Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 31 באוגוסט, 2016

טום ליטל ומערת הקסמים, תקראו לי אבא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 טום ליטל ומערת הקסמים | Meñique y el espejo mágico | Tom Little and the Magic Mirror, ערוץ Yes5 

החיים השלווים בממלכת קסמים רחוקה עומדים בפני סכנה, לאחר שמכשפה מרושעת מטילה כישוף הפוגע בממלכה. המלך מציע את ידה של בתו הנסיכה לגיבור שיציל אותם, וטום ליטל, המאוהב בסתר בנסיכה, לוקח על עצמו את האתגר כנגד כל הסיכויים. בעזרת כלים קסומים ושותפה מסתורית שפגש, הוא נלחם ברשע ומנסה להצליח היכן שכל השאר נכשלו. דיבוב עברית: דור סרוגו, לורן סביר, עמי מנדלמן. במאי: ארנסטו פדרון בלאנקו, ברונו לופז. קובה / ספרד, 2014.

22:50 תקראו לי אבא | Call Me Dad, ערוץ 8 

האם גבר אלים יכול להשתנות? עבור חלק מהאבות הנראים בסרט, אגרופם הם נשקם, עבור אחרים – אלו הם האיומים והקללות. כעת הגברים הללו מחפשים שינוי וחברו יחד במטרה לדבר, לשתף ולתמוך זה בזה כדי שיוכלו להיות אנשים טובים יותר. מייסד קבוצת התמיכה לאבות אלימים, דייב ניוג'נט, מאמין כי לנשים ולילדים יש את הזכות לחיות את חייהם ללא אלימות וכי לגברים האלימים יש את היכולת לשנות את התנהגותם, אם יש להם את הרצון ואת ההזדמנות. ניוג'נט קורא תיגר ודורש מהגברים לקחת בעלות על ההתנהגויות התוקפניות והאלימות שלהם ואף מראה להם כי הם יכולים לעשות בחירות שונות ובכך לעצור את מעגל האלימות. אוסטרליה, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן