Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 28 ביוני, 2016

ילדי ההיפים, החברה החדשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ילדי ההיפּים Children of the Hippies, ערוץ Yes דוקו 

עבור המבוגרים זה היה גן-עדן של חופש. אך מה עבר על הילדים? מתחם כריסטיאניה, שבקופנהגן, נודע בדנמרק כסמל לסובלנות ולפתיחות לצורות חיים אלטרנטיביות. סוג של קומונה היפית ססגונית. אלא שהיו גם סודות אפלים, שהוסתרו בהצלחה מהעולם. בעת ההקמה, בשנת 1971, האידאות והחלומות היו נפלאים. הצעירים שעברו לשם באמת האמינו שהם יוכלו ליצור חיים משמעותיים עבורם ועבור ילדיהם, חיים המבוססים על חופש, דמיון קהילתיות ושיתוף. אלא שבעבור ילדים רבים, החיים הללו נחוו בעיקר בהיעדר גבולות, התעללות, הזנחה, חרדה ותחושות נטישה. המבוגרים דמיינו שלילדים שלהם יש מאות הורים, בני כריסטיאנה, בעוד הילדים עצמם הרגישו שאין להם ולו הורה יחיד. המבוגרים גם לא האמינו בצורך בהתערבות חיצונית של המשטרה או של רשויות הרווחה, והילדים סבלו מהתוצאות. היום, הדור הראשון של הילדים שגדלו בכריסטיאנה בתקופת ימי ההיפּים העליזים, מספרים את סיפורם, ומתעמתים עם הוריהם. בימוי: ניל ווס. 58 דקות, דנמרק, 2015.

22:00 החברה החדשה | The New Girlfriend, ערוץ Yes3 

מבוסס על רב מכר מאת רות רנדל ("אהבת בשר ודם"). זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי סאן-סבסטיאן. דרמה מסקרנת על מערכות יחסים בבורגנות הצרפתית. קלייר איבדה את חברתה הטובה ביותר ושוקעת בעצבות קשה. בעלה שמתקשה לראות את אשתו הסובלת מציעה לה לחדש קשר עם דוויד, בעלה של חברתה, שכעת מטפל בתינוקת קטנה לבדו. כאשר קלייר מגיעה ללא הודעה מוקדמת לבקר את דיוויד, היא חושפת את הסוד שהתאמץ להסתיר. הגילוי גורם לה לבחון מחדש פרטים בחייה שלה. שחקנים: רומן דורי, אנאיס דמוסטייה. במאי: פרנסואה אוזון ("בריכת שחייה"). צרפת, 2014. סרט מלא מחשבה והומור בנושא מיניות וזהות מינית. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן