Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 27 באוגוסט, 2016

מפלצת של מלון 2, דץ הבלץ, קרימזון פיק, אחותנו הקטנה, חוקי הפשע, סטריטדאנס: נבחרת הכוכבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 מפלצת של מלון 2 Hotel Transylvania 2, ערוץ Yes5 + בשעה 13:20 בערוץ Hot פאן 

המשך לסרט "מפלצת של מלון". הפעם דרקולה וחבריו מנסים להוציא מהנכד החדש, שנולד כחצי אדם וחצי ערפד, את המפלצת החבויה בו. העניינים מסתבכים כשאביו הנרגן והשמרן של דרקולה, מגיע לביקור. דיבוב לעברית: גרא סנדלר, לורן סביר, דב רייזר. דיבוב לאנגלית: אדם סנדלר, מל ברוקס, סלינה גומז. במאי: גנדי טרטקובסקי("מפלצת של מלון"). ארה"ב, 2015. הסרט אמנם קצת יותר טוב מהראשון, אך עדיין יש כאן 89 דקות של בדיחות צבעוניות וילדותיות סגנון אדם סנדלר. לא הטעם של כולם… ציון: 

11:00 דץ הבלץ, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

נועה בת ה-11 היא סקסופוניסטית מוכשרת. כבר שנה שלמה שהיא וחבריה ללהקת הברק, מתכוננים להופעת הבכורה שלהם במופע המרכזי של העיר נווה צליל. יומיים לפני המופע ההיסטורי הסקסופון היקר של נועה נעלם. דץ הבלץ יחד עם העוזרת שלו אלגרה יוצא למסע כדי ללכוד את הגנבים ולהחזיר את הסקסופון לנועה. שחקנים: משה דץ, חני נחמיאס ומיכל ינאי. ישראל, 2015.

22:00 קרימזון פיק | Crimson Peak, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 24 באוגוסט, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 חוקי הפשע | Black Mass, ערוץ Yes4 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 26 באוגוסט, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 סטריטדאנס: נבחרת הכוכבים | Streetdance: All Stars, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 26 בדצמבר, 2015, בשעה 16:50 בערוץ Hot פאן

22:00 אחותנו הקטנה | Umimachi Diary Our Little Sister, ערוץ Yes3 

שלוש אחיות חיות יחד בבית גדול בעיר יפה במרכז יפן. כשאביהן נפטר, אחרי שהיה נעדר מחייהן ב-15 השנים האחרונות, הן נוסעות לכפר להשתתף בלוויה ופוגשות את אחותן למחצה הביישנית, סוזו. אחרי שהאחיות מפתחות קשר מיוחד עם סוזו הן מזמינות אותה לחזור איתן לביתן ולחיות איתן. סוזו מסכימה בשמחה, וארבע האחיות מתחילות בחיים החדשים שלהן כמשפחה מלוכדת. דרמה עדינה ורגישה על חיי היום יום ביפן, ועל ארבע אחיות שמתמודדות עם החיים המקצועיים, האהבות, האכזבות והמתחים – יחד. שחקנים: אייסה הארוקה, נגאסאווה מאסמי, הירוסה סוזו. במאי: הירוקאזו קורדה ("סיפור משפחתי"). יפן, 2015. ממבט צר על משפחה קטנה ביפן, אפשר להתרגש וללמוד על מצב המשפחות בעולם כולו. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן