Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 16 באוגוסט, 2016

לנצח את בובי פליי 1, משפחת פוסטר, סוף הסיור, ליל האימה, לואי ת'רו ופגועי המוח, Zoo 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 לנצח את בובי פליי 2 | BEat Bobby Flay 2, ערוץ האוכל 

עונה חדשה לשעשועון הקרבות הקולינרי. מדי פרק יתחרו זה בזה שני שפים מוכשרים על הזכות להשתתף בתחרות אוכל מול השף בובי פליי. על כל אחד יהיה ליצור מנה מנצחת בשילוב מרכיב סודי שבחר עבורם פליי. המנצח יזכה ללכת ראש בראש עם השף הנודע.

21:15 משפחת פוסטר | The Fosters, ערוץ Yes דרמה 

דרמה משפחתית המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר, שבראשה זוג לסביות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה. הסדרה נוצרה על ידי פיטר פייג' ("הכי גאים שיש") וברדלי ברדווג' המשמשים כמפיקים יחד עם ג'ניפר לופז וחברת ההפקה שלה. הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לנה אדמס (שרי סאום, "הקרב על הרייטינג", "בטיפול") ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו. סטף ולנה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים ג'סוס ומריאנה שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה – קאלי וג'וד שהוצאו לאחרונה מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לנה. הסדרה, אחת הסדרות הנצפות והאהובות ביותר בערוץ FreeForm (לשעבר ABC Family), זוכה לשבחים על ההצגה הכמעט אגבית של זוג לסביות רב גזעי, בסיטואציה של אימהות ועוד ההימצאות שלה בליבו של ערוץ מבית ABC / דיסני (שאף מפיקה את הסדרה). ציון איי.אם.די.בי.: 8/10, עגבניות רקובות: 88%/100%, מטה-קריטיק: 69/100 

22:00 סוף הסיור The End Of The Tour, ערוץ Yes3 

דרמה אודות אחד הסופרים האמריקנים המרתקים והטרגיים ביותר – דיוויד פוסטר וולאס. שנים לפני שוואלאס שם קץ לחייו, יצא כתב צעיר ממגזין הרולינג סטון ללוות את הסופר המוערך בסיור מכירות של ספרו האחרון. לאורך חמישה ימים נפרשת מערכת היחסים המורכבת בין שני הכותבים – זה שזכה להכרה וזה שכמה לה – על ההערכה ההדדית, הקנאה וההכרה במוגבלות ההצלחה והפרסום. שחקנים: ג'ייסון סיגל, ג'סי אייזנברג, ג'ואן קיוזאק. במאי: ג'יימס פונסולת'. ארה"ב, 2015. משחק חכם בעלילה לא קונבנציונלית, המציגה בהומור תובנות על החיים. ציון: 
 
22:00 ליל האימה | Fright Night, ערוץ Hot פאן 

קומדיית אימה. רימייק ללהיט מהאייטיז (שנקרא "מי מפחד מהשכן ממול"), על נער מתבגר וחובב סרטי אימה המנסה להתנער מחברו החנון ולהתחבר לנערים המגניבים, ובראשם אמי היפה. הכל משתנה כשחברו מנסה לשכנע אותו שהשכן החדש שלו – החתיך, השרמנטי וכובש הנשים – הוא בעצם… ערפד. לאחר שהחבר נעלם והוא צופה בשכן נועץ את שיניו בצווארה של הדייט שלו, הוא מבין שאכן יש לו עסק עם כוחות אפלים וגדולים ממנו, אך הבעיה שאיש אינו מאמין לדבריו. וכך הוא נאלץ לצאת להילחם לבדו בערפד הכריזמטי מהבית הסמוך. שחקנים: אנטון ילצ'ין, קולין פארל, דייויד טננט, טוני קולט, דייב פרנקו, אימוג'ן פוטס. בימוי: גרייג גילספי ("לארס והבחורה האמיתית"). ארה"ב, 2011. חיקוי סביר לסרט המקורי משנת 1985, אך מצליח בעיקר בזכות המשחק של פארל וטננט, כמו גם קטעי הומור ואימה ראויים. ציון: 

22:00 לואי ת'רו ופגועי המוח | Louis Theroux: A Different Brain, ערוץ 8 

XXXXX

לואי ת'רו מלווה את תהליך ההתאוששות של אנשים שסבלו מפגיעה מוחית טראומטית ומשוחח עם בני משפחותיהם המתמודדים עם הפגיעה של יקיריהם. החלק החשוב ביותר באנטומיה שלנו הוא גם החלק המסתורי ביותר: המוח. ת'רו מקבל גישה ליחידה לשיקום נפגעי ראש ובוחן את השפעת השיקום על המטופלים ובני משפחותיהם. הוא משוחח איתם, נכנס אל בתיהם ובודק מקרוב איך נראים חייו של אדם המתאושש מפגיעת ראש. BBC, 2016.

22:45 Zoo 2, ערוץ Yes אקשן 

מותחן האימה חוצה הארצות מבית CBS, המבוסס על הרומן רב המכר מאת ג'יימס פטרסון, חוזר בעונה חדשה. לפני שנים רבות, בעלי החיים שלטו בכדור הארץ. מה יקרה אם יחליטו להשתלט עליו בחזרה? ספוילר – גל תקיפות מסתורי של חיות טרף על בני אדם מתרחש במקביל ברחבי העולם. כאשר האיום מתגבר, והמוטציה עוברת לשלב השני שלה. ג'קסון אוז (ג'יימס וולק, "המטורפים") הזאולוג האמריקני שזיהה לראשונה את השינוי בהתנהגות בעלי החיים, יחד עם חבריו לצוות מדריך הספארי אברהם קנייתה, קלואי, סוכנת המודיעין הזר והוטרינר ד"ר מיטש מורגן, ממשיכים במאמציהם למצוא את ג'יימי ואת גור הנמרים שייתכן שהוא המפתח לתרופת הנגד למוטציה שהחיות עוברות. כשמסתבר שהדם של הנמר אינו מגיב בצורה לה ציפו, עליהם לנסות למצוא מרפאה אחרת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן