Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 21 באוגוסט, 2016

קזבלנקה, התוכנית, בלשי הרצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 קזבלנקה | Casablanca, ערוץ Yes3 

אחד הסרטים הגדולים והטובים בכל הזמנים. עשרות ציטוטים אלמותיים, שלל רגעים מרגשים, אינספור מחוות, שלושה פרסי אוסקר – כולל הסרט הטוב ביותר. סיפורם של אמריקני קשוח והאישה ששברה את לבו בפריז, ועתה צצה מכל המקומות דווקא במועדון שלו, ומבקשת ממנו לעזור לבעלה המבוקש על ידי הנאצים. שחקנים: המפרי בוגרט,אינגריד ברגמן, פיטר לורה. במאי: מייקל קורטיז. ארה"ב, 1942. יצירת מופת הוליוודית, תחת המימראה של אהבה אידיאלית ורומנטיקה טהורה. הסרט שימש כמקפצת הקריירה של בוגרט וברגמן. ציון: 

22:00 התכנית The Program, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 20 באפריל, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

23:00 בלשי הרצח | The Murder Detectives, ערוץ Yes דוקו  

זוכת פרס ה-BAFTA לשנת 2016. סדרה פורצת דרך עם גישה חסרת תקדים לעבודה המשטרתית של חקירת רצח באנגליה. סיפור אמיתי ודרמטי מנקודת מבט הן של חוקרי המשטרה, הן של הקורבן ומשפחתו והן של משפחות החשודים. במרץ 2014, בבריסטול, אנגליה, נדקר למוות ניקולאס רובינסון בן ה-19. במשך שנה וחצי עוקבים יוצרי הסדרה אחר התקדמות החקירה – ממה שנראה כמו מתקפה חסרת מניעים ברורים ועד לפסק דין במשפט. בימוי: דיוויד נאת'. אנגליה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן