Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 28 במאי, 2016

שון כבשון: הסרט, משחקי הראפ, במשפחות הכי טובות, שחורכזה 2, צלו של ביל, ללא כפפות, חי פעמיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:45 שון כבשון: הסרט | Shaun The Sheep Movie, ערוץ Hot פאן + בשעה 10:00 ערוץ Yes5 

מבוסס על סדרת אנימציית סטופ מושן בריטית המופקת על ידי האולפנים הבריטיים ארדמן (בית היוצר של "וואלס וגרומיט"). שון הוא כבשון חכם, מנומס, אינטליגנטי ושובב, שחי בעדר תחת פיקוחו של פארמר וכלבו ביטצר. החיים בחווה הפכו להיות קצת שגרתיים מידי עבורו, והוא מתכנן לצאת ליום חופש. הבעיות מתחילות לצוץ כאשר התוכנית יוצאת משליטה ופארמר מאבד את החווה. לראשונה בחייו, שון נאלץ לנסוע לעיר הגדולה ולהציל את פארמר. כמובן שבמסגרת המסע אל העיר הוא חווה תקלות פרועות ומפתיעות. במאים: מארק ברטון, ריצ'רד סטארזאק. בריטניה, 2015. מלבד כמה רגעים מופלאים, סרט ההנפשה לא עונה על הציפיות ורק מעורר געגועים ליצירות איכותיות יותר. ציון: 

16:45 משחקי הראפ The Rap Game, ערוץ לייפטיים 

תכנית דוקו-ריאליטי חדשה מבית היוצר של קווין לטיפה וג'רמיין דופרי, תגלה ותכתיר את כוכב הראפ הבא בארה"ב. חמישה ילדים וילדות בגילאי 12-16, שיש להם פוטנציאל להיות סופרסטארים באים להתארח בביתו של המפיק המוזיקלי הוותיק והראפר הנודע – דופרי (שזכה בגראמי על עבודתו עם מריה קארי ועבד בין השאר עם הראפרים אשר והילד באו-וואו). כל ילד מגיע עם אחד ההורים שתומך בו/ מנהל אותו/ רודה בו ויחד הם מתאכסנים באחוזה של דופרי באטלנטה וחולמים על להשיג בית כזה משלהם ולזכות בחוזה הקלטות עם דופרי. במשך 8 שבועות הילדים מתחרים ביניהם על הצטיינות במשימות של כתיבת מילים, הופעה, בחירת סטייל אישי של לבוש וצילומי עטיפת דיסק. לפעמים השופטים בתחרות הם מאזינים פוטנציאלים ולפעמים דמויות מפתח מתעשיית ההיפ הופ העולמית, כמו טיפ האריס ודה בראט.

19:05 במשפחות הכי טובות | Life in Pieces, ערוץ Yes קומדי 

קומדיית סינגל-קמרה חדשה על משפחת שורט הגדולה והמאושרת ועל הרגעים שמהווים ציוני דרך בחייה: רגעים מוזרים, מצחיקים ובעיקר יפים, המסופרים על ידי מגוון חבריה, מנקודת מבטם האישית. בכל פרק מסופרים ארבע סיפורים קצרים העוסקים בשבט, ומתחברים לפסיפס גדול יותר. שלושת ילדי המשפחה הם מאט (תומאס סדוסקי, "חדר החדשות") – שמצא זה עתה את אהבת האמת שלו, קולין (אנג'ליק קברל) – אחיו הצעיר והמפונק גרג (קולין הנקס, "פארגו") ואשתו ג'ן (זואי ליסטר ג'ונס, "חברים הכי טובים"), הנתונים בהלם לאחר לידת בנם הבכור, והאחות הבכורה הת'ר (בטסי ברנדט, "שובר שורות") ובעלה טים, שחוששים כל כך מהתרוקנות ביתם בעוד מספר שנים, שהם שוקלים להביא לעולם ילד נוסף. הוריהם, ג'ואן (דיאן וויסט) אם הבית שתעשה הכל בשביל ילדיה – כל זמן שזה נעשה על דעתה, וג'ון (ג'יימס ברולין) אב המשפחה הידידותי, שמחפש דרכים לרכך את הגעתו לגיל 70. בזמן שחיי המשפחה נחשפים בארבע סיפורים חדשים בכל פרק, בני המשפחה משתדלים ליהנות מהרגעים הקטנים שמגיחים לרגע, אבל נשארים איתם לעד. ציון איי.אם.די.בי.: 7.5/10, עגבניות רקובות: 63%/100%, מטה-קריטיק: 64/100

19:30 שחורכזה 2 Black-ish 2, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה של רשת ABC, בכיכובם של אנתוני אנדרסון ("המגן", "חוק וסדר"), טרייסי אליס רוס ולורנס פישבורן. העונה החדשה ממשיכה לעסוק בתחומים משפחתיים וגזעיים כמו שימוש במילה 'כושי' – למי מותר ולמי אסור להשתמש בה, תחושת ביטחון ושימוש בנשק חם, מערכת הבריאות, יום האב, הטמאות בין הלבנים והצורך לחזור להיות יותר קשוחים, ועוד. היא זכתה לשבחים השנה על שהעזה לשים מראה לאמריקה ולהראות לה את החוויה של לגדול כהורה שחור בארה"ב וכילד שחור.

22:00 צלו של ביל Leaves of Grass, ערוץ לייפטיים 

קומדיה. פרופסור מכובד נקרא לעיר מולדתו בעקבות מות אחיו התאום. כשהוא מגיע, הוא מגלה שאחיו לא מת בכלל ושהוא עצמו צפוי להסתבך בעסקה מפוקפקת בגלל אחיו. שחקנים: אדוארד נורטון, קרי ראסל. בימוי: טים בלייק נלסון. ארה"ב, 2009. נורטון באחת מהופעותיו הטובות ביותר, אך הסרט חסר אחידות, נע בין מספר עלילות משנה ואינו זורם. ציון: 

22:00 ללא כפפות | Southpaw, ערוץ Yes4 

לפרטים נוספים ראו יום, שישי, 27 במאי, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 חי פעמיים | Self/less, ערוץ Yes2 

סרט פעולה. כשאיש עסקים מבוגר ועשיר – כזה שרגיל לקבל כל מה שהוא רוצה – מגלה שהוא גוסס, הוא פונה לחברה שמסוגלת להעביר את התודעה שלו לגוף חדש. הגוף אותו הוא מקבל הוא בריא, צעיר ונראה טוב, אך במהרה מתחילות לצוץ בעיות. תודעתו של הגבר הצעיר נשמרה, וכעת רודפים אחריו שכירי חרב המבקשים למנוע מהמידע שברשותו לצאת החוצה. שחקנים: ריאן ריינולדס, בן קינגסלי, נטלי מרטינז ("בתוך הבועה"). במאי: טרסאם סינג ("מעבר לכל חלום"). ארה"ב, 2015. לסרט רעיון יפה, אך ביצוע כושל בכל מידה ומתפשר על רדידות. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן