Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 01 ביולי, 2016

נשות הספורטאים 2, מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה, המטבחון של קובי, חיסון גורלי, שובר את הכלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:45 נשות הספורטאים 2 | WAGS 2, ערוץ !E 

הצצה בלעדית לעולמן של הנשים, שחיות לצידם של הספורטאים החמים ביותר בארה"ב בעונה החדשה נחשפים עולמם של הספורטאים המובילים, מנקודת המבט של הנשים בחייהם, הידועות בכינוי – WAGS Wives and Girlfriends of Sports Stars. הספורטאים בארה"ב הם אולי האנשים הנערצים ביותר, והנשים שלהן מתמודדות בענף הכי תחרותי שקיים: להשיג ולהחזיק בבן זוג ספורטאי צמרת. הן קבוצת עילית אקסקלוסיבית, קשורות זו לזו בקשרי חברות אמיצים שנתונים לחוקים נוקשים ולהיררכיה ברורה, גם אם לא מוצהרת, ויוצרים המון מתחים ודרמות ביניהן.

17:00 מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה Star Wars: A New Hope, ערוץ Yes5 

הראשון (להיות מופק) באפוס המופלא ומלא ההרפתקאות. לוק סקייווקר הצעיר יוצא להציל את הנסיכה ליאה ואת הגלקסיה מידי דארת' ויידר וכוחות האימפריה. במאי: ג'ורג' לוקאס. ארה"ב, 1977. אפוס אגדי ורחב יריעה. כנראה שזהו שובר הקופות הראשון בהיסטוריה, אשר שינה את פני הקולנוע. ציון: 

17:00 המטבחון של קובי, ערוץ האוכל 

קובי אריאלי חוזר עם תוכנית אירוח חדשה. אריאלי יארח את מיטב השפים לחצי שעה שכולה אוכל, מסורת ומשפחה. בין השפים שיתארחו בתוכנית: מאיר אדוני, ארז קומרובסקי, לאון אלקלעי, אבי ביטון ועוד. בנוסף, אריאלי יביא למסך טעימה נוספת מהצד העיתונאי שלו ויארח בכל פרק ידוען אחר. בין האורחים המיוחדים: שפרה קורנפלד, השר ישראל כץ, עירית לינור, יאנה יוסף, דפני ליף, תומר שרון ואחרים.

21:30 חיסון גורלי Jabbed, ערוץ הבריאות 

מחלות שהוכחדו לפני 40 שנים זוכות כעת לשגשוג מחודש. ילדים ברחבי העולם נופלים למשכב וגוססים משום שהוריהם החרדים נמנעים מלחסן אותם. לצד זאת מתועדות גם תגובות מבהילות לחיסונים, עם מקרים נדירים של נזק בלתי הפיך ומוות. כיצד להחליט אם לחסן או לא, ומהם הסיכונים האמיתיים? הדוקומנטריסטית סוניה פמברטון יוצאת למסע גולבלי בחיפוש אחר תשובות.

22:00 שובר את הכלים | Pawn Sacrifice, ערוץ Yes3 + ערוץ Hot גולד 

דרמה המבוססת על חייו של גאון השחמט, בובי פישר. עילוי השחמט האמריקני מוצא את עצמו קורא תיגר על יכולותיה של ברית המועצות במהלך שיאה של המלחמה הקרה..זאת בנוסף למאבקיו הבלתי פוסקים בין גאונותו המתמטית לשיגעונות התוקפים אותו, המוליכים את סיפור חייו של הגאון, מעליה מטאורית לשפל גדול. שחקנים: טובי מגווייר, ליב שרייבר. במאי: אדוארד זוויק ("לגעת ביהלום"). ארה"ב, 2014. סרט מעניין ועשוי בתבונה, אבל חסר פרטים חשובים, שישפכו אור על דמותו האקסצנטרית. משחק נהדר של טובי מגווייר. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן