Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 04 בספטמבר, 2016

גרעינים 2, פוקימון הסדרה: XY, דרכים צדדיות, עיר ב-48 שעות, קנדה באקסטרים, לן ואיינסלי טועמים עולם, קדמת עדן, הצחוק האחרון, שלוש עשרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 גרעינים 2, ערוץ הילדים 

חברי הדרמה הקומית לילדים חוזרים לעונה שנייה. העונה תגולל את המשך עלילותיהם של חברי הגרעין, רפאלה, איה, נמרוד ונדיר לפני גיוסם לצבא, במתנ"ס של העיירה שכוחת האל, קריית כדים. החבורה מעבירה חוגים ופעילויות לילדי העיירה, לצד האיום ההולך ומתמשך של שיקלובר, מנהל המתנ"ס, במזימתו הזדונית להריסת המתנ"ס והפיכתו לפנטהאוז יוקרתי.

16:40 פוקימון הסדרה: Pokémon the Series: XY | XY, ערוץ הילדים 

פוקימון חוזרת בעונה חדשה. מסעו של אש קטצ'אם ממשיך כשהוא מגיע למחוז קאלוס: מחוז מלא ביופי ובפוקימונים חדשים שעוד לא נראו. כשהוא מקווה להיכנס לליגת קאלוס, אש מוכן להילחם ולתפוס כמה שיותר פוקימונים חדשים. אבל קודם הוא יצטרך להתמודד מול מנהיגי המכון החזקים של המחוז הזה ולגלות כמה חידושים מרגשים על התפתחות פוקימונים. כשחבריו החדשים: סרינה, קלמונט ובוני לצידו, יהיו גם הרבה אנשים ופוקימונים מוכרים בדרכם, בזמן שאש יעבוד כדי להגשים את חלומו להפוך למאסטר פוקימון.

18:00 דרכים צדדיות Road Less Traveled, ערוץ הטיולים 

ההרפתקן ג'ונת'ן לג מקיף את העולם בחיפוש אחר חוויות אקזוטיות וייחודיות. מאנטרקטיקה להרי ההימליה, ממולדובה לקטקומבות בפריז, הסדרה תחשוף בפנינו את הנופים והמראות הממתינים בשולי שבילי עפר מאובקים, הרחק מהמון התיירים הסואן, בפינות הנסתרות מן העין ובדרכים הצדדיות של העולם. במהלך העונה הראשונה יטייל ג'ונת'ן בהודו: הוא יבקר בכלכותה, בה יתאבק עם מקומיים ויעבוד כנהג ריקשה, יחטוף מכות מתלמידות בית ספר בדלהי, יטעם תה עם אופיום בראג'סטאן ויפגוש גורואים בגואה.

16:00 עיר ב-48 שעות | …Travel Man: 48 Hours in, ערוץ הטיולים 

השחקן והבמאי הבריטי, ריצ'רד איאודה ("הכפיל"), יוצא לחופשות בזק של 48 שעות ברחבי העולם. מדי פרק יתלווה אליו סלב אחר והשניים ינסו לנצל את המרב משהותם ביעד הנבחר.

18:30 קנדה באקסטרים | Extreme Frontiers: Canada, ערוץ הטיולים 

צ'רלי בורמן – הרפתקן, חובב אופנועים ומחבר רבי מכר – יוצא למסע על אופנוע ברחבי קנדה. דרכו תוביל אותו מחוף האוקיינוס האטלנטי עד לחוף האוקיינוס השקט, דרך מגוון מחוזות ואזורים, בצפון ובדרום המדינה. בדרך הוא יתוודע לעבר ולהווה של המדינה, ייפגש עם טיפוסים שונים ויתנסה במגוון הרפתקאות וחוויות, כגון טיפוס הרים, חיפוש קרחונים, רכיבה ביערות ועוד.

21:30 לן ואיינסלי טועמים עולם | Len and Ainsley's Big Food Adventure, ערוץ האוכל 

השף איינסלי הריוט ("איינסלי – מהיר וטעים") חובר ללן גודמן, רקדן סלונים מקצועי, למסע בעקבות המטבחים הבינלאומיים שיש לבריטניה להציע: במנצ'סטר יטעמו השניים מהמטבחים הסינים והמקסיקנים, בברסיטול יחוו את המטבחים הג'מייקנים והספרדים, בלונדון יתנסו במטבחים הים התיכוני והפרואני ועוד.

22:00 קדמת עדן East Of Eden, ערוץ Yes3 

ג'יימס דין הפך לכוכב ולשם החם ביותר בעולם הקולנוע בזכות הדרך הטוטאלית בה גילם בן אוהב שאינו מצליח לזכות באישורו של אביו, בעיבוד של איליה קאזאן לספרו שלג'ון סטיינבק. הסרט היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר, כולל לדין עצמו, זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בגלובוס הזהב ובפרס הסרט הדרמטי הטוב ביותר בפסטיבל קאן. דין לא זכה ליהנות מהתהילה, כחצי שנה לאחר יציאת הסרט הוא נהרג בתאונה והפך לאגדה. שחקנים נוספים: ריימונד מאסי, ג'ולי האריס. ארה"ב, 1955. הסרט בנוי כולו על איכות המשחק של דין, כמו גם על צילום מרתק של דרמה תקופתית מסקרנת. ציון: 

22:00 הצחוק האחרון The Last Laugh, ערוץ Yes דוקו 

האם כבר מותר לצחוק על השואה? הסרט מעלה לדיון נושאים יהודיים שלצחוק עליהם נחשב טאבו ונכנס עמוק לתרבות הפופ כדי לשרטט את המותר והאסור בקרב אנשי הקומדיה היהודיים (וגם בקרב הלא-יהודיים). הבמאית פרנה פרלסטין משלבת קטעים מסרטים, הופעות סטנד-אפ וראיונות עם קומיקאים יהודיים ולא יהודיים מובילים (בהם מל ברוקס, שרה סילברמן, ג'ואן ריברס, לואי סי.קיי., רוב ריינר, כריס רוק, אברהם פוקסמן, שלום אוסלנדר ואפילו אתגר קרת). כל זאת במקביל לראיון עם רֶנֶה פיירסטון, ניצולת אושוויץ, שמשמשת כסוג של סיסמוגרף – ונשאלת האם הבדיחות האלה מצחיקות אותה. עם עושר החומרים, פרלסטין חוקרת האם יש קונצנזוס לגבי ההומור הזה ומזמינה את הצופים לחשוב, לצחוק ולזכור. 88 דקות, ארה"ב , 2016. סרט משעשע ומלא הומור, המשתדל לשמור על אובייקטיביות גם בקטעי הטאבו. ציון: 

22:00 שלוש עשרה | Thirteen, ערוץ Yes Oh

דרמה פסיכולוגית בחמישה חלקים העוקבת אחר סיפורה של אייבי מוקסאם (ג'ודי קומר, "ד"ר פוסטר") בת ה- 26 הלומדת לחיות את חייה מחדש לאחר שנחטפה בעודה בת 13 והייתה כלואה 13 שנה במרתף על ידי פסיכופת. כאשר אייבי מצליחה להימלט מהמרתף שהיה הכלא שלה ב-13 שנים האחרונות, היא חוזרת הביתה ומתחילה לאסוף את פיסות החיים שלה, אבל מגלה שהכל רעוע ויכול להתפרק מחדש, שהעולם שהכירה השתנה לחלוטין והמציאות אינה יכולה לשחזר את הזיכרונות שלה מילדותה. ציון איי.אם.די.בי.: 7.5/10, עגבניות רקובות: 93%/100%, מטה-קריטיק: 73/100


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן