Skip to content

"הלבנטה" ה-SUV הראשון של מזראטי בישראל. המחיר החל מ 610 אלף ₪.

מזראטי מתכוונת להגדיל את נוכחותה בישראל וחושפת מחירון חדש ותחרותי יותר. מחירה ההתחלתי של הלבנטה יעמוד על 610,000 ₪ והמחיר החדש של הגיבלי יחל ב- 575,000 ₪ .
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הלבנטה,רכב הפנאי החדש של מזארטי החל מ 610 אלף ש"ח (צילום: דן בר-דוב)

חברת אוטו איטליה, יבואנית מזראטי בישראל, השיקה היום (4/9) באולם התצוגה של מזראטי ופרארי בתל אביב, את המזראטי לבנטה, רכב הפנאי שטח הראשון של מזראטי. בנוסף ללבנטה, נחשפו חידושים ועדכונים לשאר דגמי מזראטי וכן מחירים חדשים על מנת להגדיל את נוכחותה של מזראטי בישראל, בתמיכה מלאה של היצרן האיטלקי.

המזראטי לבנטה מגיעה עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר עם צמד מגדשי טורבו המספק 350 כ"ס או 430 כ"ס או עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר טורבו-דיזל המספק 275 כ"ס. כל המנועים ישולבו עם הנעה כפולה חכמה "Q4" – המסוגלת לשלוח מומנט בין הסרנים באופן מידי לפי הצורך, דיפרנציאל מוגבל החלקה, תיבה אוטומטית 8 הילוכים, מתלי אוויר כסטנדרט ומפרט עשיר של תוספות.

הלבנטה S  בעלת 430 כ"ס מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ובעלת מהירות מרבית של 264 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת: 10.9 ליטר/100 ק"מ. פליטת CO2: 253 גרם לק"מ.

הלבנטה (350 כ"ס) מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב- 6.0 שניות ובעלת מהירות מרבית של 251 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת: 10.7 ליטר/100 ק"מ. פליטת CO2: 249 גרם לק"מ.

הלבנטה דיזל (275 כ"ס) מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות עד למהירות מרבית של 230 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת: 7.2 ליטר/100 ק"מ. פליטת CO2: 189 גרם לק"מ.

גם SUV גם מזארטי (צילום: דן בר-דוב)
המזראטי לבנטה מגיעה עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר עם צמד מגדשי טורבו (צילום: דן בר-דוב)

מערכת המולטימדיה בלבנטה היא גרסה חדשה של מערכת המגע של מזראטי – MTC Maserati Touch Control Plus- אשר תוכננה מחדש על מנת להציע יותר שימושיות ונוחות: מסך המגע בגודל 8.4 אינץ' הינו ברזולוציה גבוהה יותר, תומך ב-Multi Touch וניתן לשליטה, בנוסף כמובן לאופציה במגע, על ידי חוגה חדשה לחלוטין במרכז התעלה, ליד ידית ההילוכים. כמו כן, מערכת המולטימדיה החדשה כוללת Apple CarPlay ו- Android Auto כסטנדרט (למכשירים תומכים). בכל רמות הגימור של הלבנטה הותקן מערך חדש ורחב של עזרים לנהג ומערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית Stop & Go, מערכת התראה על אי שמירת מרחק, מערכת בלימה  אוטונומית חלקית והתראה על סטייה מנתיב.  חידושים נוספים כוללים מערכת התראה על רכבים בשטח המת (Blind Spot Alert), דלת תא מטען חשמלית ומערך מצלמות היקפיות אופציונאלי.

הלבנטה מוצע בשלוש רמות גימור – לבנטה, לבנטה Lusso ולבנטה GranSport.(צילום: דן בר-דוב)

הלבנטה יוצע בישראל בשלוש רמות גימור – לבנטה, לבנטה Lusso ולבנטה GranSport. ברמת הגימור ההתחלתית הלבנטה מאובזר כסטנדרט במתלי אוויר, חישוקי "19, מושבי עור חשמליים עם זיכרונות לנהג, גג פנורמי, מסילות גג, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן לפתיחה באמצעות הרגל ומערכות בטיחות מתקדמות כדוגמת התראה על אי שמירת מרחק, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב והתראה על רכבים בשטחים המתים. הלבנטה Lusso כולל חישוקי "20 עם קליפרים לבלמים בצבע לבחירה, מנופי החלפת הילוכים מאלומיניום, דוושות ספורטיביות, חבילת עור מורחבת בתא הנוסעים וכן עיצוב חיצוני בולט יותר. הלבנטה GranSport יכלול עיצוב חיצוני ספורטיבי עם ספוילר, חישוקי "21, מושבי ספורט חשמליים, ספי דלת מוארים, הגה בעיצוב ספורטיבי, מערך מצלמות חניה 360 מעלות ומערכת שמע משודרגת מבית Harman Kardon עם 14 רמקולים ו-900 וואט.    המזראטי לבנטה מיוצרת בחלק חדש ומודרני שהותאם במיוחד במפעל מיראפיורי (Mirafiori) בטורינו. הרכבים הראשונים כבר נמצאים בישראל והמסירה ללקוחות שהזמינו את הרכב תתבצע בימים הקרובים.

הלבנטה מצוידת במערכת מולטימדיה מתקדמת ביותר (צילום: דן בר-דוב)

דני איטליאנו, מנכ"ל פרארי מזראטי בישראל ציין: "מדובר על עידן חדש למותג מזראטי בישראל, אנו נכנסים לראשונה לסגמנט ה-SUV  שמהווה נתח גדול בשוק רכבי היוקרה ונמצא במגמת גידול בשנים האחרונות. במקביל להשקת הלבנטה ובגיבוי היצרן אנו משיקים רמות גימור מאובזרות יותר ומחירים חדשים ומתכוונים להגדיל את כמות המכירות בהמשך לאסטרטגית היצרן שהציב יעד עולמי של 100,000 רכבים לשנת 2017. מאז הצגת הלבנטה בתערוכת הרכב בז'נבה, אנו עדים להתעניינות שיא מצד לקוחות רבים. עד כה מכרנו את כל המלאי שהוקצה לנו ואת השנה הנוכחית נסיים עם שיא מכירות של מזראטי בישראל. אני מאמין כי בשנת 2017 נכפיל את כמות המכירות".

דלת תא מטען חשמלית (צילום: דן בר-דוב)

גרסת הגיבלי שודרגה, וכעת מצוידת במנוע הלבנטה בגרסה הבסיסית עם 350 כ"ס (שיפור של 20 כ"ס). תוספת כוח זו משפרת את התאוצה ל-100 קמ"ש ב-0.1 שניות, ל- 5.5 שניות וכן המהירות המרבית עלתה ל-267 קמ"ש. מנוע הדיזל וגרסת ה-S  נשארו ללא שינוי (275 ו- 410 כ"ס בהתאמה). הגיבלי המעודכנת תוצע בשלוש רמות גימור- גיבלי, גיבלי GranSport וגיבלי  Lusso במחיר של החל מ 575 אלף שקלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן