Skip to content

מחבל נושא מטען חבלה ורימון יד נלכד בירושלים

פיגוע טרור נמנע הבוקר לאחר מאבטחי הרכבת הקלה בבירה מצאו בבידוק חשוד, מטען צינור וסכינים שהטמין בתיקו. משטרת ירושלים: נמנע אסון גדול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

זירת האירוע (חדשות לפני כולם)
זירת האירוע (חדשות לפני כולם)

מפגע בודד החשוד בניסיון הנחת מטענים נלכד הבוקר (ראשון) בידי מאבטחי הרכבת הקלה בירושלים – פלסטיני תושב בית אולא שליד חברון, נעצר הבוקר כשבתיקו נמצאו רימון יד ומטען חבלה מאולתר
משטרת ישראל סגרה את ציר התנועה ברחוב קינג ג'ורג', חבלני משטרה נטרלו את חומרי הנפץ והפלסטיני נלקח לחקירה במשטרת ירושלים. לאחר שעה קלה נפתחה זרימת התנועה ברחוב וכך גם ברכבת הקלה בשני הכיווניים.
<

הבוקר בסמוך ל 09:00 פלסטיני שביקש לעלות לרכבת הקלה ברחוב קינג ג'ורג', עורר את חשדותיהם של מאבטחי הרכבת. בתשאול הוא סיפר מיד כי בתיקו יש מטען חבלה. עדי ראייה סיפרו כי הוא נראה מבוהל וחושש.
ממשטרת ירושלים נמסר כי בתחילה לא ידעו המאבטחים אם הדיווח של המחבל על המטענים שבתיקו היה נכון, אך הם הזמינו לזירה חבלנים ועצרו אותו לחקירה. אחרי שהתגלו המטענים בתיק, הבינו כי הוא התכוון לעלות לרכבת ולבצע פיגוע. דובר משטרת ירושלים, דורון בן אמו, מסר כי "המחבל עורר את חשדו של המאבטח בהתנהגות שלו. הוא ביקש ממנו לפתוח תיק וראה חוטים מבצבצים. ערנות גבוהה מאוד וראויה לציון של המאבטח מנעה את עלייתו של המחבל לרכבת", "זהו אכן פיגוע שנמנע. ללא ספק הערנות של המאבטח, מהירות השוטרים שהגיעו תוך דקות, מנעו פיגוע גדול", ציין הדובר והוסיף: "אין ספק שהתיק הזה היה בדרכו לפיגוע ברכבת, הוא המתין לרכבת, לא מן הנמנע שזה היה אמור להיות שם."

ראיון עם המאבטחים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן