Skip to content

נמנע פיגוע דקירה – מחבל נורה למוות במחסום חווארה

פלסטיני יצא מרכבו ורץ לעבר קבוצת חיילים עם סכין בידו. הוא נורה ונפטר במקום מפצעיו. בבאר שבע בוטלה כוננות והוסרו מחסומים בעקבות מידע מודיעיני על כוונת מפגעים לבצע פיגוע בעיר. 4 פלסטינים חשודים בכוונת פיגוע נעצרו ממזרח להתנחלות כרמל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פלסטיני נורה למוות היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים, לאחר שניסה לבצע פיגוע דקירה במחסום חווארה שבאזור שכם. מפרטים ראשונים עולה כי הפלסטיני רמי מוחמד בן 31 תושב שכם, נסע ברכבו בסמוך לכוח צה"ל ששהה במקום, יצא מרכבו לאחר שהתנגש בבטונדה, רץ לעבר החיילים כשהוא אוחז סכין בידו ובשלב זה נורה. על פי דיווחים מעדי ראיה הוא נפגע קשה בחזהו ומת מפצעיו במקום. דובר צה"ל מסר כי בשלב זה נערך תחקיר האירוע.

 רכבו של המחבל (צילום: מוקד ידיעות)
רכבו של המחבל (צילום: מוקד ידיעות)
צה"ל סגר כניסות ויציאות משכם (צילום: מוקד חדשות)
צה"ל סגר כניסות ויציאות משכם (צילום: מוקד חדשות)

במקביל, באותה השעה הוסר החשד לאירוע ביטחוני חריג בבאר שבע. בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי כוחות המשטרה והביטחון הורגשה תנועה ערה של הכוחות באזור באר שבע והסביבה. מסוק הוזנק לאוויר, וכתוצאה מכך נוצרו עומסי תנועה כבדים באזור. מחסומים הוקמו באזור, החלו סריקות וכלי רכב חשודים נבדקים. במשטרה אמרו לפני שהוסרו המחסומים כי הכוחות נערכו בגזרת המרחב בשל התרעה ביטחונית. עוד הודגש כי לא ניתנו הנחיות מיוחדות לציבור התושבים וכי ניתן להמשיך בשגרת החיים. למגפון נודע כי מזרחית להתנחלות כרמל שבמועצה אזורית הר חברון התבצע מרדף בעקבות התראה על מפגעים שבדרכם לבאר שבע ובמהלכו נתפסו 4 חשודים שניסו להימלט רגלית. ברכבם אותר גרזן הם והם נלקחו לחקירת כוחות הביטחון.

צילום: מוקד ידיעות)
צילום: מוקד ידיעות)

 

הסכין שהייתה בידיי המחבל (צילום: דובר צה"ל)
הסכין שהייתה בידיי המחבל (צילום: דובר צה"ל)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן