Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 01 בספטמבר, 2016

שכונה 2, דרגון בול סופר, נערי ליווי, אגדת האחים קריי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:40 שכונה 2, ערוץ ניקלודיאון (לצופי הוט) 

סדרת הקאלט לבני הנוער מבית היוצר של גיורא חמיצר, חוזרת בעונה חדשה. לאחר התקופה הסוערת שחלפה על תושבי השכונה הגיעו סוף סוף הימים הטובים. משפחת בן דוד סוף סוף נקיה מחובות ופנויה להמשיך בחייה מגייסת את הבת הבכורה ונערכת לשינויים לטובה בחייה. טדי שיינפלד יושב לבטח בכלא ומותיר אחריו את סוזי, אגם ונמרוד, צנועים וחביבים מכפי שהיו אי פעם כשהם נאלצים להתמודד עם קשיי המציאות היומיומית. פרשת המטה מאחורינו ואפשר סוף סוף לחזור לענייני היום יום המרתקים, התאהבויות, בית ספר וכדורגל.

16:30 דרגון בול סופר Dragon Ballz Super, ערוץ ניקלודיאון 

סדרת האנימה של היוצר היפני, אקירה טוריאמה, הפכה לאחת מסדרות האנימציה הפופולריות ביותר בעולם. סדרת הספרים של הסדרה מכרה מעל ל-230 מיליון עותקים ברחבי העולם ושימשה בסיס למשחקי מחשב מצליחים, מתקני שעשועים, מוצרי איסוף למעריצים ועוד. המשך לקודמתה – "דרגון בול Z", ובה מנסה הלוחם סאן גוקו להשתקע בחווה שלו לאחר שהביס את יריבו המר מאג'ין. לרוע מזלו מגיחה במהרה סכנה חדשה באופק, בדמותו של בארוס, אל ההרס הנחשב לישות המאיימת ביותר ביקום כולו.

22:00 נערי ליווי | Escort Boys, ערוץ Yes דוקו 

הבמאית שרה לבאס יוצאת לפגוש גברים שמוכרים את הקסם שלהם: סטרייטים, הומואים או ביסקסואלים – כולם גובים כסף עבור שירותיהם. אם מצורך ואם מבחירה, הם מציעים שירותי תמיכה – מיניים או אחרים – ללקוחות (נשים וגברים). חלקם שלמים עם בחירתם, בעוד שאחרים מתביישים בה ומסתירים אותה מקרוביהם. בעבר הם כונו ג'יגולו, היום הם מעדיפים שיכנו אותם נערי ליווי. לבאס מכניסה אותנו לעולמם של דייויד, ג'יי, אמריק ופרינס – ארבעה נערי ליווי שונים בתכלית עם עיסוק משותף. 48 דקות, צרפת, 2016.

22:00 אגדת האחים קריי Legend, ערוץ Hot גולד 

עיבוד קולנועי לספר The Twin Profession of Violence: The Rise and Fall of the Kray מאת ג'ון פירסון. סרט פשע המבוסס על סיפור אמיתי ומתרחש בלונדון בשנות ה-60. סיפורם של שני גנגסטרים תאומים זהים וידועים לשמצה, רג'י קריי ורוני קריי, ואימפריית הפשע המאורגן שלהם. באותם ימים עסקיהם הלא-חוקיים הם אלו שמניעים את לונדון וככל שאחיזתם גדלה, כך גם מאבקי הכוחות מחריפים ביניהם. המציאות עומדת להשתנות כשאישה אחת עומדת להבקיע את החומה המאוחדת שבנו. שחקנים: טום הארדי (בתפקיד כפול). במאי: בריאן הלגלנד (תסריטאי "סודות אל.איי." ו-"מיסטיק ריבר"). בריטניה, 2015. סרט עם הרבה פוטנציאל, בייחוד כשהארדי בתפקיד הראשי. עם זאת, התסריט לא מתוחכם יתר על המידה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן