Skip to content

מעבר לספר – האמצעים בהם סופרים ומשוררים מקדמים יוצרים אחרים.

יש כמה אנשים שלוקחים את הביטוי "על תעשה לחברייך מה ששנוא עלייך" צעד אחד קדימה, ביניהם ארנון אילני, אילן ברקוביץ' ויוצרים נוספים שעוזרים ליוצרים אחרים לקדם את עצמם דרכם. ארנון אילני יצא במטרה לאגד שירים לכדי ספר ולחלק אותם בבתי אבות, לצורך כך הוא הקים את קבוצת "song lock" בפייסבוק, דרכה הוא פונה אל משוררים, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש כמה אנשים שלוקחים את הביטוי "על תעשה לחברייך מה ששנוא עלייך" צעד אחד קדימה, ביניהם ארנון אילני, אילן ברקוביץ' ויוצרים נוספים שעוזרים ליוצרים אחרים לקדם את עצמם דרכם.

ארנון אילני יצא במטרה לאגד שירים לכדי ספר ולחלק אותם בבתי אבות, לצורך כך הוא הקים את קבוצת "song lock" בפייסבוק, דרכה הוא פונה אל משוררים, וכותבים למגירה, בעזרת המשפט: "כותבים – שולחים (למייל) – מדפיסים – נותנים מלב". הם מארגנים את מקבץ השירים הבא (והבא שאחריו, וכך זה כבר למעלה משנה). את השירים הכרוכים הוא מחלק בבתי האבות וליוצרים עצמם.

אילן ברקוביץ', כתב בנושא שירה בעיתון "הארץ", יצא בסידרת כתבות בשם "משורר בשטח", בהן הוא מראיין ומספר על משוררים שפגש ובכך הוא מקדם אותם. בעצמו הוא מוכר ספרים שלו ושל אחרים בדוכנים שונים, ובכך הוא מסייע בהפצת ומכירת ספריהם של יוצרים נוספים.

לאחרונה צצו ברדיו תוכניות של הקראת שירה, המקדמות את היוצרים שמקריאים בהן שירה, מעצם השיחה עימם. למשל התוכנית "ערס פואטיקה" ברדיו קול הקמפוס, "כותבים למגירה" של רונה גרשון ו"מילה טובה" ברדיו קול הכנרת.
,תוכניות אלה מזמינות כותבים להעלות לשידור, להקריא שירתם, להציג את עצמם ואת יצירותיהם.

לכל הכותבים, הסופרים והמשוררים, אנו מאחלים המון בהצלחה לרגל שבוע הספר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן