Skip to content

לדמוקרטיה לשעבר דרושה הפיכה

הפיכה, אין מנוס מהפיכה, מדינת ישראל ששוקעת במהירות נשלטת על ידי כנופית עבריינים שמחלקת את רכוש הציבור בינם לבין עצמם. מסכנת את חיי אזרחי המדינה, הורסת כל חלקה טובה, השמידה את הדמוקרטיה. לא נשאר לציבור השפוי שום כלי פרט להפיכה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הפיכה אזרחית כנגד כוחות השלטון - צילום אילוסטרציה מאירועי צרפת - עמית מנדלזון

איך שלא תהפכו את זה, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו גנב. איך שלא תסתכלו על זה וגם בלי מסמכי רביב דרוקר, העיתונאי היחיד שאמון על האמת, ואמיץ מספיק להפיץ אותה. ברור שרוב חברי הכנסת בעיקר בספסלי הקואליציה הם אסופת של מאפיונרים, נוכלים, גנבים ולך תדע מה עוד..

וגם אם לא הוכתרו כגנבים במישור הפלילי הרי שהם לוקחים חלק בבזיזת הקופה הציבורים ומבחינתי זה אפילו הרבה יותר חמור.

כדי לכסות על ישבנם הלכו חבר הגנבים וחיסלו את הדמוקרטיה השמידו את מערכת אכיפת החוק ווידאו שכל התנגדות תיתקל בחומה בצורה של "אנשי שלומם" משפטנים שמועלים בתפקידם, מבקר מדינה חדל אישים, שוטרים ואנשי בטחון שאו שאינם מסוגלים לבצע את תפקידם, או שהבהירו להם שתפקידם הוא לא לעשות כלום. מערכת הרגולציה הרוסה, אף משרד ממשלתי לא מתפקד כמו שצריך כולם עסוקים בלגנוב כמה שיותר.

זו התרבות השלטונית של מפלגת הליכוד, מאפיה. והמאפיה הזו השתלטה על השלטון במדינת ישראל ועושה בו ככל העולה על רוחה. ושאר חברי הליכוד? הם בעניינים, אל דאגה הם ממתינים בסבלנות שיתפנה או יווצר ג'וב עבורם כדי שגם הם יוכלו לגנוב משהו.

לא ממש מפתיע שילדים רעבים ואין חוק המחייב בטחון תזונתי, לא ממש מפתיע שלחיילים אין מספיק אוכל או ביגוד חם (או נגמ"ש חדיש ללוחמת שטח), לא ממש מפתיע שאף חוק סוציאלי לא עובר. מישהו פיספס את המילה "ציבורית" במונח "הקופה הציבורית" הקופה הציבורית הפכה לקופה הפרטית של חברי הקואליציה, גנוב כפי יכולתך ונגבה אותך בחוק.

שיטת הבחירות הישראלית מבטיחה בוודאות שלסחטנים תמיד יהיה כסף, מי שמשלם את הכסף הזה הוא תמיד אותם אנשים, חילונים בני מעמד הביניים מי שמקבל את הכסף הזה הם תמיד חובשי כיפות מכל הצבעים הסוגים והמינים. חוקה מעולם לא היתה במדינת ישראל ויש קואליציה מקיר אל קיר למניעת הרעיון. כך שאין למדינת ישראל, הדמוקרטית כביכול, שום בסיס חוקי קבוע כדי להגדיר את זכויות הציבור או את מגבלות הכוח של השלטון הנבחר.

הסבירות שבמצב הקיים יחול שינוי לטובה היא אפסית ועובדה המצב הולך ומחמיר. ואני עדיין לא אמרתי מילה וחצי מילה על ערבים פלשתינים, שווין זכויות, זכויות האדם, חופש הדת והפולחן, חופש העיסוק וכו' כל הללו הם נגזרת וחלקם מהווים כלים בידי הממשלה להפחיד את רוב הציבור חסר ההשכלה (אמרנו כבר שמשרדי הממשלה אינם מתפקדים, משרד החינוך דווקא עושה עבודה נהדרת לחסל כל רעיון הומני, דמוקרטי או סתם חיובי).

הפיכה היא הדבר היחיד שיציל את מדינת ישראל משלטון המאפיה של הימין ובראשו הליכוד. והפיכה פירושה אלימות ודם, ככה זה אין הפיכות נעימות, הרי אתם לא מצפים מבנימין נתניהו שיוותר על הכוח ויכנס לכלא בלי קרב. והוא להזכירכם מחזיק בידיו (ולעיתים קרובות באשכיהם) את רוב עורכי העיתונים, ערוצי הטלויזיה והרדיו. הוא מהלך אימים על כל מי שמתנגד לו בתקשורת במערכת המשפט או בצבא. תשכחו מהפיכה שקטה.

אחרי הכל אפילו המשטרה הפכה או מה שנשאר ממנה, היא כלי שרת של השלטון בסגנון השטאזי ואפילו הוצב עליה אידיוט פרקטי מהשב"כ אדם היושב בכיסו של ראש הממשלה אותו הוא אמור לתלות על עמוד גבוה.

דמוקרטיה איננה רק יום הבחירות, הדמוקרטיה אמורה להכיל כלים להגנה על עצמה וחוקה היא אחד הכלים, בישראל אין חוקה, וכל מערכת האיזונים והבלמים הקבועה בחוק הושמדו על ידי כנופיית נתניהו. הפגנות נערכות ברשיון ובשליטת המשטרה ועל פי ההנחיות המונחתות מהממשלה. דמוקרטיה אמורה לתת לעם את הכוח להרוס את מי שמנסה להרוס אותה, גם אם הוא נבחר כחוק ובטח שבטח אם הוא "גנב את הבחירות". במדינת ישראל אין לציבור את הכלים מכיוון שמן הסתם אין במדינת ישראל דמוקרטיה.

היטלר עלה לשלטון בחסות החוק בבחירות דמוקרטיות והחל להשמיד את הדמוקרטיה מבפנים, נתניהו עושה בדיוק אותו דבר. איש לא העז לנסות לחסל את היטלר עד ליום שהתברר שהאיש מסוכן ועלול להביא כלייה על גרמניה שני הדברים תופסים לגבי בנימין נתניהו.

מדינת ישראל זקוקה להפיכה, זקוקה לחוקה, זקוקה לשיטת בחירות רלוונטית, זקוקה לחופש הדיבור, זקוקה לשוויון זכויות זקוקה לחברה סוציאליסטית. שלטון הגנבים של הליכוד בפרט והימין בכלל מביא כלייה על מדינת ישראל. וכן מן הסתם יש להתעלם מתומכי הליכוד המסורתיים אותם אלו שצורחים בקולי קולות מוות לשמאלנים, שכל מי שבפיו אמת מוקע כבוגד, יש להתעלם מהם כי הדמוקרטיה איננה בראש מעייניהם הם לא מכירים בה ולא מבינים אותה (עובדה, רצח איננו משהו נשגב מבינתם). והמשפט הנצחי שאמר מצביע ליכוד בראיון: "גם אם יכנס בנימין נתניהו בלילה דרך חלון ביתי ויאנוס את ביתי, גם אז אצביע לו" הוא בדיוק הסיבה מדוע הגענו לקצה.

מלחמת אחים? תסלחו לי רבותי מישהו חושב שאמילי מוגרבי ( האישה המאושרת על הפיגוע בתל אביב) אחותו? שיקום! מישהו חושב שהם, אחיכם ואחיותיכם יחוסו עליכם? בוודאי שלא, הרי מספיק לקרוא מה הם כותבים.

ואזרחי ישראל החפצים לחיות חיים נורמלים בעלות סבירה, ועם החופש שהובטח להם ולהוריהם, עם חינוך, תרבות, תחבורה, רפואה ובלי כפיה דתית, עם שוויון זכויות.

הם אלו שצריכים לקום ולהפוך את הכל על הראש זו לא רק זכותם כאזרחים במדינה דמוקרטית זו חובתם !

 

17 Comments

  1. יצחק
    26 ביוני 2016 @ 19:33

    גדי, אין ספק שהם עובדים קשה. במיוחד בשטחים שכבשנו ששם התושבים הערבים גם עובדים קשה וגם סובלים מהעבודה הקשה של אנשי הביטחון שלנו. לכולם קשה מאד. אולי נצא משם סוף סוף ואז יהיה פחות קשה לכולם. אולי רק קצת משעממם עם הידיים שהורגלו בעבודה קשה.

  2. יצחק
    26 ביוני 2016 @ 18:04

    לשחיתות אין מפלגה הגנבים בחסות החוק יכולים להיות ימין או שמאל זה לא משנה ומגבניק ירביץ למי שיגידו לו לעשות כך אתיופי מפגין נגד מתווה הגז או ערבי. ההדרדרות המוסרית שנעשת פו בחסות האיש בלי השפם המוזר, זה עם השער הסגול תביא לסופנו. אני לא אופטימי כמוך שמהפכה שתזרים דם ברחובות תביא את שינוי מיוחל.

    • עמית מנדלזון
      26 ביוני 2016 @ 19:26

      גם אני לא יצחק אבל זו האלטרנטיבה היחידה לאנשים עם שיער סגול אולי הפרדת הראש מהגוף תפתור את הבעיה אולי לא אבל את זה עדיין לא ניסינו

  3. יצחק
    26 ביוני 2016 @ 16:23

    זה לא מאד פשוט. זה לא אחד ועוד אחד שווה שתיים. מקריאה של ספרים שמספרים על התקופה הנוראית הזו, כמו ברלין אלכסנדרפלץ של אלפרד דבלין ולבד בברלין של הנס פאלאדה או מצפיה בהצגה פאוסט אשר מועלת בימים אלו בתאטרון הקאמרי, צרכים כמה תנאים מוקדמים כדי ליצור שלטון הזוי כמו שהיה בגרמניה. צריכים שיהיו ריק שלטוני ורעיוני שישאב לתוכו רעיונות מטורפים כדוגמת אלה של היטלר, צריכה להיות משטרה אכזרית וחסרת רחמים כמו הגסטפו כדי לשמור על השלטון. צריכה להיות מערכת הסברה מתוחכמת שתשכנע את כולם שלצאת למסע כיבושים רווי דם זה טוב. ולתת את הילדים לשם כך זה נכון. ומה שטוב לפירר זה טב לכולם. והכי חשוב צריך להרוס את הבייחד, את הערבות ההדדית אפילו בתוך המשפחה הגרעינית, ולתת במקומה את השייכות למפלגה. עם אני הולך לבית חולים והרופא המטפל הוא ערבי, אני מסתמך על כך ששנינו אזרחים בייחד בארץ הזו והוא ימלא את תפקידו כרופא, למרות עשרות אלפים של בני דתו שנהרגו או נרצחו בידי בני דתי. ואני למרות הידיע שבינות הערבים בארץ ישנם כאלה שמבקשים להרוג אותי, ולמרות כל זה אני מפקיד את בריאותי בידיו בידיעה שיש קוד מסויים ששנו ממלאים וזה בייחד וזו מחויבות אזרחית. אבל עם השכן התימני שגר מעלי מחליט להתקין את המזגן החדש שלו בדיוק מעל חבל הכביסה שלי והוא מטפטף על הכביסה. ושאני מתלונן בעירייה ושולחים לי פקח והוא גם תימני אני מתחיל לחשוש מהעובדה ששניהם שייכים לאותה עדה ואולי העובדה הזאת תעמוד לרעתי והפקח ישלח אותי להתקין חבל כביסה בצד השני של הבית ושם יש פחות שמש. לא צריך לפחד מהמילה גאולה היא לא שייכת בלעדית למשיח או לדתיים. גאולה יכולה להיות גם מהפכה שגואלת אותנו מתפיסות ישנות או משלטון רע. כן רע ומסוכן כאן. וזה נכון וברור שיכול להיות טוב כאן לכולם. וצריך למצוא את הבייחד שחוצה את כל ההבדלים בדעות ובמוצא ואפילו בדתות. בייחד לא מחייב אותך לאבד את האני שלך. בשייכות אתה חייב לוותר על האני שלך כדי לפנות מקום לרעיון שאתה רק מה שאתה שייך לו. וכולם רוצים להיות שייכים למשהו גדול מהם, עם זה מנהיג או רעיון. מהפכה צריכה להתרחש קודם בתודעה. שנאמין שאפשר גם להיות אני המיוחד וגם זה שגר מולי.

    • עמית מנדלזון
      26 ביוני 2016 @ 16:38

      זה נורא פשוט וזה פשוט כל כך שזה נורא וזה עובר על עם ישראל. יש ערבים שרוצים להרוג אותך ויש יהודים שרוצים להרוג ערבים. בתכלס התנאים אותם תנאים המטורף אותו מטורף רק בלי שפם מוזר. תורת הגזע היא אותה תורה 'העם היהודי הוא עם סגולה' דהיינו לא שונה מתורת הגזע הארית.
      ככה זה שמזניחים את לימודי ההסטוריה

  4. יצחק
    26 ביוני 2016 @ 10:00

    זה מעליב. אחוז נמוך בעם? נכון, ואותו אחוז נהנה מהכל. תנאים הסוצילים מפנסיה מתוקצבת ובמדים ובדגל. ואנחנו האזרחים משלמים בכסף את זה. אני לא השוותי אותנו לנאצים. אני השוותי את משרתי השלטון בארץ לקאפו ששירתו את הנצים בזמן השואה. אני, אישית, שונא גרמנים. אני תוהה איך עם שלם של גרמנים הובל כמו עיוור אחרי אדם אחד, וביצע פשעים שלא יתוארו כנגד האחר, החלש. אני קורא לכל אותם אנשים, אזרחים, שמחזיקים בתפקידים שמשפעים על חיי כולנו להבין שהם קודם כל משרתים את האזרחים ולא את השלטון. הם מוגדרים ונקראים בתפקידם שרות ציבורי. ״ביחד״ זה אחד לשני. ביחד עמדנו בהר סיני וקיבלנו את התורה. עכשיו אנחנו מחולקים ומופרדים לימנים שמאלנים דתיים חילונים ערסים חנונים אשכנזים תמנים הומאים עניים עשירים אליטות ועוד.. וכל אחד מאיתנו מתבקש להצהיר על שייכותו למי מהקבוצות ולהשאר נאמן לשייכות הזאת. ביחד זה כולם ללא הבדל ללא שייכות. זה נשמע לך מפחיד? לי זה נשמע כגאולה.

    • עמית מנדלזון
      26 ביוני 2016 @ 11:39

      יצחק, מאודפשוט מה שקרה לגרמנים כל מה שצריך הוא ציבור היסטרי עם השכלה נמוכה ומנהיג מטורף תאב כוח או הישרדות. זה בדיוק מה שקורה לעם ישראל. והדבר הכי חשוב הוא "הגאולה" כמו שאתה קורה לה. ה"כולנו ביחד" ואף אחד לא מתנגד. ביום בו לא תהיה האוכלוסיה בישראל מפולגת לקבוצות הוא היום בו יתחיל עם ישראל לבצע את השואה משלו. למשלינו יש עדיין כיסי התנגדות לשלטון שעדיין לא מאפשרים רצח עם בהיקף של הנאצים אבל גם אלו יעלמו והימין יתחיל לטבוח בערבים , בשמאלנים, בהומואים ואולי גם יום אחד בתימנים או סתם ג'ינג'ים

    • גידי
      26 ביוני 2016 @ 12:45

      יצחק ,האחוז נמוך בעם אל תקנא בו ,הם עובדים קשה ומסכנים את חייהם וגם אתה יכולת להצטרף…! גם במעמד הר סיני עמדו 12 השבטים , לא חשבו אותו דבר . ותזכור שנשלחו 12 מרגלים לתור את הארץ, 2 אמרו אמת ,לשמחתנו משה ידע לזהות שקרנים שרלטנים ונוכלים. הגרמנים לא קטלו בנו בגלל השכלתם אלא בגלל התרבות האנטישמית שלהםותורת הגזע . מסתבר גם שהשכלה היא לא אינדיקציה לחכמה ושכל ישר. לכן אל תתרשם מהשכלה תעודות ותארים וחוכמולוגים בגרוש. הם לא מבינים יותר ממסעודה משדרות.

      • עמית מנדלזון
        26 ביוני 2016 @ 16:42

        גידיגם אנחנו אנטישמים גם לנו יש תורת גזע אפילו טמבל כמו ביתן יו"ר הקואליציה תפס פתאום שמי שמשרת במוסד או בשב"כ הופך להיות שמאלני. נכון במקרה שלך זה לא עבד כי במשטרה זה לא לא יכול לקרות מסיבה ברורה. אבל ביתן עלה על הנקודה והאמת רק שהגוש שיש לו במקום מוח לא מאפשר לו לתפוס את מה שהוא עצמו זיהה. שכשיש לך נתונים מדוייקים שיש לך את המידע המוסתר מהעם פתאום הכל נראה ברור ….

        • גידי
          26 ביוני 2016 @ 17:08

          עמית למה לערבב אצלנו אין תורת גזע כי אנחנו העם הנבחר…! וזה שעבדתי במשטרה לא אומרת כלום , כמו שזוגתך שעובדת ב-cnn לא מצביע על דבר על השקפתך(אני מקווה). וואלה עולם הפוך על הפוך.ח"כ ביטן בא לנגח את השמאל ולמעשה הלל אותו .מצחיק שהשמאל במקום למנף תוקף ומנאץ אותו…

          • עמית מנדלזון
            26 ביוני 2016 @ 19:25

            גידי וכי איך תגדיר את המשפט "העם הנבחר" זה לא הגדרה גזענית כמו "הגזע הארי העליון"? ביטן עלה על האמת וזה נכון רק שהוא לא מבין אותה וזו הבעיה ולא מנאצים אותו צוחקים עליו רק שאני לא מוצא את זה מצחיק.

  5. יצחק
    22 ביוני 2016 @ 11:41

    אזרחי מדינת ישראל עדיין שבויים בתפיסת עולם שבאה מהשואה. יש את השלטון ויש את העם ובאמצע יש את הקאפו מי שאמון לקשר בין האזרח והשלטון. השלטון דאג לפקידים ציתנים לשוטרים טמבלים ומוגי לב לאנשי בטחון בורים ובוקים, ונתן בידם את הכוח לשלוט ולהחליט באופן שרירותי על האזרח לטובת השלטון. ובעיקר דאגו להם לביטחון כלכלי וחשוב מאד, גם מי דואג להם. כך הוציאו להם את החשק ממהפכות. מי יהיה מוכן לסכן את הביטחון הכלכלי הזה בשביל מהפכה? המהפכה צריכה להיות כזאת שאותם משרתי שלטון אותו קאפו יבין שהוא קודם אזרח ישראלי ורק האחר כך משרת ציבור שהוא גם אזרח. לא סתם עושים הכל כדי לפגוע בביחד באחדות ובערבות הדדית ותחתם דוחפים לנו את ״השייכות״ לדגל למדינה למפלגה. כשאנשים נמצאים ביחד הם דואגים אחד לשני. וכשאנשים מרגישים שייכות הם דואגים רק למה שהם מרגישים עצמם שייכים לו כמו לדגל ללאום למפלגה לדת. ביחד, שאחד מודע לחשיבותו של האחר ולחשיבות כבודו, אפשר לעשות מהפכות ללא שפיכות דמים.

    • גידי
      23 ביוני 2016 @ 16:52

      השלטון אכן בנוי משוטרים ואנשי בטחון אך לידיעתך הם אחוז נמוך בעם ,ואיך הבנת שרק מהם תבוא מהפכה…? או שסתם מצאת הזדמנות להשתלח בהם . מסתבר שאתה מתכוון לסוג מסוים של ישראלים שלא יכול בלי להזכיר את הנאצים ולהשוותם אלינו במין מחול ביחד ולכידות אינטלקטואלית מזוייפת."כבוד ומהפכות ללא שפיכות דמים " נראה שאתה לא מתאים ואי אפשר לבנות עליך . לא אנשי הבייחד ולא בשייכות .

  6. גידי
    21 ביוני 2016 @ 18:47

    אני קורא ומבין שצריך מהפכה במיוחד אם גם אהוד ברק האנליטי אמר את זה כבר קודם. בואו נתחיל עשינו הפיכה ביבי הקואליציה ושו"ת בכלא,פרקנו את המשטרה המושחתת עם המפכל המתנחל,כל ילד יקבל שכר מינימום 10000 שקל לחודש,נעשה חוקה בסגנון זכויות אדם ושלום עולמי ,דמוקרטיה ,שיוויון זכויות וחברה סוציאליסטית . צבא שכחת להזכיר לכן אני לא נוגע בו. ואז נלך לבחירות !? והימין מנצח…מה תעשה תקים מחנות ריכוז תקרא לדאעש …? עמית אתם לא רלוונטים. חוץ מלדבר ולקטר ללכלך ולהזות .כמו ילדים קטנים שרק רוצים רוצים.אין לכם תכנית פעולה לשכנע את העם אפילו בשלבים,אתם לא מתנחלים בלבבות.אפילו חזון אין לכם. איך אתם רוצים לעשות מהפיכה בלי חיילים ואידאולוגיה איך יקומו ויעשו מעשה?.החיים שלנו תותים. (אחי עכשיו תורך כרגיל ללכלך.)

  7. גורן
    21 ביוני 2016 @ 8:36

    אתה מאמין שבאמת תהיה כאן מהפכה אנשים לא יצאו לרחובות להרג דמוקרטיה ישראל דמוקרטית לא פחות מאנגליה התקשורת חופשית כותבת מה שבא ואף כתב לא נכנס לכלא אתה מדבר על אמילי מוגרבי גם בשמאל יש גם את אמלי מוגרבי " פעילת השמאל הקיצונית נועה שיינדלינגר, שכתבה בפייסבוק לפני שלוש שניים "חדשות טובות" על מותם של 2 טייסי חיל האוויר שנהרגו בתאונת מסוק שהתרסק בדרום.לא הכל גן עדן אבל נשיא יושב בכלא ראש ממשלה בכלא שר אוצר ישב בכלא מערכת המשפט עובדת בתקופת מפאי שר התאבד אבהרם עופר אשר ידלין מועמד לתפקיד שר הלך לכלא הדלת נפתחה לך כאשר היה לך פנקס אדום זו תקופת מפאי אז גם הייתה שחיתות שום דבר לא המציא הליכוד

    • עמית מנדלזון
      21 ביוני 2016 @ 10:15

      לא גורן אני לא מאמין שתהיה הפיכה, אנשים הולכים זהו זה הפיכה שקטה, יום אחד אמילי מוגרבי ורבים כמוה ימצאו את עצמם במדינה שלהם ללא שמאל ואז נחש מי יהיה הקורבן הבא ? כן אתה הימני ישראל איננה דמוקרטיה. לא כלכלית לא פוליטית לא אזרחית וגם לא מבחינת תקשורת, שכן התקשורת איננה כותבת את מה שבא לה בלי איום מצד הממשלה. רק עיתונאי אחד מעז להוציא את המסמכים המלוכלכים לאור ועליו יש מתקפה רבתי, ולא רק עליו גם על הערוץ בו הוא משדר.

  8. גורן
    21 ביוני 2016 @ 8:22

    והפיכה פירושה אלימות ודם, ככה זה אין הפיכות נעימות, אני מצטט אותך דם הרוגים הרס מוחלט והערבים אתה בטח חושב יושבים וממתנים ? לשלטון החדש ערבי ישראל יתחילו את מה שנימנע מהם במשך כל השניים וכבר ראינו מה הם מסוגלים לעשות אירועי אוקטובר 2000 גל אלימות שפשט ביישובי הערבים בצפון שכתוצאה מירי לעבר המתפרעים נמצע אסון יותר גדול שבמהלכו ניסו לעלות על ישובים קהילתיים יהודים בצפון מערכת המשפט הכניסה ראש ממשלה גנב לכלא הכניסה שר אוצר גנב לכלא נשיא אנס לכלא מערכת המשפט עובדת אתה מדבר על שחיתות שלטון מפאי לא היה יותר טוב ואני זוכר אני לא נער פנקס אדום היה פותח לך דלת שר השיכון אברהם עופר התאבד אשר ידלין שהיה מועמד לתפקיד שר האוצר נכנס לכלא התקשורת אז הייתה מגויסת חוץ מהעולם הזה אז הציבור לא ידע על פרשיות השוחד שהיו אז כל צמרת מפאי גרה אז בשכונות הכי מטופחות בצפון תל אביב מנחם בגין גר בדמי מפתח בדירת שניי חדרים משטרת ישראל אז גם לא הייתה נקיה פרשת עמוס בן גוריון ראה [שורת המתנדבים] ניתן למצוא את כל סיפור הפרשה בגוגל מהפכה אתה מאמין שאנשים מוכנים להיהרג כאן על החלפת השלטון …. אני חושב שאתה תמים אף אחד כאן לא יצא לרחובות למות למען " הדמוקרטיה" התקשורת בישראל הכי חופשית בעולם תראה כל יום כותבים ומשדרים בערוצי הטלוויזיה נגד ראש הממשלה מבוקר עד ערב לא שמעתי שהכתבים נכנסו לכלא הרי התקשורת היא בצד השמאלי של המפה והיא חופשית אתה חי בצרפת תבוא תן כתף הצטרף למהפכה הכי קל לדבר הכי קשה לבצע נכון לא הכל זהב אבל באף מדינה בעולם כולל המדינות הדמוקרטיות לא הכל ישר גם שם שרים נאשמים בשחיתות ראה צרפת הנשיא לשעבר שיראק נמצא אשם בשחיתות נגזר עונש של שנתיים מאסר על תנאי בגין הטיית כספי ציבור וניצול אמון הציבור ב כל מדינה תמצא מושחתים זה קשור בטבע של האדם אני מכיר גם גברת נכבדה מהשמאל נועה שינדלינגר, פעילת עמותת “זוכרות”שכאשר נהרג טייס מסוקים כתבה שמגיע לו למות גם לשמאל יש אמילי מוגרבי

    [ תגובה רק בלי עצבים ובלי השמצות שרשמתם לי שאני פשיסט גזען תגובה עניינית

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן