Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 10 ביוני, 2016

בולט, אמא שלי, חופשה בהפרעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 בולט Bolt, ערוץ Yes5 

כלב שכל חייו כיכב על סט של תכנית טלוויזיה בתור כלב סופר-על, יוצא בטעות מהאולפנים, ופוגש חתולה ואוגר שמגלים לו את המציאות האמיתית ברחובות ניו יורק. דיבוב לעברית: ליאור אשכנזי, אורנה בנאי, יגאל שדה. דיבוב לאנגלית: ג'ון טרבולטה, מיילי סירוס. במאים: ביירון האוורד וכריס וויליאמס. ארה"ב, 2008. סרט הנהנה מהנפשה יפה ודמויות משעשעות. ציון: 

22:00 אמא שלי | Mia Madre, ערוץ Yes3

הסרט נעשה בעקבות מותה של אמו של הבמאי. דרמה רגישה מאחד הבמאים האיטלקיים האהודים שפועלים כיום. במהלך צילומי סרט חדש מנסה הבמאית האיטלקייה המפורסמת להתמודד עם הקפריזות של השחקן הראשי, כוכב הוליוודי שרמנטי אך אנוכי. במקביל היא מנסה למצוא זמן לטפל באמה המבוגרת, אשר מצבה הבריאותי מתדרדר במהירות. שחקנים: נני מורטי, מרגריטה באי, ג'ון טורטורו. במאי: נני מורטי ("חדרו של הבן"). איטליה, 2015. אחד הסרטים הקטנים ביותר של מורטי – זו אינה שעתו הטובה ביותר. הצופים ייאלצו להתאמץ למצוא קשרים בעלילה, בעיקר בסצנות השטוחות, האפרוריות והמשעממות למדי, שבה רומא נראית אפורה מתמיד. ציון: 

22:00 חופשה בהפרעה | Vacation, ערוץ Hot גולד 

קומדיית הרפתקאות. הסרט הוא מחווה ללהיט מתחילת שנות ה-80 בכיכובו של צ'בי צ'ייס, שמופיע כאן בתפקיד אורח. משפחת גריסוולד משועממת ומתוסכלת בחופשת הקיץ שלה. האב ראסטי מחליט לקחת את אשתו דבי ואת שני בניו לפארק השעשועים וולי וורלד, שם בילה בימי ילדותו. לאור הזיכרונות הטובים שיש לו מהמקום, הוא סמוך ובטוח שהמשפחה שלו תתרענן ותבלה שם היטב. אולם לא הכל מתרחש כפי שתכנן, כשרוב ההפתעות, אלו הנעימות ואלו שפחות, מצפות להם כבר בדרך. שחקנים: אד הלמס,כריסטינה אפלגייט, כריס המסוורת', רון ליווינגסטון, סקיילר גיסונדו, צ'בי צ'ייס, בוורלי ד'אנג'לו, רג'ינה הול, לסלי מאן, נורמן רידוס. בימוי: ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן גולדשטיין. ארה"ב, 2015. הסרט גונב לא מעט בדיחות מהסרט המקורי, אך שוכח את כל החוכמה והמתיקות. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן