Skip to content

סוף הדרך – תת ניצב אדרי פוטר מהמשטרה

תנ"צ אדרי שהורשע בבית דין משמעתי המתין להחלטת השר לביטחון פנים, לאחר שימוע שעבר בפניו. ארדן: "מעשיו, שפורטו בהחלטת בית הדין, אינם עולים בקנה אחד עם הערכים שיש להטמיע במשטרת ישראל ולכן מחייבים את פיטוריו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, החליט היום (ראשון) לפטר את תת ניצב ניסים אדרי מהשירות במשטרת ישראל, מתוקף סמכותו לפי סעיף 21 לפקודת המשטרה, זאת בהמשך להמלצת המפכ"ל הקודם, רב ניצב יוחנן דנינו, ולאחר שהובאו בפניו הנימוקים המצדיקים את פיטוריו.
תת ניצב אדרי הורשע בבית הדין למשמעת ובבית הדין לערעורים של המשטרה בשני אישומים: בראשון הוא הורשע בעבירות של אי מילוי הוראה, אי נקיטה באמצעי סביר לגילוי עבירה או להבאת חשוד בעבירה לדין, והתנהגות שאינה הולמת, בשל כך שלא דיווח או טיפל במידע שמפקד תחנת "שלם" הביא לידיעתו, בנוגע לתלונה של שוטרת שהוטרדה על ידי מפקד מחוז ירושלים (לשעבר).

תנ"צ אדרי (צילום מסך חדשות 10)
תנ"צ אדרי (צילום מסך חדשות 10)

באישום השני, הורשע תנ"צ אדרי בעבירות של מסירת מידע כוזב בחקירתו במח"ש, והתנהגות שאינה הולמת, על כך שבעת שנחקר במח"ש בגין אי מסירת הדיווח נשוא האישום הראשון, הכחיש את שיחתו עם מפקד תחנת "שלם" במשך  כ-4 שעות של חקירה. זאת חרף אזהרות חוקריו שהושמעו בפניו.
לפי החלטת בית המשפט, קיים השר שימוע לתנ״צ אדרי ושמע בקשב רב את טיעוני עורכי דינו ואת דבריו של הקצין, ולאחר שבחן לעומק את הטענות שעלו ואת כל החומר הנדרש על מנת לקבל החלטה, החליט השר לפטר את תת ניצב אדרי.
גלעד ארדן מסר: ׳׳צר לי מאוד על פיטוריו של תנ׳׳צ אדרי אשר שירת במשטרה שנים רבות והגיע להישגים מרשימים במאבק בפשיעה ובטרור, אך מעשיו, שפורטו בהחלטת בית הדין, אינם עולים בקנה אחד עם הערכים שיש להטמיע במשטרת ישראל ולכן מחייבים את פיטוריו.״

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן