Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 16 ביולי, 2016

הגמד השביעי, סופר בוי, הקרב האחרון של פפה, יציאה מלכותית, איביזה, סיקאריו, הכוכבת האמיתית: וואנדה דוראנט, פשעים שזעזעו את אוסטרליה, סווינגטאון, תורתו אמונתו, אמילי אוונס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 הגמד השביעי | Der 7bte Zwerg | The 7th Dwarf, ערוץ Yes5 

שלגיה, היפהפייה הנרדמת, כיפה אדומה ועוד מספר דמויות מהאגדות נפגשות לאירוע מיוחד. אולם רגע לפני האירוע מגלים הגמדים של שלגיה, שהמכשפה הרעה מתכננת להרדים את הנסיכה היפהפייה. הם מספרים לה על המזימה, אך בעקבות טעות של אחד הגמדים – נדקרת הנסיכה ושוקעת בתרדמת ארוכה ואיתה הממלכה כולה. הגמדים מחליטים לצאת למסע מחוץ לממלכה הרדומה ולמצוא את אהובה של הנסיכה, בתקווה כי הוא יצליח להוציא אותה ואת הממלכה מהתרדמת. דיבוב: שרית סרי, לורן סביר,סער בדישי. במאים: בוריס אלצ'ינוביץ', הראלד ציפרמן. גרמניה, 87 דקות, 2014. הנפשה נוראית בעלילה גרועה, שנועדה רק להפיג את השעמום של הצעירים. ציון: 

11:00 סופר בוי | Super Boy, ערוץ הקולנוע הישראלי 

תום בן ה- 12 נפצע בתאונת דרכים. בעקבות מפגש עם חוקר מוח, הוא הופך לגאון וחזק במיוחד, מה שמעלה את קרנו בעיני חבריו. שחקנים: תום אבני, חנוך רוזן, להקת היי פייב. במאי: חנוך רוזן. ישראל, 1998. מן הסרטים הגרועים ביותר שנעשו בארץ, אם זה מבחינת איכויות הפקה, משחק ועד העלילה בכלל. ציון: 

21:00 הקרב האחרון של פפה | Pepe’s Last Battle, ערוץ 8 

אחרי עשרות שנים של מאבקים פוליטיים, פפה אללו (70), מנהיג השמאל והחילונים בירושלים, מחליט להתמודד לראשות העיר. למרות הסיכויים הקלושים, פפה מאמין שחייבים להציג אלטרנטיבה. מיכאל (32) בנו ובמאי הסרט, מצטרף אליו למסע. כמו דון קישוט וסאנצ'ו פאנצ'ו, הם מנסים להיאבק בטחנות הרוח, בניסיון אחרון להציל את העיר הכי מסובכת בעולם, ירושלים. דרך סיפור המסע של פפה בירושלים, מיכאל, בנו, מנסה להתמודד עם שאלות לא פשוטות ורלוונטיות המהדהדות ברמה האישית והלאומית. ישראל, 2016.

21:30 יציאה מלכותית A Royal Night Out, ערוץ Yes1 

דרמה רומנטית תקופתית. הנסיכות אליזבת' ומרגרט מקבלות אישור מיוחד לצאת מארמון בקינגהאם המלכותי ולהצטרף לחגיגות בלונדון של סיומה של מלחמת העולם ה-2. הן חוות לילה מלא התרגשות, סכנה ופרפרים ראשונים של רומנטיקה. שחקנים: אמילי ווטסון, שרה גאדון ("בל"), בל פואלי, רופרט אוורט. במאי: ג'וליאן ג'ארולד ("להיות ג'יין"). בריטניה, 2015. סרט קליל שלקח נקודה היסטורית וניפח לעלילה רבת התרחשויות. הסחה נעימה, אך לא יותר מכך. ציון: 

22:00 איביזה Ibiza, ערוץ הקולנוע הישראלי 

סרטו של שי כנות ("שושנה חלוץ מרכזי"), בכיכובם של: מאור שוויצר, דר זוזובסקי, עופר חיון, מעיין בלום, אבי קושניר, דביר בנדק. ים, בחור בן 23, עדיין לא מרגיש שהגיע הזמן לתפוס כיוון בחייו. החיים מאלצים אותו לקחת יוזמה כאשר אחיו הצעיר נפצע בתאונת גלישה ואביו מאלץ אותו לשלם על הניתוח. יחד עם שני חבריו הקרובים – דניאל האינטרסנט הדורסני וערן השמנמן החרמן, הוא טס לאיביזה במרדף אחר 10,000 דולר בתחרות גלישה מקומית. ניסיון עלוב ליצור "אסקימו לימון" לדור חדש, אך רמת המשחק דלה והתוצר המוגמר עלוב ובעיקר מעליב את הצופים. עדיף להישאר בארץ ולא מול הטלוויזיה. ציון: 

22:00 סיקאריו Sicario, ערוץ Yes4 + ערוץ Hot גולד 

מותחן שהיה מועמד ל-3 פרסי אוסקר 2016. קייט היא סוכנת FBI המגויסת ליחידה מיוחדת המתמחה במלחמה נגד הסמים בשטח ההפקר בגבול שבין ארה"ב למקסיקו. הצוות בהנהגתו של יועץ מסתורי בעל עבר מפוקפק, יוצא למסע חשאי שגורם לקייט להטיל ספק בכל מה שהיא מאמינה. שחקנים: אמילי בלאנט ("קצה המחר"), בניסיו דל טורו, ג'וש ברולין ("ארץ קשוחה"). במאי: דניס וילנב ("אסירים"). ארה"ב, 2015. אמילי בלאנט מובילה צוות שחקנים איכותי במותחן אלים, מהיר ועצבני. ציון:

22:00 הכוכבת האמיתית: וואנדה דוראנט | The Real MVP: The Wanda Durant Story, ערוץ לייפטיים 

סרט דרמה חדש מבית היוצר של Lifetime ובהפקת קווין לטיפה, בו סיפור אמיתי ומעורר השראה על הקרבה ומסירות של אם למען בנה, וגם מדריך עקרוני לגידול סופרסטארים. וואנדה דוראנט היא אמו של אחד משחקני הכדורסל הטובים בעולם, זוכה תואר ה-MVP (השחקן המוערך ביותר של ה-NBA) לשנת 2014 – קווין דוראנט. בגיל 21, וואנדה הייתה כבר אם חד הורית לשני ילדים קטנים, שנאבקת בהתמדה ועובדת מסביב לשעון כדי שלילדיה יהיה גג מעל הראש וקצת אוכל בצלחת. בתמיכת אמה ברברה, ובעזרת חברתה הטובה – הצליחה וואנדה לוודא שאת השעות הפנויות שלהם, יעבירו שני בניה במגרש הכדורסל והרחק מצרות, תוך כדי שהיא מוותרת על הגשמת החלומות האישיים שלה על מנת לפרנס את הילדים ולרכוש להם השכלה טובה. בסופו של דבר, השקעתה השתלמה (ועודנה), כיוון שקווין הפך להיות שחקן מוערך מאוד ב-NBA. כשהוא זכה בתואר השחקן המוערך ביותר בשנת 2014, כל מי ששמע את הנאום שלו התרגש יחד איתו – כשהוא מכריז מול כולם שכל הקרדיט להצלחתו מגיע לאמו, ושבעיניו היא ה-MVP האמיתית, ושההקרבה שלה היא שאיפשרה לו לרדוף אחר חלומותיו ולהגיע לאן שהגיע. עם: קסנדרה פרימן, טרייסי טומס, פאולטה וושינגטון. בימוי: נלסון ג'ורג'. ארה"ב, 2016.

22:00 פשעים שזעזעו את אוסטרליה | Crimes That Shook Australia, ערוץ CBS ריאליטי 

הסיפורים מאחורי הפשעים הגדולים ביותר באוסטרליה מנקודת מבטם של אלו שהיו במרכז הטרגדיות. באמצעות ראיונות מרתקים, שחזורים דרמתיים וקטעי ארכיון נוכל לראות את התמונה המלאה במקרי רצח מזעזעים שזעזעו את היבשת כולה.

22:00 סווינגטאון עיר ההוללות Swingtown, ערוץ CBS דרמה 

סדרת דרמה תקופתית המתרחשת בשנות השבעים ומציגה את ההשפעה של שחרור מיני וחברתי בפרברים האמריקניים, דרך סיפורים של נישואים פתוחים ומסיבות סקס. לאחר המעבר לפרבר יוקרתי בשיקגו, סוזן וברוס מילר (ג'ק דוונפורט ומולי פארקר) צריכים להתעמת עם שלל פיתויים. טום וטרינה דקר (גרנט שו – "מלרוז פלייס" ולאנה פרייה) הם השכנים החדשים של משפחת מילר. הזוגות מתיידדים במהירות והמילרים מגלים שלשכנים החדשים יש נישואים פתוחים. המעבר גורם למתח בידידות בין משפחת מילר עם רוג'ר וג'נט תומפסון, שכניהם וחברים מהשכונה הישנה שלהם. באקלים חברתי משתנה המוגדר על ידי המוזיקה, האופנה והסגנון שלו – כולם צריכים להתמודד עם בחירות אישיות לא פשוטות… הסדרה שודרה בעונה בודדת בת 13 פרקים בשנת 2008, אך לא חודשה לעונה נוספת. ציון איי.אם.די.בי.: 7.7/10, מטה-קריטיק: 49/100

22:30 תורתו אומונתו, ערוץ 1

כחצי מילון איש מכל הארץ, התקבצו בתוך שעות ספורות להלווייתו של הרב הישיש יוסף שלום אלישיב. ירושלים שותקה. מדוע הגיעו רבים כל כך להלוויה? ומי הוא הרב אלישיב? לפני ארבע שנים, הוא הלך לעולמו בגיל 102. הרב למד ולימד תורה בירושלים במשך כ-90 שנה. ברחבי העולם היהודי כולו הוא נודע כגדול פוסקי הדור. סרט נדיר עם חומרים בלעדיים שצולמו בביתו של הרב מכניס מבט סקרני החותר להבנת עולמו. הבנה חילונית מפוכחת וחקרנית, שואלת שאלות, ופותחת צוהר לראשונה אל אורח חייו, דרך חשיבתו ופסיקותיו ההלכתיות שהתקבלו ללא עוררין על ידי מאות אלפים כציווי אלוהי. במאי ועורך: עמי דרוזד.

22:50 אמילי אוונס | .Emily Owens M.D, ערוץ CBS דרמה 

אמילי אוונס (מיימי גאמר, בתה של מריל סטריפ) סיימה את לימודי הרפואה בהצלחה ומרגישה שכעת היא סוף סוף יכולה לשים את ימי התיכון מאחוריה. היא מתחילה התמחות בבית חולים בדנבר ושם היא מגלה שבית החולים הוא בדיוק כמו התיכון… היא פוגשת שם את הקראש שלה מימי האוניברסיטה, וויל קולינס והאויבת המושבעת שלה מהתיכון, קסנדרה קופלסון. אמילי מתחילה להבין שהיא אמנם עדיין חנונית, אך היא יכולה להתפתח ולהיות רופאה מצוינת. הסדרה עלתה לשידור בשנת 2012 ובוטלה לאחר 12 פרקים. ציון איי.אם.די.בי.: 7.6/10, מטה-קריטיק: 47/100


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן