Skip to content

ראש מועצת ג'וליס נעצר בחשד להריגת קבלן עמו היה לו לכאורה סכסוך כספי

בתום חקירה עצרה המשטרה את סלמאן עמאר ראש המועצה בחשד להריגת תושב הישוב הבוקר. גברי משפחת עאמר עזבו את ג'וליס מחשש נקמת דם. ראש המועצה יובא מחר להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נעצר - סלמאן עמאר (צילום: יח"צ)
נעצר - סלמאן עמאר (צילום: יח"צ)

ראש מועצת ג'וליס, סלמאן עאמר החשוד כי ירה הבוקר (שני) למוות בקבלן תושב היישוב בן 45, ברחבת המועצה. נעצר ונכלא ויובא מחר להארכת מעצרה  בבית משפט השלום בראשון לציון.
מחקירה ראשונית עלה כי הירי אירע לאחר ויכוח בתוך בניין המועצה המקומית בין הקבלן לראש המועצה. לפי הדיווחים, הגבר שנורה ניסה לתקוף את ראש המועצה או את אחד הבכירים באגרופים ולדקור לכאורה את ראש המועצה בגרזן ובשל כך עאמר שלף את אקדחו וירה בו למוות.
האירוע עורר כצפוי רגשות מבוכה, זעם וחשש אצל אוכלוסיית כפר ג'וליס. "זה לא יסתיים בחקירה וכתב אישום", אמר אחד התושבים הבוקר, "הסיפור הזה יעורר מעגל של סכסוכים ונקמה."

ראשי רשויות ונכבדי העדה הגיעו לג'וליס להרגיע רוחות
ראשי רשויות ונכבדי העדה הגיעו לג'וליס להרגיע רוחות

למגפון נודע כי בעקבות התקרית ומתוך רצון למנוע סכסוכים של נקמת דם, בהתערבות ראשי רשויות דרוזים ונכבדי העדה שפעלו להרגעת הרוחות הסוערות בכפר, הסכימו גברי משפחת עמאר לעזוב את הישוב עד שייפתר הנושא כשנכבדי הדרוזים מצידם ינסו להביא לידי סולחה בין שתי החמולות. לדברי עדי ראיה הרקע לאירוע הוא סכסוך ישן בין ראש המועצה לקבלן. ככל הנראה הסכסוך נבע עקב חוב כספי לכאורה של סלמאן, ראש המועצה לקבלן ממנו לווה סכום כספי גדול בעת שרץ לבחירות בג'וליס.
ממשטרת ישראל נמסר כי "מטבע הדברים לא נוכל להרחיב על החקירה. הארכת המעצר תתבצע מחר בבימ"ש שלום בראשל"צ."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן