Skip to content

מטוס איג'יפטאיר – סוכנות הידיעות הצרפתית: התראות עשן לפני ההתרסקות

משלחות החיפוש אחר מטוס איג'יפטאיר המצרי שהתרסק בים דיווחו הלילה כי נמצאו חלקי גופות ושברים נוספים. סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת כי ממסרים אוטומטיים העבירו התראות על עשן בתא הטייס ובמקומות נוספים במטוס דקות לפני ההתרסקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוותי החיפוש (תמונת מסך הטלוויזיה המצרית)
צוותי החיפוש (תמונת מסך הטלוויזיה המצרית)
צוותי חיפוש מצריים חשפו עוד חלקי גופות ושברים שונים מהאתר בו נמצאו חלקי מטוס של מטוס של חברת התעופה איג'יפטאיר שהתרסק בליל חמישי האחרון. חברת התעופה המצרית צייצה הלילה בחשבון הטוויטר שלה כי צוותי חיפוש של הצבא המצרי מצאו חלקי גופות, מזוודות, חפצים אישיים של נוסעים וחלקי מטוס. מוקדם יותר, ביום שישי הודיע הצבא המצרי כי התגלו חלקי גופות וחפצי נוסעים במימי הים, 290 ק"מ מצפון לאלכסנדריה.
AFP סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה הבוקר (שבת) כי מערכות המטוס המצרי העבירו שלשום לפנות בוקר התרעות אוטומטיות בדבר עשן שממלא חלקים במטוס ובקוקפיט – תא הטייס ברגעים שקדמו להתרסקות.
גורמי מודיעין חושבים כי רק לאחר חילוץ שברי המטוס ואיתור הקופסאות השחורות של המטוס, יהיה ניתן לקבוע בוודאות את הסיבה להתרסקות.
צילום אל אהראם המצרי
צילום אל אהראם המצרי

מסלול הטיסה של המטוס ונקודת העלמותו
מסלול הטיסה של המטוס ונקודת העלמותו
על סיפון מטוס האירבוס המצרי בטיסה MS804 מפריז לקהיר, היו 66 נוסעים כולל 10אנשי צוות המטוס. 30 מהנוסעים היו אזרחים מצריים, 15 אזרחים צרפתיים ובריטי אחד.
המטוס נעלם ממסכי הרדאר 02:45 בלילה שבין רביעי לחמישי, חצי שעה לפני מועד נחיתתו הצפויה בקהיר. כשלוש שעות ו 45 דקות מעת המראתו מפריז. . הוא נצפה חולף מעל אזור אתונה בגובה של 37 אלף רגל ונעלם כשהוא שהה כ 16 ק"מ במרחב האווירי המצרי.
שר התעופה האזרחית הרוסי הגיב לאחר ההתרסקות כי אין לו ספק כי מדובר בפעולת טרור ולא בכשל טכני שהביא להתרסקות. שלטונות מצריים הביעו עמדה זהה אך הוסיפו כי לא ניתן לקבוע בוודאות את הסיבות להתרסקות לפני שימצאו שברי המטוס והקופסאות השחורות שבו.
אירבוס של איג'יפטאיר
אירבוס של איג'יפטאיר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן