Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 26 באוגוסט, 2016

במעמקי הים הקסום, מפלצות בע"מ, קצב לרגליי, עשרת אלפים קדושים, לאהוב אותה, אנחנו החברים שלכם, חוקי הפשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:47 מועדון ווינXן3: במעמקי הים הקסום Winx Club 3: The Mystery Of The Abyss, ערוץ Yes5 

הסרט השלישי בסדרת הסרטים של מועדון ווינX, והפעם הכל רגוע ושקט בבית הספר לפיות, בו עובדות הפיות של מועדון ווינX. השלווה מופרת כשחבורת טריקס המרושעת מגיעה לאוקיינוס האינסופי, במטרה לכבוש את כס המלכות ולטעון לכתר. הפיות הקסומות שלנו צריכות להציל את המצב. דיבוב עברית: עדי זינו, מירב דמארי. במאי: איג'יניו סטראפי. איטליה, 2014.

17:00 מפלצות בע"מ | .Monsters Inc, ערוץ Yes5 

הסרט הראשון של אולפני פיקסאר שהיה מועמד לפרס האוסקר בסרט האנימציה הטוב ביותר, ושיר הנושא של הסרט זכה באוסקר. סאלי ומייק עובדים במפעל לייצור צרחות ילדים, הכוח המניע את עולם המפלצות. המפלצות מאמינות כי הילדים מסוכנים. כשילדה קטנה נודדת לעולמן, הן יוצאות מדעתן. במאי: פיט דוקטר. ארה"ב, 2001. סרט חכם, משעשע וחביב, ואחד מן הסממנים להקפצת איכות ההנפשה כיום. ציון: 

16:57 קצב לרגליי The Beat Beneath My Feet, ערוץ Yes2 

נער מתבגר מגלה כי השכן הסורר שלו הוא בעצם כוכב רוק אגדי שזייף את מותו לפני שמונה שנים כדי להתחמק מחוב עצום למס הכנסה. הנער מסכים שלא לחשוף את הסוד שלו בתנאי שהוא ילמד אותו את כל הסודות והטריקים כיצד להיות אגדת רוק קולית. שחקנים: לוק פרי, ניקולס גליצין, ליסה דילון. במאי: ג'ון ווילאמס. ארה"ב, 2014.

18:31 עשרת אלפים קדושים | Ten Thousand Saints, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 13 באוגוסט, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot פאן

21:30 לאהוב אותה | (Freeheld (2015, ערוץ Yes1 

דרמה מרגשת המבוססת על סיפור אמיתי בארה"ב של שנות ה-90. לורל היא בלשית מצטיינת וקשוחה שמסכנת את חייה מידי יום. היא מסתירה מחבריה למשטרה את נטיותיה המיניות. עולמה חרב עליה כאשר היא מגלה שהיא חולה בסרטן בשלב מתקדם. היא מבקשת מהמדינה לדאוג לכך שכספי הפנסיה שלה יועברו לחברתה לחיים לאחר מותה. כאשר היא נתקלת בסירוב מצד הרשויות המקומיות, היא נעזרת בחבריה למשטרה וברב יהודי אקטיביסט ויוצאת למאבק החשוב של חייה. שחקנים: ג'וליאן מור, אלן פייג', סטיב קארל, מייקל שאנון. במאי: פיטר סולט ("הלילה של ניק ונורה"). ארה"ב, 2015. לסרט כוונות טובות, אך הדמויות שטוחות כקרש חיתוך והעלילה נופלת בבורות עמוקים של קיטש. ציון: 

22:00 אנחנו החברים שלכם We Are Your Friends, ערוץ Yes2 

דרמת התבגרות מוזיקלית. די-ג'יי צעיר מנסה לפלס את הדרך לתהילה ולעושר בעיר המלאכים, ולמצוא את הטרק המושלם שיקפיץ את כל הקהל. אך עם ההצלחה מגיעים הפיתויים, התככים וחברויות שעומדות למבחן. שחקנים: זאק אפרון, ווס בנטלי, הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי. במאי: מקס ג'וזף. ארה"ב, 2015. דמויות יפות בסרט התבגרות עם עלילה צפויה, המונע בזכות המוזיקה ולא באמצעות תסריט. ציון: 

22:00 חוקי הפשע Black Mass, ערוץ Hot גולד 

דרמת פשע המבוססת על סיפור אמיתי: סיפורו של הגנגסטר ג'יימס ווייטי בולג'ר, אחיו של סנטור עולה ואחד הפושעים האלימים בהיסטוריה של העיר בוסטון, שהפך למודיע של הבולשת הפדרלית כדי להפיל ארגון מאפיה איטלקי, שפלש לטריטוריה שלו. שחקנים: ג'וני דפ, בנדיקט קמברבאץ', ג'ואל אדג'רטון, דקוטה ג'ונסון. במאי: סקוט קופר ("לב לא שפוי"). ארה"ב, 2015. חבורה של אנשים שמקריבים את חייהם עבור מניאק אלים, כנראה מתוך פחד או נאמנות, שאינם מצויינים בסרט. אבל זה לא מספיק – גם לא דמותו של ג'וני דפ. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן