Skip to content

האם תוכלו לטייל בעולם במחירים שפויים ובטיסות זולות?

יש כמה דרכים שיכולות להפוך את הנסיעה שלכם לנוחה יותר, מבלי שתצטרכו להתפשר על טיול שלא בדיוק רציתם. אל דאגה, אתם יכולים לצאת לטיול החלומות שלכם ועדיין לשמור על מסגרת התקציב, הרי מה שווה טיול שלכם בעולם אם אתם גומרים את התקציב הכספי בפחות מחודש. חשיבות העונתיות נראה שההימנעות מנסיעה בעונות שנחשבות כשיא התיירות היא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש כמה דרכים שיכולות להפוך את הנסיעה שלכם לנוחה יותר, מבלי שתצטרכו להתפשר על טיול שלא בדיוק רציתם. אל דאגה, אתם יכולים לצאת לטיול החלומות שלכם ועדיין לשמור על מסגרת התקציב, הרי מה שווה טיול שלכם בעולם אם אתם גומרים את התקציב הכספי בפחות מחודש.

חשיבות העונתיות

נראה שההימנעות מנסיעה בעונות שנחשבות כשיא התיירות היא הדבר הכי קשה כשמתכננים טיול ארוך, אבל זהו אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר. נכון, אתם רוצים לנסוע כשאתם רוצים לנסוע. אבל נסיעה ליעד מסוים בתקופות העמוסות ביותר, עלולה להעלות את מחירה של טיסה אחת ב-30% או יותר.

אז מה נחשב כשיא העונה ברחבי העולם, תקופה שבה קשה להשיג טיסות זולות?

–          שיא העונה: יוני, יולי ואוגוסט. 15 בדצמבר עד 10 בינואר.

–          עונה חלשה: 10 בינואר עד 31 במרץ.

–          מה שביניהן: כל שאר החודשים.

אם אתם רוצים לנסוע לטייל בחצי הכדור הצפוני, למשל ביער השחור או בפיורדים בנורבגיה, קחו בחשבון את הנתונים הבאים:

עונת הקיץ בין יוני לאוגוסט. תקופה שבה התלמידים יוצאים לחופשה מבתי הספר, העובדים יוצאים לחופשה השנתית ורבים מהם מבזבזים המון זמן בנסיעות.

סוף דצמבר עד תחילת ינואר – שיא העונה בגלל חג המולד וראש השנה האזרחית. זו תקופה שבה אנשים רבים ברחבי העולם נוסעים לבקר חברים ובני משפחה.

גורם העונתיות רלוונטי במיוחד לנסיעות אל או מיעדים עמוסים כמו אירופה, אסיה ודרום האוקיינוס השקט.

הגבלת מספר היעדים

העולם הוא מקום גדול, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לנסות לראות הכול בבת אחת. הנה כמה נימוקים לכך:

מחירי כרטיסים "מסביב לעולם" מבוססים בדרך כלל על המיילים שתעברו, מה שאומר שככול שתבקרו ביותר ערים, כך כרטיס הטיסה שלכם יעלה יותר, במיוחד אם אתם עומדים לחצות אוקיינוסים. אם תגבילו את מספר היעדים שבהם תבקרו במהלך הטיול, תוכלו לחסוך כסף על כרטיסי הטיסה, שלא לדבר על כך שיעמוד לרשותכם יותר זמן איכות במקומות שכן תבקרו בהם, אך עדיין תוכלו לבקר במספר רב של יעדים באמצעות נסיעות דרך היבשה, מה שמביא אותנו לסעיף הבא.

נסיעות דרך היבשה

נניח שטסתם לארצות הברית ואתם רוצים לטייל גם בניו יורק וגם בוושינגטון הבירה. אולי עדיף לנסוע בין שתי הערים ברכב או בתחבורה ציבורית. נסיעה שכזו מאפשרת לכם כמה דברים: הצצה אל מעבר לאזור הקוסמופוליטי הנוצץ של המדינה, תצפית ישירה על האזור הכפרי היפהפה ומחיר סופי זול יותר עבור הטיול שלכם. בדקו מה יותר זול, וסעו בדרך היבשה בכול מקום שאתם יכולים, אם זה יעלה לכם פחות. זה לא כל כך קשה, מסוכן או מבלבל כפי שאתם אולי חושבים.

תהיו מוכנים לקונקשן

כולם אוהבים את הנוחות של טיסה מנקודה א' ל-ב'. אבל בדיוק מסיבה זו, טיסות ישירות יכולות להיות יקרות יותר. לא כל טיסה ישירה היא טיול שהצלחתו ודאית, אבל אם אתם פתוחים לקונקטינג, כמעט תמיד תוכלו לחסוך כסף על הכרטיס שלכם. למשל, תוכלו לרכוש טיסות זולות כמו הטיסה לברצלונה דרך איסטנבול שמוצעת לחופשת סוכות הקרובה במחיר של 390 דולר בלבד.

לשמור על הכלל המשווני

חלק מהיעדים הכי מפתים בעולם נמצאים בצד השני של קו המשווה (מהבית) אבל טיסות ארוכות הן מהיקרות ביותר שהשוק מציע. בעצם, בכול פעם שאתם חוצים את קו המשווה אתם נדרשים להוסיף לפחות אלף דולרים לנסיעה שלכם. קשה למצוא טיסות זולות לכל יעד שנמצא מהצד השני של קו המשווה אז עדיף להתמקד באזור אחד של העולם ולקבל ממנו את המרב. לכן, צמצמו את מספר הטיסות הארוכות במסלול הטיול שלכם ותוכלו להוציא עוד כסף על כיף וחוויות אחרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן