Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (17.6.16)

Venus Swirl של ג'ילט החברה השיקה גרסה חדשה לסכין הגילוח הנשית שלה, המיועד לשימוש חוזר. החידוש העיקרי בסכין הזו הוא טווח תנועה גדול יותר מבעבר – למספר כיוונים ולא לשניים בלבד. זאת, במטרה להתאים לקימורי הגוף הנשיים ובו זמנית להשאיר עור חלק ככל האפשר. הנסיינית שניסתה את הסכין דיווחה כי השינוי בטווח התנועה אכן מורגש, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Venus Swirl של ג'ילט

החברה השיקה גרסה חדשה לסכין הגילוח הנשית שלה, המיועד לשימוש חוזר. החידוש העיקרי בסכין הזו הוא טווח תנועה גדול יותר מבעבר – למספר כיוונים ולא לשניים בלבד. זאת, במטרה להתאים לקימורי הגוף הנשיים ובו זמנית להשאיר עור חלק ככל האפשר. הנסיינית שניסתה את הסכין דיווחה כי השינוי בטווח התנועה אכן מורגש, והוא מקל מאוד על פעולת הגילוח. המשמעות היא לא רק עור חלק אלא גם פחות מאמץ ופחות זמן שצריך להשקיע בפעולה.

45-50 שקלים לידית; 70-75 שקלים לרביעיית סכינים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

Envivo Lungo של Nespresso

תערובת מספר 24 השיקה החברה בימים אלו, המדורגת 9 בסולם של 1-12. זה אומר קפה חזק יחסית, מהסוג שיעזור לכם לקום מהר יותר משנת הלילה או להתגבר על עייפות הצהריים במשרד. התערובת משלבת פולי ערביקה הגדלים בהודו עם פולי רובוסטה ממקסיקו, ומי שיש לו חך ממש מפותח יכול לזהות בקפה ניחוחות קליה, תווים ארומטיים עציים ועוגיית ג'ינג'ר, כך לפי החברה לפחות; אנחנו מתקשים להגיע לדקויות שכאלו בטעימה של קפה. מה שכן, יש לקפה טעים עשיר, הוא מורכב ומשתלב מצויין עם חלב, כפי שתוכנן מראש על ידי החברה, שהופך אותו לרך יותר אך לא מבטל את החוזק שיש בו.

23.3 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

דאודורנטים של יוניליוור

החברה השיקה במקביל את מגוון הדאודורנטים שלה לקיץ. אף אחד מהמותגים אינו חדש על המדפים, אבל הם משלבים במגוון המוצרים מספר חידושים. עבור הנשים, יש את דאודורנט Dove בניחוח של טלק. זה ניחוח נעים שמזכיר כמתבקש ניחוח של תינוק, והדאודורנט עמיד בחום הישראלי גם אם השאיר לעיתים כתמים על הבגדים. עבור הגברים השיקה החברה ניחוח חדש בסדרת AXE , שנקרא BLACK NIGHT. חרף שמו, הניחוח אינו מהחזקים והוא ממשיך את הקו של הניחוחות הקודמים. כלומר, מתאים בעיקר לצעירים. הוא מספק עמידות טובה, קל להשתמש בו בכל הגוף, ואינו מתכים. לבסוף, ישנו המותג רקסונה שהחברה משיקה מחדש עם מראה שונה וקונספט שיווקי שונה. אנחנו לא זקוקים לכך: אלו לטעמנו הדאודורנטים הטובים ביותר לגברים שיש בשוק כיום בקטגוריית הספריי (הוא נמכר גם ברול און ובסטיק, ויש גם לנשים). הריחות החזקים אמנם אבל טובים, והוא מתגלה כעמיד לאורך יממה לפחות, כאשר בחברה מבטיחים עמידות ל-48 שעות.

מ-10.2 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

מרכך כביסה שמש של ECOVER

מוצר זה מיועד בעיקר למי שמחפש להפחית ככל האפשר את הכימיקלים הנכנסים אל הגוף או "רק" באים איתו במגע. מדובר במרכך כביסה המבוסס על רכיבים צמחיים ומינרליים שאינם אמורים ליצור נזק כלשהו. זהו אינו מוצר זול ביחס למתחרים הנפוצים, אבל הוא עושה עבודה טובה לא פחות – מביא מידה של רכות לבגדים ומשאיר ניחוח נעים. הניחוח, יש לציין, פחות חזק מאלו הסינטטיים.

20 שקלים ל-1 ליטר, לפני מבצעים. להשיג במחלקות GREEN של שופרסל, רשתות טבע, בתי טבע, וסופרמרקטים נבחרים.

צילום: יח"צ

TRUE MATCH של L'ORÉAL-PARIS

החברה השיקה מחדש את סדרת המייק אפ שלה עם שני חידושים: פורמולה משופרת וגוונים חדשים. לאחר החידוש כוללת הסדרה לא פחות מ-13 גוונים, המאפשרים התאמה מדוייקת יותר לגווני העור השונים. החידוש בפורמולה בא לידי ביטוי בתוספת של רכיבי לחות, שמנים המשפרים את איכות המריחה של המייק אפ, ופיגמנטים היוצרים התאמה טובה יותר לגוון העור. שיפור הפורמולה אכן שיפר את איכות המייק אפ – עמידות והתאמה טובות יותר, כך שהוא מחזיק ליום שלם ללא כל בעיה. תוספת הלחות, יש לציין, לא מחליפה את קרם הלחות שחשוב למרוח לפני המייק אפ.

182 שקלים ל-30 מ"ל, לפני מבצעים. להשיג במשביר לצרכן, ברשתות הפארם, המזון, בפרפומריות ובאתרי אינטרנט נבחרים.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן