Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 29 באוגוסט, 2016

X פקטור בריטניה 13, לפקוח את העיניים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:15 X פקטור בריטניה 13 | 13 The X Factor UK, ערוץ Hot3 

העונה ה-13 של תחרות הכישרונות של חברת Fremantle ו-SycoTV המשודרת ברשת ITV הבריטית. צוות השופטים כולו – למעט יוצר התוכנית ואחת הדמויות המשפיעות בתעשיית הבידור, סיימון קאוול – התחלף, ויצטרפו המנטורים שרון אוסבורן, ניקול שרזינגר ולואיס וולש. גם המנחה דרמוט או'לירי, שהוחלף בעונה הקודמת על ידי אולי מארס וקרוליין פלאק, ישוב לתפקידו העונה.

22:00 לפקוח את העיניים | Open Your Eyes, ערוץ Yes דוקו 

זוג מבוגרים החיים בהרים הנידחים של נפאל יוצאים למסע בן שלושה ימים כדי להשיב לעצמם את הראייה שאיבדו. במשך עשרות שנים בהם חיו מאניסַארה ודוּרְגה מתחת לשמש היוקדת של הרי ההימלאיה, עיניהם קהו, וחשיכה עטפה אותם. נשואים 50 שנה, הם כבר לא החקלאים החרוצים שהיו פעם. הם נסמכים על בני משפחתם אפילו לצרכים הבסיסיים ביותר שלהם. אין מכוניות להסיע אותם ממקום למקום וחייהם הפכו סטאטיים. צוות של רופאי-עיניים נפאלי מוצא אותם ומאיץ בהם להגיע לקטמנדו בעבור הסיכוי לראות שוב. בהתחלה מאניסארה ודורגה סקפטיים מאד לגבי כל המהלך, אך לבסוף הם משתכנעים ויוצאים לבית החולים המרוחק מאד. האם בסופה של האודיסאה הזו יושב להם מאור עיניהם? בימוי: איירין טיילור ברודסקי. 48 דקות, ארה"ב, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן