Skip to content

רכבו של יו"ר וועד מירון הוצת ונשרף – גרפיטי: הלפרין בשלב הבא שורפים אותך

סכסוך קרקעות וניסיונות השתלטות על קרקע הגיעו לידי מעשי טרור ואיומים על חיי יו"ר ועד תושבי מושב מירון בצפון . משטרת ישראל הודיעה כי פתחה בחקירה. יו"ר הוועד – "לפתוח כעת בחקירה? המשטרה יודעת בדיוק מי עומד מאחורי מעשי הפשע"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רכבו של יו"ר ועד הישוב מירון שבצפון הועלה היום (שישי) לפנות בוקר באש ועל אחד מהאוטובוסים החונים בסמוך רוססו כתובות נאצה מאיימות וביניהן: "הלפרין אתה מת", "שלב הבא שורפים אותך".
הבעיות החלו לדעת יו"ר הישוב, מרדכי הלפרין כשמנע השתלטות משפחה על שטח ונחלה לא לה.
ממשטרת ישראל נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירת האירוע".
הלפרין פנה במכתב לחברי הישוב בו הסביר וכתב: "זה כבר מספר שנים שאנו נמצאים במאבק על שמירת נכסי האגודה לטובת כלל החברים. היישוב מירון הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי שרבים מבקשים להיאחז בו. עיקר מאמצינו מופנים למניעת השתלטותה של משפחת פשע שהצליחה בדרך לא דרך לבנות מתחם של שבע קומות ללא היתר בניה תוך הפרעה וגרימת נזק לשכנים חברי האגודה".

צילום באדיבות וועד הישוב מרון
צילום באדיבות וועד הישוב מרון
צילום באדיבות וועד הישוב מרון
צילום באדיבות וועד הישוב מרון

לדברי יו"ר הישוב " משפחה זו ניסתה להשתלט על מגרשים ונחלות נוספות באזורים שונים במירון ללא אישור ועדה הנהלה ובאסיפה הכללית. בימים האחרונים קיבלנו הודעה משכנים חברי האגודה באזור צפון היישוב על פלישה לנחלה ללא אישורינו".
כשנודע הדבר לוועד הישוב הם פנו לבית המשפט וקיבלו צו פינוי, אותו כך נטען, הם מסרו לידי בני המשפחה הזו. "יועצינו המשפטי פנה מידית לבית המשפט המחוזי וקיבל צו מניעה כמבוקש, משלא נענתה משפחת הפשע לצו ללא התפנתה מהמקום, נאלצנו אתמול (חמישי א.מ) להוציאה באמצעות משטרת ישראל". לדברי הלפרין בשלב זה הגיעה שעת הנקם והוא מספר: "בשעה שלוש לפנות בוקר בחסות החשכת הרחובות, הוצת הג׳יפ שלי ונכתבה כתובת גרפיטי המאיימת על חיי, בחסדי ה׳ הצלחתי להוציא את הטלית ואת התפילין שלי ללא פגע. הג'יפ נשרף כליל".
יו"ר הוועד כותב לחברים כי אל להם להרפות ידיים ולחיות בפחד. "מעשה נפשע זה לא ירפה את ידי, אדרבא נפעל ביתר מרץ למיגור הפשע במירון . כל המשך קיומנו במקום הקדוש הזה באיכות חיים סבירה תלוי בכך שלא נאפשר התרחבות של משפחת הפשע וחסידיה לעוד נכסים במירון", כותב הלפרין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן