Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 02 בספטמבר, 2016

תזיזו ת'רגליים, היזהר ממה שאתה מבקש, רוק בקסבה - באפגניסטן, הצורך במהירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 תזיזו ת'רגליים | Happy Feet, ערוץ Yes5 

בעולמם של פינגוויני הקיסר נוהגים הזכרים לחזר אחרי בנות זוגן באמצעות שירה. אל עולם זה נולד מאמבלס, אך הצרה היא שהוא פשוט אינו יודע לשיר. במאי: ג'ורג' מילר. ארה"ב, 2006. הסרט יפה ויזואלית (יחסית לתקופה בה נוצר), סיפור משעשע ופסקול משובח. ציון: 

22:00 היזהר ממה שאתה מבקש | Careful What You Wish For, ערוץ Yes1 

מותחן. במהלך חופשת הקיץ, נער צעיר נקלע לרומן עם שכנתו הנשואה והלוהטת. הוא אינו יודע שמה שנראה בתחילה כרומן מבטיח, יגרור אותו לעולם אפל ומסוכן של תככים, מזימות ושקרים. שחקנים: ניק ג'ונאס, איזבל לוקאס ("רובוטריקים 2: הנקמה"), דרמוט מלרוני ("בדייט שלי לחתונה"). במאית: אליזבת אלן ("רמונה וביזוס"). ארה"ב, 2015. הפקה זולה וגרועה במיוחד בניסיון לחקות את הסרט "חיזור גורלי". ציון: 

22:00 הצורך במהירות | Need for Speed, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 27 בפברואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 רוק בקסבה – באפגניסטן | Rock The Kasbah, ערוץ Yes2 

סוכן מוזיקאים במשבר נוסע לאפגניסטן מלווה בעוזרת האישית שלו שהיא גם זמרת מתחילה. כשהעוזרת נעלמת ואיתה הארנק והדרכון שלו, הוא מסרב להרים ידיים ויוצא למסע ברחבי אפגניסטן במטרה לגלות מה קרה ולשקם את הקריירה שלו. שחקנים: ביל מארי, ברוס וויליס, זואי דשנל, קייט הדסון. במאי: בארי לוינסון ("בוקר טוב ויאטנם"). ארה"ב, 2015. הסרט נכשל בקופות ונקטל על ידי מבקרים. שוב לראות את ביל מארי מגלם לוזר בלתי נלאה? ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן