Skip to content

הורים מגוש עציון נעצרו בחשד להתעללות קשה בילדיהם

משטרת ישראל מחוז ש"י עצרה אתמול והיום זוג הורים לחמישה ילדים בחשד שפגעו קשות בחמשת ילדיהם בני 6 עד 13. בחקירתם הודו בני הזוג בחשדות המיוחסים להם. המשטרה תפשה כלים ששימשו את ההורים לפגוע בילדיהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זוג הורים תושבי אחד מישובי גוש עציון נעצרו היום (שישי) בידי משטרת ש"י בחשד כי התעללו קשות בילדיהם. אתמול נתקבל דווח למשטרת ישראל מגורמי רווחה על חשד בהתעללות קשה בילדים במשפחה.
מדובר בחמשה ילדים (בני 13,12,11,5,6), כששלושה ילדים משותפים ושניים מנישואים קודמים של הבעל. צוות חקירה בפיקוד קצין הגיעו מיד לבית המשפחה והבחינו מייד בחבלות שבוצעו בכל הילדים שכללו בין השאר חתכים, סימנים כחולים ועוד. חוקרי ילדים זומנו מיד למקום ומעדות הילדים עלתה תמונה קשה מאוד של התעללות שנמשכה לאורך השנה האחרונה עם סימני פגיעה קשים בילדים.
חוקרי המשטרה הוציאו צו בחירום על ידי גורמי הרווחה להוצאה של הילדים מהבית כשתוך כך נלקחו עדויות מהשכנים ומורי הילדים שחיזקו את עדות הילדים. במקביל לכך נתפסו מספר כלים אשר שימשו את ההורים בפגיעה בילדיהם.
האם נעצרה כבר אתמול ובחקירתה הודתה כי היא ובעלה ביצעו לאורך שנים התעללות קשה מאוד בכל ילדיהם. היום נעצר בעלה לאחר שחזר מחו"ל. הוא נחקר והודה במיוחס לו. מעצר בני הזוג הוארך היום בבית משפט השלום בירושלים.

אילוסטרציה: חדשות 2
אילוסטרציה: חדשות 2

צפת – שליח חב"ד לשעבר נעצר בחשד לעבירות מין בילדות וילדים
אתמול נעצר בצפת שליח חב"ד לשעבר בן 39, אב לשבעה, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בילדות ובילדים, בני משפחתו ואחרים. החשוד, במקור תושב יישוב באזור ראשון לציון, שהה מחוץ לישראל עד לפני חצי שנה, ולפי החשד תקף את קורבנותיו החל מהתקופה שהיה נער צעיר ועד לשנים האחרונות, בארץ ובחו"ל.
החשוד פעל בכמה מדינות בעולם – בעיקר ברוסיה ובמזרח אסיה. לפני מספר חודשים הוא שב לארץ והתגורר בבית בני משפחתו בצפת. לפני כמה ימים הגיע מידע למשטרה על החשדות נגדו, והחוקרים החלו לאסוף עדויות. בין היתר הם תשאלו בעזרת חוקרי ילדים חלק מהקורבנות. המשטרה מייחסת לחשוד שורה של עבירות, בהן אונס קטינה מתחת לגיל 14 במשפחה, מעשה סדום בקטין במשפחה, התעללות בקטין ועבירות נוספות. מעצרו הוארך הבוקר בעשרה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

ירושלים – אב ל 11 ילדים ביצע עבירות מין בבנותיו
בשבוע שעבר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום חמור נגד גבר כבן 50 תושב הבירה, אב ל-11 ילדים, על שאנס וביצע מעשי סדום בשתיים מבנותיו כשהיו בנות שבע ו-11 ובמשך שנים רבות. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי עו"ד מרים בן גל וארז פדן מפרקליטות המחוז. על פי כתב האישום, האב, מהמגזר החרדי, החל לפגוע מינית בבתו הגדולה כשהייתה בת שבע, עד שעזבה את הבית כשהייתה בת 17.
לפני מספר שבועות גילתה האחות הבגירה כי מאז שעזבה, עבר האב להתעלל לכאורה גם באחותה הקטנה שהייתה אז בת 11. בשלב זה, החליטה לספר על כך לקרובי משפחתה. היום השתיים בנות 23 ו-15. במשטרה הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד שלווה על ידי גורמי הרווחה. האב נעצר לפני שבועיים ובשבוע שעבר הותר דבר החקירה לפרסום. בין היתר, נבדק החשד כי אחיות נוספות נפגעו על ידו, אך בשלב זה לא מצאה המשטרה ראיות לגבי מקרים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן