Skip to content

חשד בדרום: מורה בת 30 קיימה יחסי מין עם תלמידה הקטין

משטרת ישראל חקרה היום את המורה בחשד כי קיימה יחסי מין עם תלמידה בן ה-15. בתום חקירה בו הכחישה את המעשים המיוחסים לה שוחררה המורה למעצר בית. הנער מצדו הודה כי קיים אתה יחסים מחוץ לכותלי בית הספר. את הפרשה חשף בעלה של המורה כשהגיש תלונה במשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשטרה חושדת כי מורה מדרום הארץ קיימה יחסי עם תלמיד שלה, נער בן 15, לאחר שבעלה של המורה טען כי היא נכנסה להריון מהנער ועברה הפלה. המורה עצמה מכחישה ולא משתפת פעולה עם החוקרים. מהמשטרה נמסר כי בעקבות תלונה שהוגשה עצרו הערב (שלישי) חוקרי המשטרה לחקירה את המורה בשנות ה -30 לחייה מהדרום, בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד כבן 15 שלמד בבית הסיפר בו לימדה. בתום חקירה היא שוחררה לחמישה ימים מעצר בית". כמו כן נמסר כי המשטרה העבירה דיווח לגורמי הרווחה, וכי החקירה נמשכת. את דבר המעשה חשף היום לראשונה אתר Ynet.

אילוסטרציה - מגפון
אילוסטרציה - מגפון

לפני כמה ימים  הגיע בעלה של האישה לתחנת המשטרה שבעיר והתלונן כי אשתו, מורה בבית ספר בעיר בשנות ה-30 לחייה, ניהלה רומן עם תלמיד בבית הספר. בעקבות התלונה נפתחה חקירה והיום זומנה המורה לחקירה בה הכחישה את החשדות נגדה.
תוך כך נחקר הנער בידי חוקרי נוער ומחקירתו עולה כי הוא הודה בקיום יחסי מין עם מורתו לפחות במקרה אחד בו נפגשו השניים מחוץ לכתליי בית הספר. לטענת בעלה של המורה, אשתו נכנסה להריון מאותו תלמיד והוא אף ליווה את אשתו לביצוע ההפלה.
המורה מצידה הכחישה את כל הסיפור וטענה כי כל הסיפור הוא עלילה מצד בעלה שמתנכל לה עקב סכסוך קשה שיש בין בני הזוג. לבני הזוג יש תינוק והבעל מצדו אף התלונן כי הנער ואשתו נהגו לעשן סמים ולקיים יחסי מין בביתם בנוכחות התינוק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן