Skip to content

לכבוש את ירושלים מחדש

עם ניר ברקת, פוליטיקאי אופורטוניסט מהזן הנחות ביותר, או בלעדיו. עם אישור של המשטרה או בלעדיו. הגיע הזמן לנפץ את המיתוס של העיר הזו. לעלות אליה במאות אלפים לפקוק את כבישי הגישה ורחובותיה המרכזיים להציף אותה באהבה וחופש ולהיות מוכנים לכל כי מירושלים מעולם לא יצא דבר טוב רק רוע מוות והרס.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ירושלים היתה עירי 23 שנה, אהבתי אותה, הייתי גאה להיות חלק ממנה, לבלות עם המיתולוגיה המקומית, להכיר אנשים נהדרים שהעיר היתה ותשאר חשובה להם, שילחמו עד הסוף, כל אחד בדרכו שלו. את רובם ואותי הקטן בכללם הביסו כוחות החושך. אבל רק כאשר פוליטיקאים אופורטוניסטים נאלחים כמו ניר ברקת נתנו להם רוח גבית.

להאיר את ירושלים - צילום: עמית מנדלזון

דת, כל דת, והדת היהודית לא פחות מאחרות ולפעמים יותר, היא המחסום המרכזי ואולי היחיד המונע מהאנושות לצעוד קדימה. בירושלים הזמן עצר מלכת זה מכבר. האנושיות שאפפה את העיר התאדתה לה וירושלים הפכה באמת לבירת ישראל, סמל לאי סובלנות קנאות דתית אלימה, מילולית ופיזית, מדגם מייצג של מדינת ישראל 2016.

את ירושלים יהיה צורך לכבוש מחדש ומצעד הגאווה הוא ההזדמנות. אין דבר צודק יותר, חיוני יותר וחשוב יותר ממצעד הגאווה, מצעד של אהבה בעיר של שנאה.

את ירושלים צריך להציף חילוניים, סטרייטים וגייז כאחד, גם דתיים נאורים, אם אכן קיים דבר כזה, וכולם לבושים כיאה וכיאות למזג האוויר הישראלי בחודש יולי  ובעיקר כדי שזה יפגע ברגשותיהם של כוחות החושך.

וכי מה זה בעצם "רגשותיהם"? תחושת עליונות, צדקנות, אמונה בהבל, שנאת השונה והזר ואוסף של חרדות מההסטוריה היהודית חלקה אמיתית חלקה מפוברקת או משוכתבת לנוחיותם שלהם. את כל הללו צריך לנפץ לרסיסים.

להסתובב בלבוש ישראלי תל אביבי במאה שערים לעלות לכותל בהמונים ולההתעלם מהוראות הצניעות וממחיצתות ההפרדה לזרוק את השרוולים המזוייפים שנועדו להסתיר  את מה שכל כך טבעי. לנתץ את הדרת הנשים שהושרשה בעיר ולהכריז בקולי קולות, שלכולם יש זכות בבירת ישראל ללא הבדל גזע, מין, דת, צבע, או נטיות מיניות מה שטבעי ישאר טבעי, ואין דבר יותר קדוש מהטבעי.

לנעוץ להם לפרימיטיבים זוג אצבעות בעיין ולצעוק : "זהו עד כאן"

גדלנו על התחשבות בהם וקיבלנו קדחת גדלנו על אהבת הזולת וקיבלנו שינאה עיוורת. הגיע הזמן להפסיק את ההתחשבות להסיר את המסכות מעל פניהם הצדקניות ולומר להם: זהו החגיגה הפגאנית משיחית שלכם הסתיימה כי אנחנו כאן.

במהלך ההסטוריה נטבחו בירושלים מיליונים, יהודים, נוצרים ומוסלמים כאחד, אלו על ידי אלו. זה הזמן לשים לזה קץ ולנתץ את הקדושה המזוייפת והמדממת של העיר הארורה הזו. העיר שקדושתה עלתה בכל כך הרבה חיי אדם בינהם שירה בנקי, ילדה שהוקרבה על מזבחה של דת פרימיטיבית ואמורה להיות סמל לכל מה שאנחנו צריכים לחסל. ולו רק לזכרה על החילוניים להציף את ירושלים ולכבוש אותה מחדש.

גיי בן הינום - כל מילה מיותרת: צילום: עמית מנדלזון

עם ניר ברקת, פוליטיקאי אופורטוניסט מהזן הנחות ביותר, או בלעדיו. עם אישור של המשטרה או בלעדיו. הגיע הזמן לנפץ את המיתוס של העיר הזו. לעלות אליה במאות אלפים לפקוק את כבישי הגישה ורחובותיה המרכזיים להציף אותה באהבה וחופש ולהיות מוכנים לכל, כי מירושלים מעולם לא יצא דבר טוב רק רוע מוות והרס.

את העיר הזו צריך לכבוש מחדש ועכשיו ואין כובש טוב יותר מחבורה ענקית של גייז שמחים וטובי לב שכל מבוקשם הוא להיות כאחד האדם, זכות בסיסית בכל מקום נורמלי. זה הזמן להפוך את ירושלים למקום נורמלי.

9 Comments

  1. גידי
    22 ביולי 2016 @ 17:22

    עמית מסכים שענייני דת מסבכים את החיים,אך אתה כאנרכיסט נאור יש כמה דברים מעניינים בדבריך…כמו לבוש קייצי לשחורים של מאה שערים.בוודאי שכחת לומר שהמצעד יתחשב ולא יקפח את התושבים לכן יתחיל בשועפט ,גאבל מוכבר,קלנדיה ומשם (מי שישאר) ימשיך למאה שערים ולעצרת מרכזית בגן הפעמון…

    • עמית מנדלזון
      22 ביולי 2016 @ 23:01

      בוודאי גידי, אם השכונות הללו היו שייכות לירושלים אז כן אבל… הן לא. ותושביהם אינם מקבלים את אותם שירותים ואתם הטבות של תושבי ירושלים ה"רשמיים". אם היה להם שוויון זכויות כתושבי ירושלים ולא היו מורידים אותם מהרכבת הקלה. או מפלים אותם אז כן בטח שיצעדו גם שם אבל… להזכירך לא תושביה הערבים של ירושלים התנגדו למצעד אלא הדתיים.
      חוץ מזה אתה כנראה לא מכיר את ירושלים המרחקים עליהם אתה מדבר עצומים… אבל מאה שערים היא במרכז העיר ירושלים

    • גורן
      24 ביולי 2016 @ 9:50

      גידי אם המצעד היה עובר בחלקים הערבים של ירושלים אני חותם לך שהצועדים לא היו יוצאים חיים [אל תזכירו לי את ישי שליסל הרוצח אני יודע]

      • עמית מנדלזון
        24 ביולי 2016 @ 10:33

        גורן וגידי אתם בטח לא מבינים כמה צרי מוחין אתם. הכתבה מדברת על דתיים ולהט"בים וחופש להיות מי שאתה בעיר שלך. ו… שוב גררתם את זה לערבים. שניכם כנראה באמת לא מכירים את עיר הבירה שלכם.

        • גידי
          24 ביולי 2016 @ 21:37

          עמית מסתבר שאתה גורר את זה לשנאת וערבים ,מדובר על דת שלא מגלה סבלנות קרא שוב.(שים לב לשכונות ערביות ומאה שערים…)

          • עמית מנדלזון
            24 ביולי 2016 @ 23:26

            גידי אולי מעולם לא ידעת ואולי מעולם לא סיפרו לך אבל ערבי זה לא דת .

  2. אריאל
    21 ביולי 2016 @ 11:00

    אתה מלא שנאה כעס ותאוות. איזה סוג של אהבנ תפיץ ברחובות ירושלם?!
    לך לסדום שם חביריך!

  3. גורן
    21 ביולי 2016 @ 8:56

    עמית אין לך גיסות לא להפיכה ולא במאבק על ירושלים שאתה חולם עליה

    • עמית מנדלזון
      21 ביולי 2016 @ 10:32

      אני יודע, אבל זה לא ימנע ממני לצעוק. כי אתה בטח לא תצעק

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן