Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (6.6.16)

בדקנו השבוע מכשיר חשמלי להרחקת יתושים ותחליב להרגעת העור אם בכל הם עקצו. בנוסף, יש לנו הרבה דברים טובים לומר על מכונת התספורת החדשה של רמינגטון ועל מערכת האדניות העירונית החדשה של Garden@Home, וקצת פחות על סדרת הבישום לבית של סנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Remington Quick Cut של רמינגטון

מכונת התספורת הזו היתה אחת ההפתעות הגדולות שלנו. אחרי שנים של שימוש במכונות תספורת ביתית עם ידית ארוכה וראש צר יחסית, מגיעה המכונה הזו, שנכנסת כמעט לחלוטין לתוך כף היד ויש לה ראש רחב יחסית. המשמעות של שינוי הצורה היא כפולה. מצד אחד, אין בורר גובה תספורת מובנה וכדי לשנות את הגובה צריך להחליף את מסרק הפלסטיק המתלבש על הלהבים. מצד שני, פעולת התספורת הרבה יותר מהירה ונוחה מכל מה שאי פעם הכרנו. בהתחשב בכך שאת השיער אנחנו מספרים כמעט תמיד באותו הגובה, סוגיית ההחלפה שולית ביחס לתועלת הרבה שיש במכשיר. עוד דברים שכדאי לדעת: היא נטענת לאחר 4 שעות ואז עובדת למשך 40 דקות, היא עמידה בפני מים ומגיעה עם תיק אחסון (אך ללא מראה).

349 שקלים, להשיג במשביר לצרכן, ברשתות חשמל, עשה זאת בעצמך ובחנויות חשמל.

צילום: יח"צ רמינגטון

Magical Moments של סנו

ספא מרגיע, גשם ראשון ו-Baby smile הם שמות הניחוחות שקיבלו שלושת המוצרים בסדרה חדשה זו. מדובר בסדרת מוצרים לבישום הבית, הכוללת בושם ומקלות בישום כלי חרסינה. מתוך המבחר אנו ניסינו את הבושם בניחוח חיוך של תינוק. מה שזה אומר זה בעיקר ניחוח המזכיר טלק ועוד רכיבי בישום שיש בדרך כלל בסבון של תינוקות. זה אמור להעלות חיוך על הפנים כי זה יזכיר לכם את הילדים. בפועל מדובר בריח טוב למי שאוהב את הכיוון, שנשאר בחלל לזמן מה. העניין היחיד הוא השימוש – אנחנו מתקשים להשתמש בבושם לבית על בסיס קבוע, לא משנה כמה הריח שלו טוב.

29.9 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

תחליב מרגיע לטיפול בעקיצות של קמדיס

מוצר זה אינו חדש אבל בעונת היתושים שהחלה בסביבתנו בשבועות האחרונים, התחלנו להשתמש בו בפעם הראשונה. המוצר מיועד לטיפול בעור אדמומי ומגורה ולהרגעת העור לאחר עקיצות, והוא מתאים לבני שישה חודשים ומעלה. אנו ניסינו אותו על מבוגרים בלבד, והוא התגלה כיעיל: הוא הצליח להרגיע את העור מהגירוי של מרבית העקיצות, למעט כמה גדולות במיוחד בהן הוא הצליח להרגיש את העור רק באופן חלקי. העובדה שהוא מבוסס על רכיבים צמחיים ואינו מכיל פרבנים או בושם היא נקודת זכות נוספת.

60 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

צילום: זכריה לובימוב

אדניות של Garden@Home

הרעיון מאחורי המוצר הזה פשוט: גרים בדירה ובכל זאת רוצים גינה קטנה? במקום להסתפק במספר עציצים שתופסים מקום על הרצפה, פנו לטובת העניין את אחד הקירות במרפסת או בפנים הבית. מדובר במערכת מודולרית אותה מתקינים בקלות על הקיר בעזרת מקדחה, המגיעה עם ארבע אדניות. מתאימים את הצורה של המערכת לטעם האישי ולמגבלות המקום, כאשר השלד לבן אך האדניות צבעוניות וניתן לבחור מראש באילו צבעים רוצים אותן. החלקים עמידים בפני מים, יש לכל אדנית תחתית המכילה את עודפי המים, ויש מקום נסתר להעברת טפטפות. כל זה לא רק נראה טוב אלא גם מהווה בסיס טוב לסיפוק התאוות החקלאיות של העירוניים, בין אם לגידול עציצים ובין אם לגידול ירקות ועשבי תבלין. חשוב לציין כי ניתן לרכוש מספר יחידות בהתאם למקום.

399 שקלים למערכת עם ארבע אדניות. להשיג בסניפי הגרעין ובמשתלות גדולות.

צילום: אור קפלן

מכשיר חשמלי להרחקת יתושים של Raid

חברת SC JOHNSON השיקה מכשיר חשמלי להרחקת יתושים. הרעיון פשוט: מכניסים אותו לחשמל, מוודאים שיש את הנוזל המשתחרר במהלך הפעולה, ונותים לו לעבוד. כל עוד מדובר בחלל קטן כמו חדר שינה, הוא ירחיק את היתושים מבלי לפזר ריח בלתי נעים בחלל החדר. אם מדובר בסלון, לעומת זאת ,ההשפעה שלו תהיה מינימלית עד בלתי מורגשת. המנגנון של המכשיר גורם להפסקת הפעילות שלו לאחר 8 שעות, בתקווה שאתם לא ישנים יותר מזה בלילה. הנוזל מספיק ל-45 לילות.

29.9-44.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן