Skip to content

בעין צרכנית- בוחנת ובודקת מוצרים חדשים

בוחנת, מתנסה, מבקרת ומשתפת מחוויותי וניסיוני במוצרים ומבצעים חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת H&O פותחת רשת חנויות המשלבות מותגים לאם ולילד. מדובר ב – 3 מותגים שיציעו בגדי הריון והנקה ביחד עם בגדי תינוקות ובגדי ילדים:
Motherhood Maternity- OSHKOSH Carter's"
החודש הקרוב יפתחו 5 סניפים על שטח של כ 80 מ"ר. במרכז ביג קריית שמונה , מרכז ביג קירית אתא, מרכז ביג בית שמש, מרכז ביג באר שבע ובקסטינה.
לרגל הפתיחה יערכו ברשת חנויות מדרהוד מטרניטי, קרטרס אושקוש
מבצעים על קולקציות הקיץ של המותגים במסגרתם:
אושקוש- 1+1 במתנה על מגוון רחב מקולקציית הקיץ
קרטרס- 2 שמלות ב- 69.90 ₪, 2 אוברולים ב- 79.90 ₪
מדרהוד מטרניטי- פריט ראשון ב- 30% הנחה ופריט שני ב- 50% הנחה.
המבצעים בתוקף עד לתאריך ה- 30.6.16

צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן

חברת ישרקו משיקה בישראל סדרת קמחים פרימיום מאיטליה להכנת פיצה. מדובר במותג קמחי איכות מיוחדים להכנת מגוון מאפים, לחמים, פיצות, פוקצ'ות וכו'.
בשלב ראשון יושקו בישראל 3 מוצרים לשוק המקצועי ובמהלך חודשי הקיץ תורחב הסדרה ותושק גם לצרכנים באריזות של 1 ק"ג וכן יורחב המגוון לקונדיטוריות ובתי מאפה.
כל הקמחים כשרים – כשרות בד"צ מהדרין ומיוצרים רק מתערובות החיטה המתאימות ביותר לייעוד הקמח, ללא פשרות. תהליך הייצור מבוסס על מסורות השימוש בחיטה שטופה, לתגובה טובה יותר של חלבוני החיטה והעמילנים שגורמים לאלסטיות ולרכות של הבצק האפוי ולמעטפת פריכה. בתהליך הייצור קיימת הקפדה מיוחדת על שמירת טמפרטורה נמוכה של הקמח תוך כדי הטחינה, לשימור הארומות והטעמים המקוריים של החיטה. בזכות תערובות החיטה השונות, הקמח שומר על תוצאה אחידה לאורך כל עונות השנה.
שלושת המוצרים מבית "מולינו דה לה ג'ובאנה":
*לה נפוליטנה – עשוי מקמח חיטה רך ומיוחד לפיצה נפוליטנית מושלמת. עומד בטמפרטורות הגבוהות הדורשות לאפיית פיצה קלאסית מעולה בעלת קרום פריך במיוחד. הקמח לה נפוליטנה הוא מדויק ליצירת בצק רך, אלסטי וגמיש השומר על כל מאפייני הטעם והריח של החיטה. הקמח מתאים גם למאפים איטלקיים אחרים.
*נובירלגראנו רוזה – מיוצר מתערובת חיטה איטלקית, אירופאית ואמריקאית. הקמח מהסבב הראשון מעורבב עם נבט חיטה ונטחן שוב, לקבלת כל המרכיבים החיוניים והתזונתיים של צמח החיטה הצעיר. קמח נובירלגראנו רוזה, מיועד לתפיחה קצרה מאוד קל ונוח לעבוד אתו, בעל ניחוחות ארומטיים של פיצה איטלקית אמתית.
*נובילגראנו גרין– מיוצר מתערובת חיטה איטלקית, אירופאית ואמריקאית רכה. הקמח מהסבב הראשון מעורבב עם נבט חיטה ונטחן שוב, לקבלת כל המרכיבים התזונתיים של קמח חיטה צעיר. מצוין ל"בנק בצק" לפיצריות.

 צלם: אסף לוי
צילום: אסף לוי

הפטריות החדשות בשוק הישראלי!
הפטריות האקזוטיות
– צמד אקזוטי של "מרינה פטריות" מכיל פטריות שמפיניון לבנות הידועות והמוכרות או פטריות פורטובלו צעירות ( בייבי פורטובלו ) , בתוספת מוצר נוסף מסדרת הפטריות האקזוטיות – שימג'י– פטריות חומות או לבנות הגדלות בטבע על גזעי עצים, כאשר הגידול המתורבת נעשה באקלים מבוקר בדרך כלל על שקי מצע גידול. הפטריות בעלות טעם מעניין ודומיננטי ומעשירות סלטים, פסטות ותבשילים. טעמן מושבח בבישול ומרקמן מתרכך. אנו ממליצים בעיקר על צלייה מהירה בווק או חליטה וערבוב בפסטות במיצי המנה. הקפצה מהירה על שמן זית בתוספת שום ועלי תיבול והגשה על סלט חי תהיה חגיגה של טעמים.
בנוסף, פטריות מלך היער, ארינגי – פטריות בעלות צורה בשרנית, גודלן נע מגודל מקובל של 4 ס"מ ועד לפטריות ענק של 10 ס"מ ואף יותר. טעמן משובח ובשרני ומקובל לחתוך אותן לפרופילים ולטגנן או לבשלן בתוספת מאכלים שונים. טעמן משובח.

פטריות מזנים שונים. צילום: מרינה פטריות
פטריות מזנים שונים. צילום: מרינה פטריות

רוצים להכיר את החידושים מעולם הירקות והפירות ?
תערוכת Fresh AgroMashov 2016 תיערך ב- 28-29 ביוני, גני התערוכה תל-אביב, האירוע השנתי הבינלאומי הגדול בישראל לשיווק תוצרת חקלאית

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן