Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (21.8.16)

תיק בית ספר וגליונות ליצירת סמלים ותגים לציוד הלימודים נבדקו השבוע. עוד קיבלו את חוות הדעת שלנו: דאודורנט לנשים, ג'ל ניקוי לעור רגיש וקרם להקלה על גרד ואדמומיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ClingSwift של שיווק בתנועה

חברה ישראלית אחראי תעל פיתוח מוצר חדשני זה. מדובר במארז של עשרה גיליונות בגודל A4, המתאימים למדפסת הביתית. על גיליונות אלו ניתן להדפיס סמלי של בית ספר, תג עם שם וכל דבר אחר שיכול לשמש את הילדים בגן ובבית הספר. הגיליונות עובדים בקלות עם המדפסת ואת התוצאה מדביקים בקלות על כל משטח. ההדבקה נעשית על ידי שמן טבעי המשולב בכל גיליון, ואחד היתרונות המובהקים שלו הוא העדר סימנים לאחר ההסרה שלו. בנוסף, אפשר להדביק אותו שוב ושוב על משטחים שונים. לאחר שרוכשים את המוצר, כדאי להתחבר לאתר של החברה שם נמצאים סמלים ואיורים שניתן להדפיס על הגיליונות.

89 שקלים ל-10 יחידות. להשיג בסטודיו של החברה וב-www.cling.co.il.

צילום: קלינג

Stick Bio Control  של Lady Speed

החברה השיקה דאודורנט חדש לנשים, שמנסה לעשות מה שאף דאודורנט לא עשה קודם לכן – לטפח את העור. כלומר, לא רק להגן מפני זיעה וריח לא נעים, אלא גם לשמור על העור מפני גירויים. זהו דאודורנט סטיק שאת הפעולה המוכרת שלו עושה היטב – הפחתה של הזיעה וריח לא נעים שנעלם כליל, ובמקומו יש ריח טוב של הדאודורנט, המחזיק לאורך שעות היום והערב (בחברה מבטיחים 48 שעות של עמידות. אנחנו ניסינו למשך יממה, והוא עמד במשימה). בכל הקשור לגירויים, לעור הרגיש שניסה את המוצר, הדאודורנט לא עזר באופן מלא – היתה הפחתה של התופעה אבל היא לא נעלמה לגמרי.

18.9-25 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

טרולי 2 ב-1 של מודן

החברה השיקה לקראת החזרה לבית הספר מגוון רחב של תיקים, בהם ליין של תיקים זה. מדובר בשדרוג של תיקי הטרולי המוכרים של החברה, הבא לידי ביטוי בכך שמערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי, כך שניתן לנתק אותה יחד עם התא, ולקבל שני תיקים קטנים יותר, אחד עם הטרולי והשני ללא. חשוב לדעת כי שני התיקים מגיעים עם כתפיות ומערכת אורתופדית מובנית, כך שהנשיאה שלהם על הגב היא נוחה יחסית. הוא מורכב מארבע תאים בגדלים שונים, שני תאים קטנים חיצוניים היכולים להתאים לבקבוק מים, אך הוא חסר תרמי, תא השומר על טמפרטורה, הקיים בתיקים אחרים. מערכת הטרולי יציבה וחזקה, ונוחה לשימוש על ידי ילד בגיל בית ספר. התיק מגיע, כמובן, במגוון צבעים וסגנונות.

369 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ מודן

בפנטן של Bayer

בין אם בגל לעקיצות ובין אם בגלל אסטמה של העור, אנו סובלים לא פעם מגירוי של העור, מגרד ומאדמומיות. קרם זה מנסה לטפל בתופעות השונות על ידי שימוש בחומרים המביאים להקלה, תוך הוספת לחות לעור. בתופעות קלות יחסית דוגמת עקיצות שונות ותגובות אלרגיות קלות, הקרם עשה פלאים והעלים את הסימפטומים מיד, כאשר תוספת הלחות שיפרה גם היא את מצבו של העור. במקרים מורכבים יותר, אלרגיה קשה ומקרה קשה של אסטמה של העור, הקרם השפיע חלקית.

49.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ללא מרשם רופא בבתי מרקחת, ברשתות הפארם ובקופות חולים.

צילום: יח"צ

Sublime Soft של L'ORÉAL PARIS

מוצר חדש בסדרת מוצרי הניקוי של החברה, והפעם כזה המיועד לעור יבש ורגיש. העדר הבישום והסבון בעור אכן הופך אותו למתאים לעור רגיש, שלא סבל בבדיקה שלנו מתגובה כלשהי למוצר. מעבר לכך, איכות הניקוי של הקרם היתה טובה – העור נותר נקי לאחר השימוש מלכלוך ומעודפי שומן. ביחס להסרת איפור, הוא מתמודד היטב עם איפור קל; אך איפור עמיד יותר דורש פעולה מסיבית יותר כדי להסיר אותו לגמרי.

60 שקלים ל-150 מ"ל לפני מבצעים. להשיג ברשתות הפארם, המזון ופרפומריות.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן