרפא את הסרטן | Curing Cancer, ערוץ הבריאות 

XXXXX

סרט דוקומנטרי שזכה בפרס גריסון היוקרתי לסרט התיעודי הטוב ביותר בתחום המדע. הסרט עוקב ברגישות ובחמלה אחר ארבעה חולים שהסכימו לקחת חלק בטיפולים החדשניים ביותר ברפואת הסרטן. הסרט מלווה אותם בבתיהם ובבתי החולים וילכוד את חרדת הדיאגנוזה ואת תהפוכות הייאוש והתקווה.

22:00 מג'יק מייק 2 Magic Mike XXL, ערוץ Yes1

סרט ההמשך ללהיט הסקסי. שלוש שנים אחרי פרישתו של מייק מחיי החשפנות, הוא מחליט לחזור לסיבוב אחד אחרון לפני שהוא תולה את נעלי הריקוד שלו. הוא נפגש עם שאר חברי הלהקה ויחד הם מחליטים להוריד את חולצה, להתאמן על צעדי הריקוד הכי לוהטים ולהתפוצץ במהלך הופעה אחרונה בהחלט שתרעיד את כל הנשים (וכמה גברים) במיאמי ביץ'. שחקנים: צ'אנינג טייטום, ג'ו מנגניילו, אליזבת בנקס, מאט בומר, ג'יידה פינקט סמית'. במאי גרגורי ג'יקובס. ארה"ב, 2015. הסרט מבדר ומרטיט כמו קודמו, אך חסר הכריזמה להצדיק עלילה שעומדת בפני עצמה. ציון: 

22:00 ערים של נייר Paper Towns, ערוץ Yes2

עיבוד לרב המכר מאת ג'ון גרין ("אשמת הכוכבים"). לאחר שבילה את הלילה המסעיר בחייו בשיגועים והרפתקאות שונות עם שכנתו היפה, מגלה נער מופנם למחרת בבוקר שהיא נעלמה. בהכירו את חיבתה לתעלומות ולחידות, הוא יוצא בעקבות הרמזים שהשאירה אחריה. החיפוש מוביל אותו ואת חבריו להרפתקה בה הוא מבין מהי חברות ואהבה אמיתית. שחקנים: קארה דלווין, נאט וולף. במאי: ג'ק שרייר. ארה"ב, 2015. הסרט אינו מרגש או מרתק למסך. עם זאת, המשחק טוב, ובני הנוער הצעירים בוודאי יתענגו. ציון: 

22:00 השורד האחרון | Lone Survivor, ערוץ Hot גולד

אקשן מלחמתי, שמבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש באפגניסטן בשנת 2005. יחידת עילית של השייטת האמריקנית המוצבת באפגניסטן נשלחת לאתר טרוריסט מסוכן בשם אחמד שאה, אשר מסתתר בכפר נידח באזור הררי, ולהביא לחיסולו. ארבעה לוחמים יוצאים למשימת סיור מקדימה כדי לזהות את המטרה. כשהם משנים את עמדת התצפית שלהם, ההחלטה מתבררת כטעות איומה: רועי צאן מקומיים חושפים אותם ומזעיקים לאזור עשרות לוחמים של הטאליבן. מתפתח קרב עקוב מדם שבמהלכו נהרגים שלושה לוחמים אמריקנים ואילו מרקוס לוטרל נפצע ונותר השורד האחרון. לאחר שמסוק חילוץ שמגיע לסייע לו נפגע ומסוק אחר נוטש, מרקוס מקבל עזרה מפתיעה מחבורת כפריים מקומיים, שהיו עדים למעשי זוועה של הטאליבן ומחליטים להעניק לו מחסה. כעת השאלה היא מי יגיע אליו קודם? כוח חילוץ אמריקני או לוחמי הטאליבן שמחפשים אחריו כדי לחסלו. שחקנים: מרק וולברג, אריק באנה, אמיל הירש, טיילור קיטש, בן פוסטר, עלי סלימאן. בימוי: פיטר ברג ("המרדף", "הנקוק"). ארה"ב, 2013. הסרט נראה כמו סרט תעמולה לצבא האמריקני, עם דיאלוגים שכבר לא משתמשים בהם מאז מלחמת העולם השנייה. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן