Skip to content

בכיר בעיריית קרית ים חשוד בעבירות של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים

הבכיר חשוד כי העביר כספים לעמותה שהקימה מקורבת לו ושהוא היה שותף בהקמתה ובניהולה. עקב החוק לא ניתן לפרסם את שם החשוד אך לא מדובר בראש העירייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אילוסטרציה קרית ים ומבנה העיריה (צילום מאתר העירייה)
אילוסטרציה קרית ים ומבנה העיריה (צילום מאתר העירייה)

היחידה ארצית של המשטרה חקרה היום באזהרה בכיר בעיריית קריית ים, בגין חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, שיבוש מהלכי חקירה והתקשרות אסורה בחוזים.
בשלב זה הותר לפרסום כי על פי החשד, פעל הבכיר במסגרת תפקידו לאישור העברת תקציבים מהמדינה באמצעות העירייה לעמותה פרטית שהקימה מקורבת לו ואשר הוא עצמו היה שותף בהקמתה ובניהולה, מבלי שההוצאות בגינן שולמו התקציבים דווחו כדין. עוד עולה חשד כי חלק מהתשלומים שהועברו על ידי העירייה והעמותה עברו בין היתר לחברת מועצה, שנחקרה אף היא במסגרת הפרשה, לצורך תשלום בעבור פעילויות קהילתיות, בניגוד למנהל התקין וללא דיווח כדין. בתום חקירתו שוחרר הבכיר לביתו בתנאים כספיים ואיסור יצירת קשר עם הנוגעים לחקירה.
בעיריית קריית ים טוענים מנגד כי פרסום הידיעה בדבר הבכיר מבלי לציין את שמו יוצר עננה מעל בכירי העירייה שאינם חשודים בפרשה, כמו ראש העירייה דוד ראם וכמו מנכ"לה. מהעירייה נמסר כי היא תשתף פעולה עם המשטרה ומקווה שהחקירה תעשה ביעילות ובזמן הקצר ביותר שניתן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן