Skip to content

נרשמה עלייה בירי רקטות מהרצועה: הלילה שוגרו שני קסאמים ואחד סוכל

אמש, לאחר שיגור שתי רקטות מרצועת עזה, סיכל כלי טיס של חיל האוויר שיגור נוסף ופגע בחוליית השיגור. בהמשך הלילה הותקפו שני מוקדי טרור על ידי כלי טיס של צה"ל. בשבוע האחרון נרשמה עלייה בשיגור רקטות לעבר ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמש, לאחר  שיגור שתי רקטות מרצועת עזה, סיכל  כלי טיס של חיל האוויר שיגור נוסף ופגע בחוליית השיגור. בהמשך הלילה הותקפו שני מוקדי טרור על ידי כלי טיס של צה"ל. בשבוע האחרון נרשמה עלייה בשיגור רקטות לעבר ישראל

מאת אליק מאור

זוהתה פגיעה מדויקת (צילום דו"צ)
זוהתה פגיעה מדויקת (צילום דו"צ)

אתמול (חמישי), בשעות הערב, התפוצצה רקטת קסאם בשטחי מועצה אזורית שער הנגב, מעט מאוחר יותר התפוצצה רקטה נוספת באזור מועצה אזורית אשכול. בשני המקרים הראשונים הופעלה אזעקת צבע אדום ולא נגרם נזק לרכוש ולנפש.

הלילה, כך מסר דובר צה"ל, זוהתה חוליה שמתכוננת לשיגור רקטה נוספת. כלי טיס של חיל האוויר הצליח לפגוע בה ולמנוע את השיגור. הפלסטינים דיווחו כי שני אנשים נפגעו קל מתקיפה זו.

במהלך השבוע האחרון, נרשמה עלייה בירי הרקטות לעבר ישראל. לפני כשבוע נורו שתי רקטות לעבר מועצות חוף אשקלון ואשכול. באחד השיגורים נגרם נזק למבנים. בנוסף, זיהה כוח צה"ל חוליית מחבלים ובקרב הקצר שהתפתח נורו טילי RPG והופעל מטען נפץ, שהוטמן בשטח הרצועה בסמוך לגדר המערכת. בכל המקרים לא נרשמו נפגעים  לצה"ל.

בתגובה לירי, ביצע חיל האוויר הלילה תקיפה של שתי מטרות, מוקדי טרור, בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל מסר, כי זוהו הפגיעות מדויקות וכי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון החמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

כלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה שני מוקדי פעילות טרור בצפון רצועת עזה, בתגובה לירי האחרון לעבר שטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן