Skip to content

קריות – נחשפה רשת נערות ליווי ארצית שפעלה 6 שנים

הבוקר הותר לפרסום דבר מעצר בני זוג מהקריות שפעלו בתחכום ליבוא נשים מחו"ל למטרות זנות והפעלתן בדירות שונות ברחבי הארץ כשהן נעות רנדומלית מדירה לדירה. הסרסורים מסרו הוראות עבודה ופעלו מול הנשים והלקוחות רק דרך רשת האינטרנט ובכך נמנעו ממפגשים פיזיים אתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הותר לפרסום- נחשפה משטרת ישראל חשפה רשת של סחר בנשים ובסרסרות. לפני כחודש וחצי פשטו בלשי היחידה המרכזית – ימ"ר מחוז חוף בסיוע יחידת יהלום של רשות המיסים על שמונה דירות דיסקרטיות בהן ניתנו שירותי מין שפעלו בחיפה ועצרו ארבע תיירות ומפעיליהן בני זוג באמצע שנות העשרים תושבי הקריות. על פי החשד ניהלו בני הזוג באמצעות האינטרנט רשת של מתן שירותי ליווי שכללה פרסום הצעות עבודה מפתות לנשים מחו"ל לעבוד בישראל. בני הזוג פעלו לפי החשד לגיוס הנשים במודע לעבודת הזנות, העברתן לישראל וקליטתן בארץ, שיכונן בדירות והפעלתן כנותנות שירותי מין תוך חלוקה ברווחיהן.

מחשבים וטלפונים סלולריים ששימשו את בני הזוג (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
מחשבים וטלפונים סלולריים ששימשו את בני הזוג (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מחומרי החקירה עלה כי הנשים הועברו מנתב"ג לבתי מלון בירושלים שם שוכנו והחלו לעסוק מידית בזנות. לאחר פרק זמן הן הועברו מעת לעת לדירות שהושכרו למטרות המגורים ומתן שירותי מין במקומות אחרים בארץ כמו ב-בת ים, נתניה, תל אביב, חיפה והקריות בצורה רנדומלית, זאת על מנת להקשות את חשיפתן על ידי המשטרה. מחומר החקירה עולה כי בני הזוג הפעילו את הרשת הזו מזה 6 שנים – משנת 2010 , כשהם פועלים בצורה מתוחכמת תוך כך שהם מנסים לטשטש את פעילותם העבריינית באמצעות עבודה דרך האינטרנט והימנעות ממפגשים פיסיים הן עם הנשים עצמן והן עם לקוחותיהן.
חוקרי ימ"ר מחוז חוף פעלו לאיסוף ראיות בתחום הלבנת הון אותו ניסו החשודים להסתיר בצורות שונות ובמהלך הפעילות נתפסו ע"י החוקרים מחשבים, מסמכים וראיות הקושרות את בני הזוג בעבירות המיוחסות להן. מעצרם הראשוני של בני הזוג נערך ב-8.6.16 והוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעכו. אתמול (ראשון) הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד שני החשודים בבית המשפט המחוזי בחיפה. לבקשת המשטרה נעתר בית המשפט ואסר פרסום כל פרט העלול לזהות את הנשים שהועסקו במתן שירותי מין בפרשייה זו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן