Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 02 באוגוסט, 2016

טיטוף 4, מבצע חתונה, הדינוזאור הטוב, האסקוברים, נשים קטנות: LA 4, סוסי פרא, חבל הארדנים, מרילנד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 טיטוף 4 | 4 Titeuf, ערוץ הילדים 

טיטוף, הילד המצויר חוזר בעונה חדשה. הסדרה מגוללת את עלילותיהם של טיטוף וחבריו בצורה מצחיקה ונוגעת ללב. טיטוף וחבריו מתמודדים עם בעיות ונושאים הנוגעים לחייהם של הצופים הצעירים – בבית ספר, בבית, הורים, מורים, חברים, אהבות ראשונות ועוד.

21:00 מבצע חתונה, ערוץ 1 

לנינגרד, 1970. קבוצת יהודים מנסים לחטוף מטוס ריק כדי לברוח ולעלות לישראל. הם נתפסים על ידי הקג"ב, נשפטים בעוון בגידה במולדת ושניים מהם מקבלים גזר דין מוות. 45 שנה לאחר מכן הבמאית ענת זלמנסון-קוזניצוב, ביתם של שניים מהחוטפים, חושפת דרך מסע אישי את סיפור הוריה, הנחשבים לגיבורים בעולם החופשי אבל ברוסיה הם מכונים טרוריסטים. מבצע חתונה הביא בהמשך לשבירת החומה הסובייטית ולעלייתם של מיליון יהודים מברה"מ לישראל.

16:00 הדינוזאור הטוב | The Good Dinosaur, ערוץ Hot פאן 

בעולם בו הדינוזאורים עדיין חיים, גדל ארלו, דינוזאור שאינו מצליח להטביע את חותמו במשפחתו התובענית. הוא מנסה ללא הצלחה להוכיח לעצמו ולמשפחתו שהוא יכול אחרת. הוא נאלץ לצאת למסע של גילוי עצמי בו הוא זוכה לפתח את אישיותו ואת אומץ ליבו וגם פוגש בחבר חדש – ילד בן למשפחת אנשי מערות, שהקשר עמו מלמד אותו מהי חברות ולמה היא כה חשובה. דיבוב לעברית: ניר פרץ, הילה זיתון, אמנון וולף. דיבוב לאנגלית: ג'פרי רייט, אנה פקווין, פרנסיס מקדורמנד. במאי: פיטר סוהן. ארה"ב, 2015. הנפשה נאה וסיפור מקסים. אמנם לא עומד בסטנדרטים של פיקסאר, אך בהחלט מבדר את המשפחה, אם כי קצת מפחיד את הקטנטנים. ציון: 

22:00 האסקוברים | The Two Escobars, ערוץ 8 

פאבלו אסקובר היה ברון הסמים העשיר ביותר בעולם. אנדרס אסקובר היה כוכב הכדורגל הגדול ביותר בקולומביה. אין קשר משפחתי בין השניים אבל גורלם היה הדוק ושזור זה בזה. בעוד שאנדרס היה קפטן הנבחרת וכונה 'הג'נטלמן של הכדורגל', פאבלו ברון הסמים הידוע לשמצה שהיה שהשקיע את הונו חלקים נרחבים בכדורגל הקולומביאני. אבל רגע לפני שקולומביה הייתה עתידה לזכות בגביע העולם לשנת 1994 ולשנות את תדמיתה העולמית, אנדרס נרצח. הסרט חושף את הקשר ההדוק בין עולם הפשע והספורט ואת סיפור חייהם ומותם של שני האסקוברים ואת הקשר המפתיע בין רציחותיהם. ארה"ב, 2010.

22:00 נשים קטנות: Little Women: LA 4 | 4 LA, ערוץ לייפטיים 

ששת הנשים הקטנות מלוס אנג'לס ממשיכות לחיות בגדול: בראש ובראשונה רובן מתנסות באתגר האימהות, ומי מהן שלא – כבר לא יכולה לחכות כדי להיכנס להיריון. הן מארגנות המון מפגשים ואירועים ומשתדלות לחגוג את השמחות יחד, כמו גם את הקשיים והנפילות. חוץ מזה הן לא מפחדות לצאת לחוויות חדשות ואתגרים כמו רכיבה על אופנועי שטח, קטיף תפוחים מעצים גבוהים, ריקודי שורות לצלילי מוזיקת קאנטרי או בטן-גב בבגדי ים קטנטנים בקאנקון. בריאנה ממשיכה לצאת עם מאט וגם רוצה להתחתן איתו, על אף ההתנגדות הכוללת מכל הכיוונים: המשפחה שלה לא מכבדת אותו וחושבת שהוא לא נכון בשבילה, וגם חברתה כריסטי טוענת שהוא לא נאמן ואפילו ניסה להתחיל איתה. ג'סמין ואלינה מתחרות ביניהן בתחרות סמויה שהמהות שלה היא 'מי הבלונדינית השווה יותר?'. שתיהן רוצות לפתוח ליין של איפור וכל אחת מהן רוצה לעשות ניתוחים פלסטיים כאילו בלי קשר אחת לשניה, אבל בעצם המלחמה הזאת מאוד על פני השטח. מערכת היחסים של טוניה עם הבחור שלה, איתו היא בקשר און/אוף כבר 20 שנה, נחשפת כשהוא מגיע ללוס אנג'לס לביקור והמתח עולה. טרה מוצאת על מה לריב עם טוניה אבל כשטוניה מתבשרת שהיא צריכה לעבור ניתוח, נשאלת השאלה האם טרה תהיה שם בשבילה.

22:00 סוסי פרא | Unbranded, ערוץ Yes דוקו 

פרס חביב הקהל – פסטיבל Hotdocs 2015. סוסי פרא, ארבעה גברים וחלום אחד: לרכוב מגבול לגבול, ממקסיקו לקנדה, דרך מערב אמריקה. ארבעה צעירים שאך סיימו קולג', יוצאים להרפתקה של חייהם: הם יובילו 16 סוסי מוסטנג במסע של כמעט 5,000 קילומטרים – בשטחים הרריים ובוגדניים, בנופים מרהיבים ובמזג-אוויר לא סלחני. מטרתם של ארבעת הצעירים במסע האֶפּי הזה היא לעורר מודעוּת ללמעלה מ-50 אלף סוסי פרא שמוחזקים במכלאות בארה"ב וממתינים לאימוץ. מסע מעורר השראה, משעשע, מחמם-לב ומרהיב ביופיו על חברוּת, על גילוי עצמי ועל החיבור המופלא שבין האדם, החיה והטבע. בימוי: פיליפ באריבו. 106 דקות, ארה"ב, 2015. סרט יפה ויזואלית, עשיר בנופים ואווירת מערבון, אך לא מותיר מסר מעבר לתחושת הפרא. ציון: 

22:00 חבל הארדנים | האחים ארדן | D'ardennen | The Ardennes, ערוץ Yes3 

מותחן על יריבות ואהבה בין אחים על רקע פשע משותף. במהלך שוד שהשתבש בורח אחד השודדים ומשאיר את אחיו מאחור. ארבע שנים מאוחר יותר, השודד שנתפס משתחרר מהכלא וחוזר לפגוש את אחיו עם בקשה אחת – שיעזור לו להחזיר את אהובתו שנעלמה. שחקנים: קווין יאנסנס, חרון פרסבאל, וירלה ביטנס ("המעגל השבור"). במאי: רובין פרונט. בלגיה, 2015. הסרט מתחיל כדרמת כיורים בריטית, ומסתיים באופן מוזר כסרט מטורף סגנון דיוויד לינץ'. ציון: 

23:35 מרילנד | Maryland | Disorder, ערוץ Yes3 

מתיאס שונארטס ("חלודה ועצם") ודיאן קרוגר ("ממזרים חסרי כבוד") מככבים ביחד במותחן פשע. לוחם יוצא יחידת קומנדו, הסובל מפוסט טראומה, מגויס כשומר ראש לאשתו היפה והצעירה של איש עסקים מפוקפק, כאשר זה נוסע מחוץ לעיר. למרות שהכל נראה שקט באחוזה המבודדת, שומר הראש מרגיש שמשהו אינו כשורה. במאית:אליס וינוקור ("סראפין", התסריטאית של "ילדות פרא"). צרפת / בלגיה, 2015. מותחן אפל, חושני ולא לרגישים למצבי לחץ. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן