Skip to content

עכו: תקרת בית מגורים השייך לעמידר קרסה על ראשי המשפחה

הנמכת תקרה במבנה השייך לחברה הציבורית קרסה על ראשי נער ושני ילדים שנפצעו קל והועברו לבית החולים. מהנדסת עיריית עכו קבעה כי המבנה מסוכן למגורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תקרת בית מגורים קרסה היום (רביעי) בצהריים לפתע בשכונת חארת אלעביד שבעכו העתיקה.

בקריסה נפצעו נער בן 17, ושני ילדים: ילד בן 7 ופעוט בן שנה. מבית החולים המרכז הרפואי לגליל נמסר כי מצבם של השלושה מוגדר קל והם עוברים כעת סדרת בדיקות בחדר המיון. מהנדס עיריית עכו שהוזעק למקום קבע כי המבנה מסוכן למגורים. עוד נמסר כי האחריות על המבנה היא של חברת עמידר.

צילום: דוברות כיבוי האש זבולון
צילום: דוברות כיבוי האש זבולון

בסמוך ל 14:15 בצהריים, התקבלה קריאה ביומן מבצעים של תחנת כיבוי האש זבולון על קריסת תקרה בעכו העתיקה ברחוב טפאש פינת דרך ההגנה. שישה צוותי כיבוי יצאו למקום בפיקודו של מפקד המשמרת רשף שיה ישראל הגיעו למקום ואז התברר כי מדובר בקריסה חלקית של גג בניין, וכי אין לכודים. שלושה בני המשפחה נפגעו והועברו על ידי מד"א למרכז הרפואי גליל כשמצבם קל. מדוברות עמידר, החברה הציבורית שבבעלותה נמצא הנכס טרם נתקבלה תגובה לפשר מצבו של הנכס ואופן הטיפול בו. מהמרכז הרפואי נמסר כי הם הגיעו פצועים קלות בלבד ולאחר טיפול כנראה וישוחררו לביתם. לאחר בדיקת אנשי משרד מהנדסת עיריית עכו שהוזעקו למקום נקבע כי מדובר בקריסה של הנמכת תקרה. סגן מהנדסת העיר שביקר אף הוא במקום הכריז על הדירה כמבנה מסוכן. מעיריית עכו נמסר כי "המשך הטיפול מתבצע על ידי חברת עמידר בעלת הנכס".

לשאלות בדבר טיפול החברה בנכס והסיבות למצבו המוזנח עד כדי סיכון נפשות, נמסר מחברת עמידר: "עמידר רואה בבטיחות מבניה ערך עליון, המקרה טופל באופן מיידי לאחר האירוע. במקרה זה מדובר בבנייה פרטית של הדייר ועמידר מבצעת בדיקה יסודית בנושא."

צילום: דוברות עיריית עכו
צילום: דוברות עיריית עכו
צילום: דוברות עיריית עכו
צילום: דוברות עיריית עכו
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן