Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 03 בספטמבר, 2016

התחלה חדשה, אני נפוליטני, הרפתקאותיו המופלאות של טי.אס. ספיווט, מאדאם בובארי, אגדת האחים קריי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:20 התחלה חדשה | Begin Again, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 11 ביולי, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

16:18 אני נפוליטני Song'e Napule | Song of Napoli, ערוץ Yes3 

קומדיית אקשן איטלקית שמשלבת בין מוזיקה למאפיה. פאקו הוא פסנתרן קלאסי מוכשר, אך מובטל. בלחץ אמו הוא מתגייס למשטרה. הוא לא ממש מסתדר עם כל הלחימה בפשע, אך כשעולה רעיון להסתנן ללהקה שתופיע בחתונתו של מאפיונר מבוקש, פאקו והכישרון המוזיקלי שלו מגויסים למשימה. עתה עליו גם ללמוד לנגן מוזיקת פופ ממנה הוא סולד, וגם לעצור רוצח מבוקש, דבר המפחיד אותו כמעט באותה מידה. שחקנים: אלסנדרו רויה. במאים: אנטוניו מאנטי ומרקו מאנטי. איטליה, 2013.

17:00 הרפתקאותיו המופלאות של טי.אס. ספיווט | The Young And Prodigious T.S. Spivet, ערוץ Yes5 

עיבוד צבעוני ומסוגנן לספרו המקסים של ריף לרסן אודות הרפתקאותיו של הילד, טי.אס. ספיווט, ממציא גאון שחי עם משפחתו בחווה באמצע שומקום. יום אחד הוא מתבשר שזכה בפרס יוקרתי ומשם מתחיל מסעו לוושינגטון, מסע אותו הוא עומד לעשות לבדו. שחקנים: ג'ודי דייויס, הלנה בונהם קרטר. במאי: ז'אן פייר ז'נה ("אמלי", "דליקטסן"). צרפת, 2013. הסיפור היפה מעובד באופן ויזואלי ומקסים למציאות הקולנועית, תוך פאתוס, אך לא הרבה מעבר לכך. ציון: 

20:00 מאדאם בובארי | Madame Bovary, ערוץ Hot דרמה 

עיבוד ציורי חדש לרומן הנודע מאת גוסטב פלובר. דרמה רומנטית קלאסית שהגיבורה הראשית שלה היא אמה בובארי, אישה שמרגישה כלואה בחייה המשמימים בכפר ומבקשת להיחלץ מגורלה העגום. היא נישאת איפוא לרופא עשיר, אך במהרה משתעממת ממנו ומחיי החברה הדלים בעיירה הכפרית שהזוג עוקר אליה. אמה מתלהבת מצעיר כריזמטי שגר בשכנות אליהם. זהו לאון, שאינו ער באמת למצוקתה. מאדאם בובארי יוזמת עוד רומן סודי עם אציל מקומי ומקווה שקשריה איתו יקדמו את מעמדה, אולם חובות משפחתה גדלים, הגברים שבחייה מפנים לה עורף ומצבה הנפשי מתדרדר. שחקנים: עזרא מילר, מיה וסיקובסקה, הנרי לויד-יוז, אוליבייה גורמה, פול ג'יאמטי,רייס איפנס. בימוי: סופי בארת'. ארה"ב, 2014. לאורך השנים נעשו מספר גדול של גרסאות קולנועיות לספר, וכמעט כולן כשלו. גם סרט זה רחוק מלהעביר את אווירת הספר. ציון: 

22:00 אגדת האחים קריי Legend, ערוץ Yes4 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 01 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 עולם המבוגרים | Adult World, ערוץ לייפטיים 

קומדיה. איימי היא בוגרת מכללה נאיבית שחלומה הוא להיות משוררת מצליחה. איימי צריכה ללמוד להתמודד לבד לראשונה עם עולם המבוגרים המאיים ונאלצת להתחיל לעבוד בחנות סקס בזמן שהיא מנסה לשכנע משורר גלמוד שהיא מעריצה שיהפוך למנטור שלה. בימוי: סקוט קופי. שחקנים: אמה רוברטס, ג'ון קיוזאק. ארה"ב, 2013. הסרט משתדל להיות מצחיק – אך לא מצליח, וגם רוברטס לא נותנת את מה שיש לה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן