Skip to content

פרסום ראשון: מהערב שביתה בכלל בתי המשפט בישראל

"ההנהלה מובילה תהליכים של שינויים בהליכי העבודה שלנו, קיימנו מו"מ ללא התקדמות" הודיעו חברי הוועד הארצי והכריזו על שביתה. הנהלת בתי המשפט הורתה ופרסמה מתכונת מצומצמת של פעילות ודיונים בבתי המשפט. " יתכנו שיבושים בקיום דיונים באולמות המשפטים, בסעדים והליכים דחופים, בדיוני ועדות שחרורים. הגשת כתבי בי דין, ביצוע תשלומים והפקדות, יעשו רק באמצעות הגשה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וועד עובדי בתי המשפט הודיע הבוקר (שני) כי החל מהערב (שני) תחל שביתה כללית של עובדי בתי המשפט. יו"ר הוועד הארצי של הנהלת בתי המשפט, דני חסון, מסר כי בשעה 10:00 תחל שביתה כללית בבתי המשפט. לפי חסון "הסיבה היא שההנהלה מובילה תהליכים של שינויים בהליכי העבודה שלנו". "קיימנו מו"מ ללא התקדמות, אנחנו מעל שש שנים בלי הסכם שכר מעודכן ולכן משביתים את כל המערך המנהלי היום. אין קלדניות ואין פקידים", אמר חסון.

דני חסון - לא הצלחנו להתקדם במשא ומתן עם ההנהלה (תמונת ארכיון)
דני חסון - לא הצלחנו להתקדם במשא ומתן עם ההנהלה (תמונת ארכיון)

הנהלת בתי המשפט הזדרזה והוציאה הודעה לפייה היות ו-ועד העובדים של מערכת בתי המשפט הודיע ברגעים אלה על שביתה בכל בתי המשפט בארץ, להלן הנחיות לעניין הערכות בתי המשפט:

1. קיום דיונים באולמות המשפטים: יתכנו שיבושים בקיום דיונים באולמות המשפטים, בהעדר קלדניות.

2. סעדים והליכים דחופים: יינתן מענה לגבי הליכים דחופים, לרבות  עתירות דחופות לבית משפט גבוהה לצדק, הליכים לפי חוק המעצרים, ערר על מעצרי ימים ותום הליכים, צווי מניעה וסעדים דחופים בהליכים אזרחיים, עבודה, פליליים ומנהליים אולם עדיין יתכנו שיבושים.

3. דיוני ועדות שחרורים במתקני כליאה:  דיוני ועדות שחרורים הקבועים להיום במתקני הכליאה  מבוטלות פרט למחוז דרום, עם זאת יתכנו שיבושים בעבודת הוועדה.

4. שירות וקבלת קהל: יתכנו שיבושים בפעילות המזכירות לא תתקיים קבלת הקהל במהלך השביתה, יטופלו נושאים דחופים בלבד.

5. פעילות מרכז המידע הטלפוני: מרכז המידע הטלפוני יפעל כסדרו.

6. הגשת כתבי בי דין –בהעדר עובדי מזכירות  לא תתאפשר הגשת כתבי בי-דין, בקשות ומסמכים באופן ידני, אלא רק באמצעות הגשה מרחוק.

7. ביצוע תשלומים והפקדות- בהעדר עובדי מזכירות וגזברות, במהלך ההשבתה לא יתאפשר ביצוע תשלומים במזכירות אלא רק בסניפי הדואר או דרך נט-המשפט.

8. לעניין מנין הימים להגשת מסמכים – הנושא יוסדר עם סיום השביתה, באמצעות פרסום הודעה ברשומות. הודעה זו תימסר גם לפונים למרכז המידע הטלפוני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן