Skip to content

סוכל ניסיון הברחה לעזה – רחפנים, טיסנים, מצלמות אבטחה וחלקי נשק

14 רחפנים, פנסי ושעוני צלילה, סמני לייזר, משקפות, מצלמות זעירות ומצלמות גו פרו, ציוד תקשורת לווינית, כוונות לייזר ואפילו סנפירי צלילה וחלקים של כלי נשק, זהו חלק מ"השלל היומי", שנתפס הבוקר במעבר ארז בדרכו לרצועה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במערכת הביטחון כבר ראו הרבה ניסיונות הברחה דרך הדואר במעבר ארז לרצועת עזה, אבל מכלול הפריטים וכמות המשלוחים האסורה שנחשפה הבוקר (רביעי) הפתיעה גם את הבודקים המנוסים. בין היתר נתפסו: 14 רחפנים, כוונות לייזר, מצלמות אבטחה, ציוד אלקטרוני, חלקי נשק .
הבוקר במהלך בידוק חבילות הדאר נחשפו לעיניי הבודקים ואנשי השב"כ כמות מרשימה של ציוד שיועד ככל הנראה לארגוני הטרור ברצועה.

חלק מהציוד שנתפס
חלק מהציוד שנתפס

לעיניי הבודקים נתגלו 14 רחפנים קטנים, חלקי רחפנים וטיסנים, משקפות, כוונות לייזר לכלי נשק, ציוד קשר ולוחות אלקטרוניים, סמני לייזר וכוונות לייזר, חלקים של כלי נשק, שעון צלילה ושעון צלילה עם פנס, סנפירים, מצלמות זעירות, מצלמות גו פרו, מצלמות DVR, משקפות, רכיבי אלקטרוניקה אסורים, ציוד תקשורת לווינית, מצלמות אבטחה, מרכזיה טלפונית, אנטנת WIFI, חבילות של חיישני תנועה, ראוטרים, רוגתקה, וזוהי רק רשימה חלקית. "כמי שכמעט התרגלו לניסיונות ההברחה היצירתיים של גורמי הטרור בעזה, זה הפתיע גם אותנו", אמרו הבוקר אנשי הבידוק.
חלקי פנים ל M16
חלקי פנים ל M16

לדברי גורמי ביטחון התפיסה היום היא ביטוי ללחץ הכבד שמפעיל כוח המשימה המשותף לשב"כ, מתפ"ש, המכס, משטרת ישראל ורשות המעברים במשרד הביטחון על המבריחים, שמאלץ את ארגוני הטרור ברצועת עזה לנסות שיטות הברחה מקוריות. הציוד שנתפס הוחרם ונפתחה חקירה לאיתור המעורבים בגניבת האמצעים והניסיון להבריחם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן