Skip to content

חסידי הרב אליעזר ברלנד התפרצו לקבר יוסף וחולצו תוך הפרות סדר

כמה עשרות חסידי ברסלב נכנסו לפנות בוקר על דעת עצמם לקבר המצוי בשטח A. המשטרה הפלסטינית נאלצה לחצוץ בין הפולשים להמון זועם ומשטרת ישראל וצה"ל הוזעקו לחלצם. 32 מהם עוכבו לחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 32 מחסידיו אליעזר ברלנד הכלוא בגין חשדות למעשים מגונים, הטרדות מיניות ואונס נשים, עוכבו הבוקר (שלישי) לחקירת משטרה לאחר שחולצו מתוך קבר יוסף בשכם אליו נכנסו במפתיע בקבוצה של 60 חסידים.

התפרצו לקבר יוסף באישון לילה (חדשות לפני כולם)
התפרצו לקבר יוסף באישון לילה (חדשות לפני כולם)

החסידים נכנסו בסמוך ל – 03:30 לפנות בוקר לקבר יוסף המצוי בשכם בשטח A  שבשליטת הרשות הפלסטינית. כניסתם נעשתה במפתיע על דעת עצמם וללא תאום עם משטרת ישראל, צה"ל וכוחות הביטחון הפלסטינים, גררה תגובות מצד ציבור פלסטיני זועם ובמקום התפתחו הפרות סדר וזריקת אבנים לעברם. המשטרה הפלסטינית הוזעקה למקום כדי לחצוץ בינן החסידים להמון הזועם. כוחות משטרה וצה"ל שהוקפצו למקום חילצו את קבוצת החסידים בשלום, תוך עימות עם פלסטינים.
בתקשורת החרדית נמסר לפנות בוקר כי "לאחר שהגיע לציון הקדוש (קבר יוסף), הם הותקפו על ידי המשטרה הפלסטינית באבנים. כרגע הצבא מעודכן וכל התלמידים פזורים בשכם בסכנת נפשות ממש ועימותים בכל שכם".
ממשטרת ישראל נמסר כי במהלך הלילה נכנסו לקבר יוסף כ60 ברסלבים ללא אישור ובמקום התפתחו הפרות סדר והחלו זריקות אבנים לעברם. כוחות צבא ומשטרה הוזעקו למקום לחלץ את הברסלבים ומתוכם עוכבו לחקירת משטרה שלושים ושתיים חסידים.  "אנו רואים את האירוע הלילה בחומרה רבה, כניסות לא מתואמות ולא תחת אבטחה מסוכנות גם לנכנסים וגם לכוחות הביטחון שנכנסים לחלץ", מדגישים במשטרה ומסבירים כי "כניסה לשטח A שלא ברשות הינה עבירה פלילית."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן