Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 06 ביולי, 2016

סין על אופנוע, לחיות מחדש, עיניים כחולות – עיניים חומות, רואדיז, המלכה בת 90
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 סין על אופנוע | Tough Rides: China, ערוץ הטיולים 

ריאן פייל, צלם שחי בסין עשר שנים, מגשים חלום ילדות שלו ושל אחיו, קולין פייל, שמגיע לסין בפעם הראשונה. השניים יוצאים למסע אופנועים קשה ומסוכן סביב סין: 18 אלף קילומטרים ב-60 יום. בדרך הם ייאלצו להתמודד עם תנאי מזג אוויר קשים ביותר, שיטפונות ומפולות בוץ, מחסור בחלקי חילוף, עומסי תנועה, נהגים מטורפים, כבישים משובשים ועוד מגוון אתגרים. המסע חסר התקדים יבחן את כל יכולותיהם הגופניות והנפשיות.

20:20 לחיות מחדש | Now and Again, ערוץ CBS דרמה 

כשמייקל וייסמן נהרג בתאונה טרגית, ממשלת ארה"ב מציעה לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה: מוחו יישמר בחיים ויושתל בתוך גוף חדש מהונדס גנטית. לרופא האחראי על הניסוי יש תכניות גדולות עבורו, אך כל מה שמייקל רוצה זה לחזור לאשתו ובתו. מטעמי אבטחה, הממשלה אוסרת קשר כזה… אך מייקל לא הולך לתת לזה לעצור אותו. הסדרה שודרה במשך עונה אחת בין 1999-2000, 22 פרקים בני 60 דקות. ציון איי.אם.די.בי.: 8.3/10

21:00 עיניים כחולות, עיניים חומות | 
Blue Eyes, Brown Eyes, ערוץ Yes דוקו 

מסע אישי של הבמאית הותיקה, אילנה צור, להבנת מערכת היחסים בין אחים ואחיות וההשפעה שלה לאורך השנים. בעקבות קלטת ואלבום תמונות שאמהּ של אילנה השאירה לה לפני מותה, היא יוצאת למסע בקרב אחים ואחיות אחרים כדי לבדוק כיצד הם רואים את היחסים ביניהם: פוגשים בין השאר את סנדרה שדה וגבי שדה, אחים שגדלו בקנאה עזה משום שהאֵם העדיפה באופן ברור אחד מהם, אך מאוחר יותר עשו תיקון; את חיים ליטווינסקי, בן לשושלת עשירה, שנזכר בכאב במערכת היחסים שלו עם אחיו הצעיר, שנקרעה בגלל סכסוכים כספיים; וזוגות אחים נוספים. המסע הזה מביא מבט מרענן, מפוכח, מלא כאב ורגשות עזים, על יחסי אחאות במשפחה. בתום המסע אנו חוזרים לסיפור האחאות של הבמאית עצמה, שמקבל תפנית מפתיעה: אחותה הצעירה מספרת לה על אותו יום שבו נשאלה שאלה גורלית: איך ייתכן שלשני הורים בעלי עיניים כחולות נולדת ילדה בעלת עיניים חומות? ישראל, 2016.

22:00 רואדיז Roadies, ערוץ Hot פלוס 

מאחורי כל להקה מצליחה יש חבורה של גיבורים לא מוכרים. תקראו להם שומרי התהילה, לוחמי הקלעים, עובדי הבמה… או פשוט 'רואדיז'. הם נאמנים, דיסקרטיים ובדרך כלל גם אנונימיים – או לפחות, עד עכשיו. הבמאי קמרון קרואו ("כמעט מפורסמים") חוזר לעסוק באחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה, יחד עם ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים", סרטי "סטאר טרק") ו-וויני הולצמן ("אלה הם חיי"). הדרמה הקומית החדשה של שואוטיים עוקבת אחרי סיבוב הופעות של להקת רוק מצליחה, אבל עם טוויסט פשוט: הלהקה עצמה נמצאת ברקע, ואילו עובדי הבמה תופסים את אור הזרקורים. בפעם הראשונה אנו זוכים להציץ לחייהם הרומנטיים, המשוגעים והמצחיקים של האנשים שחיים בשביל המוזיקה, ועל הדרך הופכים למשפחה אלטרנטיבית. בסדרה מככבים לוק ווילסון ("משפחת טננבאום"), קרלה גוג'ינו ("סאן אנדראס", "הפמליה"), אימוג'ן פוטס ("28 ימים אחרי"), רייף ספאל ("פרומתיאוס"), קיישה קאסל-יוז ("משחקי הכס"), פיטר קמבור ("NCIS: לוס אנג'לס") והמוזיקאי קולסון בייקר (מאשין גאן קלי).

22:00 המלכה בת 90 | The Queen at 90, ערוץ 8 

XXXXX

המלכה אליזבת השנייה חגגה את גיל 90 השנה, ולרגל האירוע, היא, משפחתה ועובדי הארמון נזכרים באירועים בחייה, במעשיה, מטרותיה, מתארים את אופייה ואת יחסה לאנשים ולמשפחתה. סרט ייחודי זה מספק הצצה קרובה ואינטימית אל חייה של הוד מלכותה ומשפחת המלוכה ברחבי בריטניה והעולם בשנה האחרונה. זהו סיפור על חיים יוצאי דופן של מי שבדרכים רבות משקפת את פניה המשתנות של האומה. הנסיך מוויילס מספר: 'אמרתי לאימא שלי לפני כמה ימים, את מבינה שכשתגיעי לגיל 90, זה אומר שאני מכיר אותך כבר 68 שנה, היא לא יכלה שלא לצחוק'. והוא מוסיף: 'כשחושבים על כל השנים הללו בהן הייתה המלכה על כס המלכות מבינים איזה הישג זה כשלעצמו, בעודה מתמודדת עם כל כך הרבה אתגרים שונים ועדיין היא תמיד שם'. BBC, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן