Skip to content

רמב"ם: גלגל ענק ניתק ממשאית התגלגל ופגע במאבטחת בית החולים

אבטחה היא מקצוע עם סיכון, ואלו העוסקים בה יודעים שלקחו על עצמם עבודה לא פשוטה. אבל, הסכנה, כך מסתבר, יכולה להגיע מהמקומות הכי לא צפויים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאבטחת בבית החולים רמב"ם בחיפה, נפגעה הבוקר (שני) מפגיעת גלגל ענק של משאית לאיסוף אשפה שהתנתק מהמשאית בעת שזו נסעה ברחוב בסמוך למאבטחת. המבטחת פונתה מידית כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מחבלות בחלקי גופה לחדר המיון שם עברה סדרת בדיקות.
לידור ושדי (25), הנמנית על צוות מערך האבטחה קריה הרפואית רמב"ם, איישה הבוקר את עמדת בידוק הרכבים באחת מכניסות החניון התת-קרקעי בבית החולים, הממוקמת בסמוך לכביש רחוב עפרון בשכונת בת גלים. בזמן שעצרה רכב לבידוק, לפני כניסתו לחניון, הרגישה לפתע חבטה חזקה בגבה והיא הועפה קדימה, אל עבר הרכב הנבדק.

לידור ושדי, יחד עם פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם והקב"ט הראשי בביה"ח – בני קלר (צילום: פיוטר פליטר - דוברות רמב"ם)
לידור ושדי, יחד עם פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם והקב"ט הראשי בביה"ח – בני קלר (צילום: פיוטר פליטר - דוברות רמב"ם)

במצלמות האבטחה של בית החולים נקלטה באותו הרגע סיטואציה בלתי רגילה: גלגל ענק שניתק ממשאית לאיסוף אשפה שעברה באותו הזמן ברחוב, השתחרר, תוך כדי הנסיעה, ועף בעוצמה אל עבר המאבטחת. מעוצמת המכה, הוטחה ושדי על הרכב ונחבטה. הרכב שעצרה לבידוק המשיך למעשה לספוג את המכה, יחד עם הנהג שישב בו באותה העת.נהג המכונית הנבדקת שספגה גם היא את חבטת הגלגל אושפז אף הוא לבדיקות לשם בירור מצבו.
ושדי, שהייתה בשירותה הצבאי נהגת נגמ"שים, המפגש עם כלים כבדים הוא מצב רגיל, אך האירוע שהיה הבוקר תפס אותה לא מוכנה: "אני זוכרת שעמדתי ליד הרכב ופתאום שמעתי צפירה חזקה", היא משחזרת, "ברגע שהסתובבתי, קיבלתי מכה ועפתי. הייתי בהלם, אנשים התחילו להגיע ולעזור לי, רק עכשיו אני מתחילה להבין מה קרה. בצבא יש נוהל בדיקת נגמ"ש לפני הנסיעה ולאחריה. אם היו עושים זאת גם במשאית הזו, אני מאמינה שזה לא היה קורה."

צילום: מצלמות האבטחה של רמב"ם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן