Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 19 ביוני, 2016

מאסטר שף ארה"ב 2, מעשה בשני בלונים, ג'וני גיטאר, מלאך של אמא, נשארים ללילה, הסודות של טאב האנטר, כתום זה השחור החדש 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 מאסטר שף ארה"ב 2 MasterChef USA 2, ערוץ האוכל 

השף גורדון רמזי, השף גראהם אליוט והמסעדן ג'ו בסטיאניץ' מחפשים מבין אלפי בשלנים ביתיים באמריקה את האחד המבטיח ביותר, שלאחר תחרות מפרכת יזכה בתואר 'מאסטר שף'. בין האתגרים שיוצגו בפני מתמודדים נמצא את 'קופסת התבלינים המסתורית' ואתגר 'שחזור המנה' (המוכרים לצופי הגרסה הישראלית). הגרסה האמריקנית, בדומה לישראלית, זכתה להצלחה מסחררת בקרב הצופים.

21:00 מעשה בשני בלונים | A Tale of Two, ערוץ 8 

סיפורה של אישה שנפגעה באיבר בו הייתה עסוקה עד מאוד – החזה שלה. את הסרט מלווים השירים של 'זהר וגנר והמסריחים', שנכתבו במהלך תקופת העבודה על הסרט. במקביל לסרט, יצא האלבום החדש והשני של הלהקה, 'ברולה', המהווה את פסקול הסרט. זהו סרטה הרביעי של זהר וגנר, ממשיך את החקר שלה בנושאי נשיות, מיניות ודימוי גוף. ב-"ימי הזהר" (2012) עסקה בניצול מיני והדחקה, ב-"סימני מתיחה" (2009) התרכזה בגוף ומיניות בתקופת הריון ולידה, וב-"זורקי" (2006) טיפלה בהתבגרותה המינית. וגנר מככבת בסרטים שלה, ומעלה עצמה על המוקד, לצורך בחינה של הנושאים בהם היא עוסקת.

22:00 ג'וני גיטאר | Johnny Guitar, ערוץ Yes3 

המערבון המרתק ופורץ הדרך של ניקולס ריי ("מרד הנעורים"), ובו ג'ואן קרופורד מגלמת במכנסי עור שחורים ובתספורת קצרה, בעלת מסבאה קשוחה עם מוניטין מפוקפק, אשר נקלעת לעימות מול נציגת תושבי העיירה השמרנית. למרות שהסרט נקרא על שם דמותו של הגבר, אקדוחן מסתורי אותו מגלם סטרלינג היידן, הדרמה שייכת כולה לשתי השנים החזקות במרכז הסרט. ארה"ב, 1954. קשה להגדיר אם הסרט הוא מערבון, קומדיה רומנטית או בלדה קלאסית. אבל הוא מאוד רגיש ומשוחק היטב. ציון: 

22:00 מלאך של אמא Mama's Angel, ערוץ Yes דרמה 

סדרה ישראלית. משפחת טמיר מתעוררת לסיוט האיום ביותר של כל הורה – הבוקר הגיע וכפיר, בנם בן ה-7 לא במיטה שלו, לא בחדר שלו, לא בבית שלו. הוא נמצא מת על הגבעה בה הוא נוהג לטייל לשחק ולרכב על אופניים. האמא יעל, פסיכולוגית בשרות בתי הסוהר מטפלת באסיר רוצח ילדיו ונשאבת לטיפול בו גם בזמן האבל על בנה. בעלה, איתן, הלום קרב בקושי מתפקד, וביתם גיל – ימים אחדים לפני יום הולדתה ה-11 מנסה להתנהג כמו המבוגר האחראי. בן השכנים, אמנון, בחור בן 21 הלוקה בשכלו, הוא החשוד הראשון אצלו נמצאת מדלית הגבורה שכפיר לא הוריד מהחולצה שלו כמעט אף פעם, אות הגבורה של אביו גיבור המלחמה. בני מנדלוביץ החוקר הידוע בכינויו בניחותא, מתמקד בחקירתו במי שאמנון מוביל אליו בעל כורחו והוא ראפה, בחור אתיופי – אמן אנרכיסט בן 19. ראפה חי עם אמא שלו, ניגיסט, בעלת משתלה, מנודה מהקהילה האתיופית של משפחתה הצמודה ליישוב השקט והבורגני, אותו הרצח מטלטל. בני החוקר נעזר בנעמה שדה חוקרת המז"פ, שנאלצת להעדר מהאירוע עצמו בשל ניתוח כריתת שד שהיא עוברת, אבל כשהיא חוזרת לזירה היא מעלה ספקות רבים לגבי כיוון החקירה, ספקות שמתחזקים כשהיא מגלה עוד גופה, הפעם של בחורה אתיופית שנרצחה באותה הדרך. במהלך הסדרה, האמון באנשים הקרובים ביותר לדמויות המרכזיות נסדק. יעל חושדת בבעלה, ניגיסט לא לגמרי בטוחה שבנה לא עשה את זה, ודינה לא לגמרי יודעת למה מסוגל הילד שלה הסובל מפיגור. גם בני החוקר מתערער על ידי בתו שמאוהבת בחשוד העיקרי שלו.

22:00 נשארים ללילה | The Overnight, ערוץ Hot גולד 

קומדיה. אמילי ואלכס הם זוג צעיר ומתוסכל מחייו שמחליט לעבור לגור עם בנם הקטן בלוס אנג'לס. הם חשים מבודדים ואינם מכירים איש בשכונה שלהם, אך העניינים משתנים לאחר שהשניים יורדים עם הבן לגינת המשחקים ופוגשים בחור מסתורי בשם קורט ואת אשתו שרלוט, שבנם משחק בגינה עם בנם. כשקורט ושרלוט מזמינים אותם לארוחת ערב בביתם, הם מסכימים. הערב נפתח עם פיצה ושיחת היכרות נימוסית, אך ממשיך עם הרבה אלכוהול ומריחואנה ומקבל תפנית מפתיעה ונועזת – שכוללת וידויים אישיים, קפיצה לבריכה הפרטית והתקרבות מהירה ביחסים שבין שני הזוגות. שחקנים: אדם סקוט, טיילור שילינג, ג'ייסון שוורצמן, ג'ודית גודרש, סוזן טיילור. בימוי: פטריק ברייס. ארה"ב, 2015. סרט חכם ומפתיע, תוך בימוי אלגנטי ומשחק טוב. ציון: 

22:00 הסודות של טאב האנטר | Tab Hunter Confidential, ערוץ Yes דוקו 

הדוקומנטרי הטוב ביותר – California Independent Film Festival. לאורך שנות החמישים, בעידן הזהב של הוליווד, השחקן טאב האנטר היה מושא החלומות הרטובים של כל נערה. בעשרות הסרטים בהם שיחק, כמו גם באינספור עמודי מגזינים – המראה המצודֵד והסקס-אפיל של הגולדן-בוי הביא לשובלים של מעריצות צורחות והיסטריות, שהפכו אותו לאבטיפוס של כל אלילי הנוער שיגיעו אחריו. אך בכל שנות הכוכבוּת שלו, טאב הסתיר סוד. הוא היה הומו ובילה את שנות ההצלחה שלו בארון לא יציב, שאיים כל העת לקרוס ולהרוס אותו. הבמאי ג'פרי שוורץ חוזר לסיפור של אליל הקולנוע האמריקני, שלראשונה מספר את סיפורו. עם: קלינט איסטווד, ג'ון ווטרס, ג'ורג' טקאי, דבי ריינולדס, פורשיה דה-רוסי ועוד. 90 דקות, ארה"ב, 2015. סיפור מרתק ובנוי היטב של אדם מסקרן. ציון: 

22:50 כתום זה השחור החדש 4 | Orange Is The New Black 4, ערוץ Hot פלוס 

הדרמה הקומית של נטפליקס חוזרת לעונה. בצעד חסר תקדים הוחלט לחדש את הסדרה לשלוש עונות נוספות – כלומר, שבע בסך הכל. ספוילר – בעונה החדשה, פייפר מוצאת את עצמה במרכזו של עימות מסוכן לאחר הצלחת עסק התחתונים המשומשים שלה. הגעתן של אסירות חדשות לליצ'פילד מאלצת את קפוטו לגייס סוהרים נוספים, שעד מהרה משנים את מאזן הכוחות בכלא. לבית הסוהר מגיעה גם אלילת הלייף-סטייל, ג'ודי קינג (בלייר בראון, "דוגוויל"), שדמותה מבוססת באופן חופשי על מרת'ה סטיוארט. אל הקאסט יצטרפו העונה גם ג'ולין פרדי ("בתוך הבועה", "דוני דארקו"), בראד וויליאם הנקי ("אבודים"), מייק יוסטון ("אימפריית הפשע", "איימי שומר") וקלי קרבץ ("שחק אותה סמארט").


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן