Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 13 באוגוסט, 2016

הקופסונים, פן, הג'וב בברלין, עשרת אלפים חטאים, ג'ובס, הגבעה, מסע אלונקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 הקופסונים | The Boxtrolls, ערוץ Yes5 

הסרט היה מועמד לפרס האוסקר עבור סרט האנימציה הטוב ביותר. בעיירה יוקרתית חיים תושבים עשירים עם אובססיה לגבינות. אך מתחת לרחובות מתגוררים גם הקופסונים, מפלצות קטנות וערמומיות לבושות קופסאות קרטון. התושבים מפחדים מהם, אבל למעשה הקופסונים הם ידידותיים מאוד. יום אחד מגיע למקום מדביר מרושע שנחוש להשמיד אותם, ובעזרתם של שני ילדים חמודים, הקופסונים ינסו לסכל את תכניתו הזדונית. דיבוב עברית: מיכאל הנגבי, דב רייזר, לני כהן. דיבוב לאנגלית: בן קינגסלי,אל פנינג. במאי: גרהאם אנאבל, אנתוני סטצ'י. 2014. סרט יפה ויזואלית, אם כי אפל ועשוי להפחיד את הקטנטנים. עלילה ייחודית ומשעשעת. ציון: 

17:42 פן | Pan, ערוץ Yes5 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 08 באוגוסט, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot פאן

18:30 הג'וב בברלין | Berlin Job | St. George's Day, ערוץ Hot אקשן 

מותחן פשע קצבי הממשיך את המסורת של סרטי הפשע הבריטים בנוסח "לוק, סטוק ושני קנים מעשנים". הסרט עוקב אחר ריי קולישואו ומיקי מאנוק, שני גנגסטרים בריטים שמנהלים עסק מצליח ולא ממש חוקי. עולמם מתהפך לאחר שהם מאבדים משלוח יקר של קוקאין ששייך למאפיה הרוסית. כשהם מבינים שהחיים שלהם נמצאים בסכנה מוחשית, ריי ומיקי מחליטים לצאת ולבצע שוד נועז בברלין. אם המשימה תצליח הם יוכלו לשלם למאפיה הרוסית את הכסף שהם חייבים לה ובכך להציל את חייהם. שחקנים:פרנק הארפר, קרייג פיירבראס, צ'ארלס דאנס. בימוי: פרנק הארפר. בריטניה, 2012.

22:00 עשרת אלפים חטאים | Ten Thousand Saints, ערוץ Hot פאן 

דרמת התבגרות מרגשת. העלילה מתרחשת באיסט וילג' בניו-יורק של סוף שנות ה-80, בתקופת פריחת מועדון הרוק המיתולוגי ה-CBGB. ג'וד הוא נער מתבגר רגיש מוורמונט, שנשלח על ידי אמו לגור עם אביו, בעקבות טרגדיה שבה חברו הטוב מצא את מותו. האב הוא סוחר סמים חסר אחריות וחובב פאנק. לאחר שג'וד מגלה כי הוא בן מאומץ, ההיכרות שלו עם אליזה, אחותו החורגת החדשה, ועם אחיו של חברו הטוב מובילה אותו לשורת הרפתקאות שמאיצות את תהליך בשלותו ובגרותו, על רקע תחילת מגיפת האיידס. הסרט מבוסס על ספרה העוצמתי עטור השבחים של אלינור הנדרסון. שחקנים: אסא בטרפילד ("הוגו"), אית'ן הוק, אמיל הירש, היילי סטיינפלד, אמילי מורטימר. בימוי: שרי ספרינגר ברמן ורוברט פולצ'יני. ארה"ב, 2015.

22:00 ג'ובס | Jobs, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 27 בנובמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 הגבעה | The Dune, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

חנוך מגיע מישראל לצרפת כדי לחפש אדם בשם ראובן ורדי. הוא מחכה לו מתחת לביתו, צופה בו מטייל עם הכלב, עוקב אחריו, אך לא מעז לפנות אליו. בעקבות זאת, הוא מחליט לעזוב את פריז וכעבור כמה ימים הוא נמצא מוטל חסר הכרה על חוף הים באזור בורדו. איש אינו יודע מהיכן הגיע, והוא אינו מוציא מלה מפיו. מבחינת המשטרה, אם לא תתברר זהותו במהירות, לא תהיה ברירה אלא לאשפז אותו בבית חולים פסיכיאטרי. בינתיים, חוקר המשטרה הצרפתי ראובן ורדי שומע על המקרה ומחליט לצאת לבורדו, כדי לדובב את הגבר שאיש לא מצליח לגרום לו לדבר. אבל ככל שהקשר ביניהם מתפתח, עולה אצל ראובן החשד שהפגישה ביניהם אינה מקרית וכי לגבר השותק שלפניו יש קשר עמוק לחייו. שחקנים: ליאור אשכנזי, מוני מושונוב, מתייה אמרליק. במאי: יוסי אבירם. ישראל / צרפת, 2013. בימוי יפה, צילום נאה ומשחק טוב, אך התסריט לא מספיק מפותח. ציון: 

23:25 מסע אלונקות | Paratroopers, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

אחד מהסרטים הישראלים הטובים של שנות השבעים (והזדמנות להיזכר בגידי גוב, דבה'לה גליקמן ומוני מושונוב הצעירים). במהלך טירונות צנחנים נהרג הטירון וייסמן במהלך תרגיל, כשהוא מזנק לתוך חדר אליו נזרק רימון. האם זו תאונה או התאבדות? ישראל, 1977.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן