Skip to content

בפניה ימינה יש דגל… ואחריו תהום

העולם נגרר למערבולת לאומנית מסוכנת ומוכרת. לא המהגרים אשמים בה הפוליטיקאים אשמים בה. הימין שרוקד על הדם מעודד ומטפח את האלימות ההפרדה וחוסר השוויון. והשמאל שעדיין לא תפס, שהוא אולי צודק אבל מן הראוי לא לסמוך על האינטיליגנציה של הציבור ולהסביר להם את העובדות ישר בפנים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפעמים האמת כל כך ברורה, שאפילו אידיוטים רוויי שומנים כמו יו"ר הקואליציה דוד ביתן יעלו עליה (מצטער אין מילה יותר עדינה בשפה העברית) הבעייה היא שהאמת אולי כנגד עיניו אבל הגוש שיש לו בין האזניים מסתיר.

כה אמר הביתן "יש משהו במוסד והשב"כ שראשיו נכנסים אליו ימניים ויוצאים שמאלנים" ממש לא בסדר ביתן, שאנשים שהעובדות, האמת והמציאות האכזרית מול עינהם …ממש מסוגלים להבין אותה… ממש לא בסדר.

לאומנות מביאה למלחמה - צילום: עמית מנדלזון

דוד ביתן הוא מדגם מייצג של הימין בארץ ובעולם כולו אנשים שהדגל מייצג עבורם הכל חוץ ממה שהוא באמת, תכריכים לגופות ילדיהם. שההמנון הוא המוזיקה שלהם, המארש שיוביל אותם למלחמה ממנה לא יחזרו. שהאדמה קדושה עבורם, האדמה בה יקברו את כל היקר להם. שלום? פשרה? חיים? כולן מילים גסות.

הימין בכל העולם מנציח את הטפשות, ואת הבורות הוא צועד עיוור לחלוטין אחרי ציניקנים מטורפים חמדנים ותאבי שררה. וכשרצים לקלפיות הוא תמיד מנצח, כי הוא איננו פועל מתוך חשיבה אלא מתוך רפלקס. רפלקס העדר. וזה נכון לכל מדינה בעולם. וככל שהפרלמנט במדינה מכיל יותר מטורפים, יותר אנאלפביתים, יותר אידיוטים (שוב המילה הזו) כך הקץ קרוב יותר.

אבל לימין זה לא אכפת יש לו דגל יש לו המנון ויש לו זהות, מפקפקת ככל שתהיה הוא זקוק לה כי בלעדיה הוא סתם בן אדם חסר כל. והזהות הקבוצתית שלו היא קומבינציה של בורות, טפשות עיוורון ו/או נאיביות, והללו הופכים אותו לאידיוט פרקטי עבור הפוליטיקאים ובעלי ההון. והוא, הימני יהיה הראשון לשלם את המחיר אך היות והוא כבר חי עמוק במדמינה מצחינה, הוא לא יטרח לבדוק מהיכן מגיע הריח ויאשים את אלו שמריחים טוב יותר.

וזה נכון לכל העולם: 17 מיליון בריטים הצביעו על התאבדות פיננסית רק כדי ש"לא יגידו להם מה לעשות" או הגירסא הישראלית "שלא יתערבו בעניינים שלנו" רק אחרי שביצעו את אקט החראקירי הם רצו לברר בעצם על מה ולמה הם הצביעו. גם האמריקאים בדרך הנכונה, העתיד תחת דונלד טראמפ יהיה קצר ואכזרי.

ישראל כבר עברה את כל השלבים כמעט. לימין הישראלי כבר לא אכפת שראש הממשלה שלהם גנב, הם לא מסוגלים להבין שהוא גונב מהם. אבל הם יטפסו על בריקדות כדי לצלוב אמנית שחירבנה להם על פיסת הבד כחול לבן ובטח שבטח לא יבין שבעצם מעשיהם הם מוכיחים את טענתה. הוא מנציח את העושק שלו עצמו ומתעב את אלו שבזכותם הוא חי וקיים. הוא שונא את האינטלקטואלים אבל גאה בכל פרס בינלאומי שהם זוכים בו ומנכס את זה לעצמו.

הוא מנסר במהירות את הענף עליו הוא יושב נופל שובר רגל ומבסוט חלאס  מתיישב על הענף הבא ומנסר גם אותו ועד שלא ישבור את הראש הוא לא יפסיק.

הוא מתעב מהגרים כי הם לוקחים את מקומות העבודה שהוא עצמו לא מעוניין להתקרב אליהם אבל הוא ישמח להעסיק אותם בתנאי עבדות ורעב.

הימין העולמי מוביל אותנו למלחמה כי ההסטוריה זרה לו, המציאות עוד יותר והשכל הישר תלוי על עץ גבוה כשדגל הלאום כרוך לצוארו במקום חבל.

פוליטיקה היא עסק נבזי ומתן זכויות הצבעה לבורים שמובילים את העולם במחזוריות מדכאת למלחמה ודם ומעשי רצח זה טירוף, טירוף שמנוצל היטב על ידי נוכלים. בוריס ג'ונסון יהיה ראש ממשלה במה שישאר מבריטניה שהוא עצמו הרס. מדינה ענייה עם כלכלה רעועה, מבודדת פיזית ומנטלית ומהדגל המשולב המפואר ישאר רק צלב אדום על סדין לבן. ואם בסדינים עסקינן הרי שדונלד טראמפ יהיה נשיא ארה"ב הראשון שלא יהסס ללבוש את הסדין המגואל בדם של הקו קלאס קלן

בניימין נתניהו ממשיך לאנוס את בוחריו שמן הסתם התרגלו לכאב ומצאו שיש בו משהו מענג ואת הדם הניגר מישבנם אפשר תמיד לנגב עם הדגל הארור.

ההבדל המרכזי בין הימין הבריטי לישראלי הוא שהבריטים רצו לברר באיזה רגל הם ירו בעצמם הישראלי פשוט יורה ברגל השניה וחוסך לעצמו בירורים.

העולם נגרר למערבולת לאומנית מסוכנת ומוכרת. לא המהגרים אשמים בה הפוליטיקאים אשמים בה. הימין שרוקד על הדם מעודד ומטפח את האלימות ההפרדה וחוסר השוויון. והשמאל שעדיין לא תפס, שהוא אולי צודק אבל מן הראוי לא לסמוך על האינטיליגנציה של הציבור ולהסביר להם את העובדות ישר בפנים.

אבל אלו שגאים בבורותם, גאים בספרות שלא יקראו, גאים בתרבות ממנה הם יתעלמו, במידע שהם מסרבים לקלוט. אנשים שלא למדו הסטוריה, לא רוצים ללמוד הסטוריה ולא ילמדו הסטוריה, גם אלו שרצים ללמוד 5 יחידות מטימתיקה.  גם לוגריתמוס לא יתאר איך יראה העולם אחרי שהימין ישים באופן וולונטרי לחלוטין קץ לשנות השקט היחסי ויגרור את כולנו למלחמת עולם בחסות ספר קדוש כלשהו או דגל מטונף או שיר ייצוגי עמוס קלישאות לאומניות.

לא רוצה למות אתכם מטורפים ובעד שום ארץ לא טוב למות. הדת שלכם דבוקה לי כמו צואת כלבים טריה לנעל. הדגל שלכם מעורר בי חלחלה ואני אסיר תודה על שאני חרש ולא יכול יותר לשמוע את ההמנון שלכם

הנחמה העלובה היחידה שנשארה לי היא שאתם הימניים תהיו הקרבנות הראשונים  של הטירוף הזה.

1 Comment

  1. גורן
    30 ביוני 2016 @ 16:32

    העולם נגרר למערבולת לאומנית מסוכנת ומוכרת. לא המהגרים אשמים בה הפוליטיקאים אשמים צודק אותם פוליטיקאים ליברלים שנתנו למיליוני מהגרים להציף את אירופה אותם מוסלמים השואפים להחיל את השריעה על אירופה הנוצרית הם עכשיו במסע ג'יהאד וזו רק התחלה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן