Skip to content

יום שני 05 ספטמבר 2016 (בוקר)

תחזית מזג האוויר היום (שני) יהיה מעונן חלקית עד בהיר. עם עלייה קלה בטמפרטורות. הטמפרטורות החזויות להיום ולהלילה: קריית שמונה 22-34, קצרין 19-30, צפת 18-28, טבריה 24-35, נצרת 19-29, חיפה 24-30, תל אביב 24-30, ירושלים 18-28, אשקלון 24-30,  עין גדי 28-37, באר שבע 21-33, ערד 17-30, מצפה רמון 19-30, אילת 27-37. מחר, יום שלישי, יהיה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחזית מזג האוויר
היום (שני) יהיה מעונן חלקית עד בהיר. עם עלייה קלה בטמפרטורות.

הטמפרטורות החזויות להיום ולהלילה: קריית שמונה 22-34, קצרין 19-30, צפת 18-28, טבריה 24-35, נצרת 19-29, חיפה 24-30, תל אביב 24-30, ירושלים 18-28, אשקלון 24-30,  עין גדי 28-37, באר שבע 21-33, ערד 17-30, מצפה רמון 19-30, אילת 27-37.

מחר, יום שלישי, יהיה מעונן חלקית עם ירידה קלה בטמפרטורות, וייתכן טפטוף מקומי קל בצפון הארץ.

ביום רביעי, יהיה מעונן חלקית עד בהיר, עם עלייה קלה בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה.

ביום חמישי, יהיה מעונן חלקית עד בהיר, עם עלייה קלה בטמפרטורות בהרים ובצפון הנגב, וירידה קלה בחוף.

פוליטי

היועץ המשפטי לממשלה מגבש עמדה לפיה לנתניהו לא היתה כל סמות להורות על הפסקת העבודות ברכבת ישראל * נתניהו מבקש כעת להעביר את הסמכויות לכך מידי שר העבודה והרווחה על מנת שיוכל למנוע משבר עם החרדים

נתניהו במסר חריף לשר כ"ץ: "פתור את המשבר – או שתישא בתוצאות"

יו"ר הקואליציה: "אם שר התחבורה יורה על הפסקת עבודות הרכבת בשבת, ויחזיר את הסטטוס קוו שהיה נהוג פה שנים, הסיפור יירגע". (כלכליסט)

רה"מ ינסה לבטל את עבודות התשתית גם בסוף השבוע הקרוב, אך בלשכת היועמ"ש מתגבשת עמדה לפיה אין בסמכותו לעשות כן (חדשות10) * כזכור היועץ המשפטי הנוכחי הוא אביחי מנדלביט חובש כיפה

לפיד לחדשות 10: "עשו סיבוב על כולנו, גם על החרדים"

דוברו של הרצוג עבר לדברר את סתיו שפיר, שתקפה אותו על מגעיו עם רה"מ (מעריב)

מדיני

אבו-מאזן הודף בתקיפות את המאמצים לפייס בינו לבין מוחמד דחלאן

ביטחוני

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל באיו״ש שישה ערבים מבוקשים.

באפרים- בברוקין נעצר מבוקש. בעבוש נעצר מבוקש פעיל ארגון הטרור חמאס.

בבנימין- בסורדא נעצר מבוקש. במזרעה אל קבליה נעצר מבוקש פעיל ארגון הטרור חמאס.

ביהודה- בחורסה נעצר מבוקש פעיל ארגון הטרור חמאס.

בעציון- באל עידה נעצר מבוקש פעיל ארגון הטרור חמאס.

בתגובה לנפילת הפגז: צה"ל תקף משגרים של המשטר הסורי * לאחר שלראשונה מתחילת הלחימה בסוריה נפלה מרגמה בעומק רמת הגולן ולא רק בסמוך לגדר, תקף צה"ל מטרות ארטילריה מעבר לגבול. *הפצצה פגעה במרכז כביש, ובחסדי שמים לא היו נפגעים

צה"ל זיהה 3 חשודים בגבול הרצועה וירה פצצת תאורה, החשודים נמלטו

חוץ

ארה"ב: הרשויות בקרוליינה הדרומית חוקרות איומים באינטרנט להרוג תלמידים יהודים ומוסלמים

גרמניה: בבחירות המקומיות בגרמניה מסתמנת תבוסה למפלגתה של הקאנצלרית מרקל * הגיעה למקום השלישי
טורקיה: שניים טבעו למוות בהתהפכות ספינת תיירים
קוריאה הדרומית: הצפון שיגר 3 טילים בליסטיים לעבר הים

חדשות

הרכבת הראשונה לחיפה נתקעה לאחר שפגעה בחזיר בר

האיגוד לשימור טבע: דובי הפנדה כבר לא בסכנת הכחדה

אל תשליכני: חברת הביטוח ביטלה תרומה לעמותת סיוע לקשישים – בגלל תביעה *  חברת הביטוח 'מגדל' הודיעה שלא תעביר תרומה בסך 150 אלף שקלים לעמותת 'כן לזקן', המסייעת לקשישים, רק עקב בקשה לתביעה ייצוגית שהגישה העמותה נגד חברות הביטוח, אלא שמדובר בסכום כסף משמעותי החיוני להישרדותה של העמותה. חברת 'מגדל' בתגובה: "ממשיכים לתרום לעמותות וארגונים תוך בחינת הגופים להם אנו מסייעים" (חדשות2)
קריקטוריה ב'ידיעות': נתניהו וליצמן מחובקים תחת הכותרת: "זכור את יום השבת לקדשו", כשמהצד החשמלאי של נתניהו מגיש לו חשבונית על עבודה ביום כיפור.

מנכ"ל חלל: "נזדקק לשנתיים לפחות כדי לשגר לוויין חדש" * בשיחת ועידה עם משקיעים אמר המנכ"ל דוד פולק: "אני מעריך שיהיו התפתחויות חיוביות". סמנכ"ל הכספים איציק שיינברג הוסיף כי החברה תידרש לקבלת החלטות מהירות: "המגעים עם הרוכשת הפוטנציאלית נמשכים. לא צופה מחלוקת עם תע"א לגבי כספי ההשבה" (כלכליסט)

מקומי

חיפה: כ-250 הפגינו על התכנית להרחבת בתי הזיקוק

פצוע בינוני ושניים קל בתאונת דרכים סמוך לשער בנימין

פלילי
מעט אחרי חצות, במהלך בפעילות שגרתית למניעת פשיעה בעיר לוד. הבחינו שוטרים ברכב פרטי יוצא מאחת השכונות ללא אורות דלוקים. השוטרים החלו במעקב ו3 חשודים שהבחינו ברכב משטרתי, האיצו את נסיעתם וניסו להימלט. הם נתפסו וברכבם נמצאה כמות של  750 גר' מריחואנה. השלושה תושבי אשדוד ורהט יובאו היום לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרם.

לפנות בוקר אירע פיצוץ בסמוך לרכב של תושב בכפר ראמה. מחקירה ראשונית עולה כי הפיצוץ נגרם ממטען. ללא נפגעים באירוע, לרכב נגרם נזק. הרקע למקרה טרם ידוע

סמוך לשעה 02:00 הלילה נשדד מאבטח כבן 70 באתר חפירות בא.ת בר לב, לטענתו שלושה רעולי פנים ששדדו ממנו את רכבו והנייד שברשותו. המאבטח לא נפגע. תחנת עכו פתחה בחקירה.

תחנת משטרת עכו חוקרת חשד להצתת רכב ברחוב ההרדוף בעיר עכו. נגרם נזק לרכב.

חרדים

ילדים חרדים בחיפה הפגינו נגד יונה יהב ראש העירייה *  תלמידי בית הספר 'נתיבות משה' בקרית שמואל הפגינו נגד עיריית חיפה בטענה כי אינה מספקת להם מענה למצוקת התלמידים הקיימת במוסד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן