Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 19 ביולי, 2016

כוכב השחר, אל הרשת האפלה, 99 בתים, שונית המחסום הגדול, מר רובוט 2, יומני הסקס, הדרך לעין חרוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:55 כוכב השחר | Morning Star, ערוץ הקולנוע הישראלי 

דרמה. מאבקו של אלי לטיהור שמו של אביו הדייג, שנפל קורבן לטיפה המרה. מאבק העובר דרך מועדוני הזמר ביפו. שחקנים: אשר צרפתי, נועם קניאל, יוסף שילוח, ריפעת טורק. במאי: עקיבא ברקין. ישראל, 1980.

21:00 אל הרשת האפלה | Down the Deep, Dark Web, ערוץ 1 

הרשת המתנהלת בסודיות, בטכנולוגיית הצפנה מתקדמת ביותר ומהווה אתגר ליחידות הסייבר ולמדינות דמוקרטיות. זו הרשת שבה ניתן להזמין רצח, אך גם להגן על מקור עיתונאי מפני השב"כ, לרכוש נשק לייצור עצמי, סמים או רעל, אך גם להתארגן מתחת לאפו של המשטר באופן חופשי ובלי להתגלות. הסרט של דוקי דרור וצחי שיף נוגע בסוגיות הבוערות ביותר הקשורות לשלטון, פשע ופרטיות. במסע תיעודי נחשפים הסכנות והזוועות ומן הצד השני הרעיונות המהפכנים שנוצרים בתוך מעטפת האנונימיות האינטרנטית, ברשת האפלה. זוהי נקודת המוצא של מסע דוקומנטרי אמיץ המתרחש במקומות שונים בעולם, במפגשים עם האקרים ואנרכיסטים מסוכנים, אנשי רשויות החוק, עתידנים ופילוסופים.

22:00ן 99 בתים | i99 Homes, ערוץ Yes3 

הסרט זכה בשני פרסים בפסטיבל ונציה, ובמועמדות לגלובוס הזהב למייקל שאנון. דרמה חריפה. בעיצומו של משבר הנדל"ן בארה"ב מפונה אב יחיד מביתו הקטן ויש לו רק כמה דקות לאסוף את חפציו. במאמץ לקנות חזרה את הבית הוא מתחיל לעבוד עבור האדם שזרק אותו לרחוב ולומד ממנו את הטריקים שפעם הפעילו נגדו. שחקנים נוספים: אנדרו גרפילד, קלנסי בראון, לורה דרן. במאי: ראמין בהראני ("להתראות סולו"). ארה"ב, 2014. בזכות משחק נהדר, הסרט מתקדם אט אט, והתעוזה שבו נתמכת בחוכמה עלילתית רבה. ציון: 

22:00 שונית המחסום הגדולה | Great Barrier Reef with David Attenborough, ערוץ 1 

אחרי 60 שנים, סר דיוויד אטנבורו שב לשונית המחסום הגדולה ובעזרת טכנולוגיות חדישות ומחקרים מדעיים מהשנים האחרונות הוא חושף את סודות שונית האלמוגים הגדולה בעולם, את המגוון העצום שבה ואת מורכבותה. מהשמיים וממעמקי הים הוא מאפשר לצופה מבט על השונית הגדולה כפי שלא נראתה מעולם. הוא מגיע לחלקיה המרוחקים ביותר של השונית המשמשת בית ליצורים קסומים מהמרתקים ביותר בעולם, אלה המאכלסים אותה דרך קבע וגם אלה העושים דרך של אלפי ק"מ כדי לבקר בה.כמו כן, מתאר אטנבורו את הסכנה החמורה הנשקפת עתה לשונית שמחצית מהאלמוגים שהיו בה כבר אבדו, ובוחן בעזרת מדענים בכירים מה צופן לה העתיד וכיצד ניתן יהיה לנסות ולהצילה בעתיד.

22:00 מר רובוט 2 | Mr. Robot 2, ערוץ Hot פלוס + סלקום TV 

סדרת המתח של רשת USA ואולפני יוניברסל חוזרת. ספוילר – העונה השנייה של הסדרה נפתחת אחרי המתקפה המתוקשרת של הארגון על 'איוול-קורפ' והגילוי המפתיע בנוגע לזהותו האמיתית של מר רובוט. כעת, כשהגבולות בין דמיון ומציאות ברורים מתמיד, אליוט וחבריו ב'אף-סוסייטי' צריכים להתמודד עם ההשלכות של מתקפת הסייבר ותחושת השליטה שמגיעה בעקבותיה – אך האם גם הפעם מדובר באשליה בלבד?

23:00 יומני הסקס | Sex Diaries, ערוץ 8 

החל מזוגות המצלמים ומשדרים את יחסי המין שלהם ועד נערי ליווי המספקים מגוון רצונות מיניים ורגשיים עבור לקוחותיהם. הבמאי זוכה האוסקר הבריטי, צ'ארלי ראסל, מביא את סיפוריהם של אלו הנהנים ממערכות יחסים מיניות קיצוניות. סדרה הבוחנת מדוע אנשים בוחרים מהלכים קיצוניים במטרה לממש את אהבתם ותשוקתם. הפרק הראשון מביא זוגות המצלמים ומשדרים אונליין את יחסי המין שלהם – האם הם מונעים מכסף, ריגושים או משהו עמוק יותר? לאחר מכן, נערי ליווי אשר נותנים מענה לגברים ונשים כאחד לממש את הפנטזיות שלהם. בפרק השלישי והאחרון, גברים שהתאהבו בנשים טרנסג'נדריות – האם מערכות יחסים אלו ישדרו ומהן ההשלכות איתם הזוגות מתמודדים? בריטניה, 2015. סדרה בת 3 פרקים.

23:45 הדרך לעין חרוד | Back to Freedom, ערוץ הקולנוע הישראלי 

עיבוד קולנועי לספרו האפוקליפטי של עמוס קינן. ישראל נמצאת תחת שלטון צבאי. העיתונאי סול ג'ורדן מגלה שמעמדו בעיני השליטים החדשים במדינה מתערער והוא מחליט לברוח מתל-אביב. גם ירושלים נצורה, ורק באזור עין חרוד מתקיים עדיין משטר חפשי ורדיו עין חרוד מטיף ללא הפסקה לשחרור הארץ מעולה של הדיקטטורה הצבאית. הסרט עוקב אחרי סול בבריחתו צפונה ואל האנשים החוברים אליו עד הגיעו ליעד הנכסף, שם מצפה לו הפתעה. שחקנים: אלסנדרה מוסוליני (הנכדה של…), אנתוני פק וארנון צדוק. במאי: דורון ערן. ישראל, 1990.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן